SNS

Beantwoord

Waarom lukt mijn overschrijving naar het buitenland niet?

  • 16 augustus 2019
  • 2 Reacties
  • 24304 Keer bekeken

ik probeer een overschrijving te doen naar een franse bank, ik krijg een fout melding. De naam wat aangegeven staat komt volgens jullie niet overeen met de naam die bij ons bekend is
Waar kan ik naar toe bellen voor ondersteuning?
icon

Beste antwoord door Sanne-K SNS 20 augustus 2019, 13:23

Goedemiddag @Janny de Jonge en inderdaad welkom hier 🙂 Het vermoeden dat @BigBen heeft, heb ik ook. Het is een waarschuwing, maar als jij zeker weet dat het klopt, dan kun je verder met je betaling. Laat je weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

2 reacties

ik probeer een overschrijving te doen naar een franse bank, ik krijg een fout melding. De naam wat aangegeven staat komt volgens jullie niet overeen met de naam die bij ons bekend is
Waar kan ik naar toe bellen voor ondersteuning?

Hallo Janny,
welkom in onze community.
Het doet mij vermoeden dat het gaat om de IBAN naam check.
Ik meen dat je "gewoon" verder kunt gaan met wat jij denkt / weet dat het goede is. Er hoeft maar iets fout te zijn in de naamgeving en je krijgt een foutmelding. De foutmelding blokkeert niet het verder gaan meen ik.
Suc6.
Groet,
Ben 😎
Reputatie 3
Badge
Goedemiddag @Janny de Jonge en inderdaad welkom hier 🙂 Het vermoeden dat @BigBen heeft, heb ik ook. Het is een waarschuwing, maar als jij zeker weet dat het klopt, dan kun je verder met je betaling. Laat je weten of het is gelukt?

Reageer