SNS

Verbroken contact bij telefonische klantenservice

• 17 december 2010
  • 5 Reacties
  • 15600 Keer bekeken

Wat ik nou een wonderlijke ervaring vindt is het volgende. Ik bel met de klantenservice om mijn creditcard te activeren. Ik doorloop het hele menu. Maak meerdere malen een keuze. En hoor dan aan het einde van het menu dat ze me niet te woord kunnen staan want ze zijn maar tot negen uur 's avonds bereikbaar. Wonderlijk. Kan dat niet eerder gemeld worden?

5 reacties

Tuurlijk kan dat, moet alleen ingevoerd worden! Lijkt mij ook logischer.

Groet,

Ben
Hallo Walinthepark,

Ik heb navraag gedaan waardoor dit kan komen. Want het is natuurlijk vervelend als dit gebeurd. De uitleg die ik kreeg was dat dit waarschijnlijk een vervelende samenloop van omstandigheden is geweest. Uit eigen ervaring weet ik dat we eerst alle wachtrijen wegwerken en tot na negen uur aanwezig zijn voor het geval dat er iemand nog bezig is in het keuzemenu.

Om dit helemaal goed uit te zoeken zou je via onze site een klacht in kunnen dienen. Als je daar je telefoonnummer vermeld en hoe laat dat je belde en welk nummer je hebt gebeld (de creditcardlijn heeft een ander telefoonnummer, namelijk 030-2997490) dan kunnen we kijken wat er mis is gegaan.

Buiten een welgemeend excuus voor het ongemak hoop ik dat je wat kunt met deze uitleg.

Met vriendelijke groet,

Ferdy van der Stam
Hi Ferdy,

En dat is nou weer een klassiek geval van: dat kost mij als klant te veel moeite. Ik zou zeggen: doe wat met mijn commentaar. Maar dat ik ook nog eens een klacht in moet dienen en dan weer in zo'n procedure meegezogen wordt...nee. Constateren waar en wat er mis gegaan is, interesseert me niet zo. Wat me wel interesseert is dat er een onlogisch keuzemenu is.

Groet,

Marielle
En nu trouwens (as we speak) ook een mooie. Loop weer het hele menu door. Krijg dan de melding "u kunt momenteel niet doorverbonden worden, de verbinding wordt nu verbroken". En hoppekee. Of ik dan maar weer wil bellen wanneer het de SNS schikt?
Hallo Marielle,

Ik had dit al voorgelegd aan mijn leidinggevende en neem ook je nieuwe punt mee. In ieder geval bedankt voor de aanvulling.

Met vriendelijke groet,

Ferdy van der Stam

Reageer