SNS

Vraag

Volmachtkantoor is verzekeraar SNS, Opzeggen bij wie?

• 15 augustus 2019
  • 4 Reacties
  • 21175 Keer bekeken

Ik dacht een verzekering bij de SNS gekocht te hebben. Fout dus, het is bij Volmachtkantoor. Erg lastig, en nu met een schademelding heb ik een raar kantoor aan de lijn.
Nu wil ik opzeggen, bij wie moet dat dan?

Opmerking.
Hoofdzaak is dat mijn schade niet betaald wordt, dat hebben ze goed voor elkaar.
Dat dit een verwarrende constructie van de SNS is blijkt wel uit de reacties op de topics. Hieruit blijkt dat de SNS van klachten de schuld krijgt.

4 reacties

Badge +1
@charleshi1900 De SNS heeft de uitvoering van de verzekeringen uitbesteed aan het Volmachtkantoor, dus bij klachten moet je nog steeds bij de SNS zijn. Het heeft zin om, als je van mening bent dat je schade onterecht is afgewezen te klagen bij SNS; b.v. via dit forum.
Volgens mij kun je via Mijn SNS ook inzicht hebben in je verzekeringen. Via de SNS verzekeringen webpagina kun je ook een verzekering opzeggen.
Succes.
Reputatie 2
Goedemorgen @charleshi1900 , zoals @eRik19 al terecht aangeeft, hebben we onze verzekeringen ondergebracht bij Volmachtkantoor Nederland. Als je het oneens bent met de afwikkeling van je schademelding, dan maak je dit kenbaar via het klachtenformulier van SNS. Mijn collega neemt dan binnen 10 werkdagen contact met je op.
Wil je de verzekering opheffen? Dan regel je dat via het opheffingsformulier op onze website.
Reputatie 4
Badge +1
Ook elders op internet veel slechte reviews over het volmachtkantoor i.c.m. SNS.

Ik vind het sowieso raar dat SNS haar verzekeringen uitbesteed. Net zoals tegenwoordig haar Persoonlijke Leningen en Doorlopende Krediet. Ik heb al eerder aangegeven dat ik dat een strategische blunder vind, maar ja, ik zit niet in de Board van SNS/Volksbank.

Wel benieuwd hoe Ton Timmerman hier naar kijkt....als die nog mee leest hoor ik het graag.

Voor mij reden om deze zaken niet via SNS te regelen. Wel vraag ik me af na hoeveel kritiek SNS evalueert of ze wellicht een andere partner moeten gaan zoeken....

Werken de andere Volksbank-merken ook met dezelfde sub-contractors?
Reputatie 4
Badge +4
Hallo @Sanne,

Bedankt voor je reactie. Als je een schadeverzekering aanvraagt via SNS krijg je te maken met verschillende partijen. SNS bemiddelt in schadeverzekeringen van Vivat Schadeverzekeringen N.V. en Europeesche verzekeringen. Mensen met een vraag over hun verzekering kunnen gewoon bij ons terecht. Op onze site leggen uit wat je (en van wie) kunt verwachten. Daarnaast: Bij SNS kun je dag en nacht je schade melden. We zorgen er dan voor dat je schademelding zo snel mogelijk wordt opgepakt.

Onlangs was er sprake van een achterstand. Vanzelfsprekend vinden we het niet fijn als mensen moeten wachten. Helemaal als het om schade gaat wil je snel weten waar je aan toe bent. De klantenservice van SNS doet zijn best om klanten persoonlijk te informeren en ook via de community kunnen mensen op onze hulp rekenen. De feedback en kritiek over het afwikkelen van schade wordt geëvalueerd zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Voor wat betreft je vraag over de Volksbank verwijs ik graag naar de informatie die op de site gedeeld wordt over verantwoord ondernemen. Ik hoop dat ik je hiermee informeer, kom gerust bij me terug als je aanvullend vragen hebt.

Reageer