SNS

Waarom blokkeert de CFD mijn rekening?

  • 28 januari 2020
  • 1 Reactie
  • 1604 Keer bekeken

Ik wilde vandaag mijn vaste lasten betalen en kreeg steeds een foutmelding. 
klantenservice gebeld en ben doorverwezen naar de volksbank. 
 

Ik kreeg alleen een mail.  Hebben ze ook een telefoonnummer???????

 

heb dit nog nooit meegemaakt. Hierdoor zit ik te denken om over te stappen! Dit kan je niet doen


1 reactie

Reputatie 1

Goedemiddag @Slimagaoui ,

Van harte welkom op de community. Wat leuk dat je direct een vraag stelt. Het klopt dat er alleen een mailadres is om navraag te doen bij de afdeling CFD. Stel hierin je vraag en geef je telefoonnummer door. We vragen uit veiligheid ook om een kopie van een geldig identiteitsbewijs mee te sturen. Ik snap dat je teleurgesteld bent nu je niet je administratie kunt uitvoeren op het moment die je hiervoor gekozen hebt. We geven je zo snel mogelijk duidelijkheid.

Misschien is het leuk om het topic ’Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer. Hopelijk zien we je vaker op de community.

Reageer