SNS

Vraag

Waarom betaal ik opnamekosten in Oostenrijk?

• 17 september 2019
  • 5 Reacties
  • 23538 Keer bekeken

Opname gedaan bij een sns bank in oostenrijk, moet extra kosten betalen. Hoe kan dat?

5 reacties

Reputatie 3
Goedemiddag @T. Schuurman, wat een verrassing dat je ons in Oostenrijk hebt gevonden. Die automaat is niet van ons, waarschijnlijk van een automaat van een Oostenrijkse bank met dezelfde initialen. Wat betreft de kosten hangt het af van de beheerder van de geldautomaat. Vanuit SNS gelden er geen kosten voor een opname in Euro's in een Euroland. Als een beheerder wel kosten in rekening brengt, dan geven ze dit aan op de geldautomaat of op het scherm van de automaat.
Beste Sven,
Dat is nieuw voor mij, ik kom al lang in Oostenrijk en heb altijd gedacht dat ik daar met een SNS bank te maken had. Blijkbaar heb ik me te veel laten leiden door het logo.
Bedankt voor je reactie!
Groet, T. Schuurman.
Ik vermoed dat T. Schuurman zich inderdaad teveel heeft laten leiden door het logo. Zie bv. deze link. De S met de punt doet wel heel erg SNS-achtig aan.
Het S met punt logo is ook in Duitsland in gebruik voornamelijk bij de lokale Sparkassen.
De vroegere Bondsspaarbank, een voorloper van SNS heeft het ook gebruikt.
Zie bijvoorbeeld deze foto
Reputatie 3
Goedemiddag @devries, wow, dat is nostalgie. Wat leuk dat je de moeite neemt om deze foto met ons te delen. @Evelyn SNS herkent het nog. Wil je verder terug in de tijd? Hier lees je alles over onze geschiedenis en vind je meer foto's.

Reageer