SNS

2000 (light years from home?)

• 19 september 2014
  • 40 Reacties
  • 5125 Keer bekeken

Tsja, 2000 berichtjes geschreven in "onze" community. Althans sinds dat wordt bijgehouden.
Dank voor de felicitaties.
Vanmorgen lag er een pakje/brief in de brievenbus van de SNS. Inhoud: boekje met geschiedenis (foto´s en tekst) van de ontwikkeling van "de bank" naar de hedendaagse SNS.
Met een erg lief voorwoord van Wanda.
SNS (Wanda) bedankt. erg leuk.
Ondanks dat ik natuurlijk wel de stand van de teller geregeld zie, ben ik er eigenlijk niet mee bezig. Ik voel me betrokken bij de community en dat is m´n drijfveer. Ik schrijf meestal wat me op dat moment bezig houdt. Ik ben me ervan bewust dat het niet altijd even "passend/netjes/beleefd/tothepoint/aardig/duidelijk/direct/ofwatdanook" is. Ik denk dat soms mijn teksten enkele wenkbrauwen doen frontsen of zelfs mogelijk ergenis oproepen.
Thats the way it is!
Teller of niet, ik blijf nog effe doorgaan.
Nogmaals dank ( voor de ruimte om te schrijven bijv.).
Groet,
Ben 🆒
PS Ik ben nog een paar van een volgend mijlpaal verwijderd (voor de digi´s 2048)
PS2 Kop verwijst naar een nog steeds prachtige nummer (plaat) van de Stones (vind ik dan)
PS3 Zie ik na plaatsing van dit bericht, in eenmaal 1980 reacties staan. Tellen we vanaf nu terug?

40 reacties

Hoi Ben,

Ontzettend leuk dat je een boek hebt ontvangen met de ontwikkelingen van SNS. :D 

Ik ben zeer benieuwd wat er met de teller is gebeurd! Heb je niet stiekem reacties verwijderd, zodat je over 20 reacties weer iets leuks in de brievenbus kan verwachten? :p

Ik vraag even na bij Wanda wat er aan de hand is. In de hoop dat al je reacties straks weer te bewonderen zijn!  
Hoi Ben,

Ontzettend leuk dat je een boek hebt ontvangen met de ontwikkelingen van SNS.

Ik ben zeer benieuwd wat er met de teller is gebeurd! Heb je niet stiekem reacties verwijderd, zodat je over 20 reacties weer iets leuks in de brievenbus kan verwachten? :p

Ik vraag even na bij Wanda wat er aan de hand is. In de hoop dat al je reacties straks weer te bewonderen zijn!  

Misschien dat Stefan met (een) z´n apparaatje mij een loer wil draaien, mij wat sneller wil inhalen? :D:)
Kost me weer 25 vermeldingen (oid).
Groet,
Ben 🆒
PS Misschien komt de SNS nog wel langs om bijdrages van mij op te nemen in een volgende uitgave van hun boek?? (kan ik die 25 echt niet missen!!)
Reputatie 2
Badge +1
Misschien dat Stefan met (een) z´n apparaatje mij een loer wil draaien, mij wat sneller wil inhalen? :D:)
Kost me weer 25 vermeldingen (oid).
Groet,
Ben 🆒
PS Misschien komt de SNS nog wel langs om bijdrages van mij op te nemen in een volgende uitgave van hun boek?? (kan ik die 25 echt niet missen!!)

1984 is toch ook een leuk Orwelliaans getal?!
Bedankt dat je mij de eer wilt geven van een mogelijke hack, maar helaas moet ik bekennen dat ik hier geen aandeel in heb gehad.
Haha, ik moet hier wel een beetje om lachen! Leuk dat je een presentje hebt ontvangen voor je bijdrage aan de community en wie weet gebruiken we je leukste uitspraken nog eens voor een boekje over de community 🙂.
@BigBen en @Stefan, er was een forum tijdelijk verborgen, waardoor het aantal reacties ineens een stuk lager lag. Inmiddels hebben de technische mannen dit weer weten te herstellen.

Op naar de 2048 Ben!
@BigBen en @Stefan, er was een forum tijdelijk verborgen, waardoor het aantal reacties ineens een stuk lager lag. Inmiddels hebben de technische mannen dit weer weten te herstellen.

Op naar de 2048 Ben!

Yea, zo mogen we de technische mannen!!
Thanks, lijkt het al weer veel korter bij (2mb)!
Groet,
Ben 🆒
PS Een leuk trucje, eerst de boel in de war brengen en dan succes oogsten bij het repareren! :D
PS Nog geen vrouwen bij de technische mannen? SNS Komop!
2000 Light Years from Home   ROLLING STONES :)   
Sorry kon dit niet laten :o

Sun turnin' 'round with graceful motion
We're setting off with soft explosion
Bound for a star with fiery oceans
It's so very lonely
You're a 100 light years from home

Freezing red deserts turn to dark
Energy here in every part
It's so very lonely
You're 600 light years from home

It's so very lonely
You're a 1000 light years from home
It's so very lonely
You're a 1000 light years from home

Bell flight 14 you now can land
See you on Aldebaran
Safe on the green desert sand
It's so very lonely
You're 2000 light years from home
It's so very lonely
You're 2000 light years from home

Songwriters
JAGGER, MICK / RICHARDS, KEITH
Sorry kon dit niet laten :o

Sun turnin' 'round with graceful motion
We're setting off with soft explosion
Bound for a star with fiery oceans
It's so very lonely
You're a 100 light years from home

enz. 
Songwriters
JAGGER, MICK / RICHARDS, KEITH

Bij het getal van 2000 moest ik gelijk aan die LP (toen nog) denken! "Their Satanic Majesties Request" Ik blijf het een van hun mooiste vinden. Alhoewel smaken verschillen natuurlijk. 
Bij Youtube is het nummer (ook, bij mij ook) nog te beluisteren en te zien.
Groet,
Ben 🆒
Vandaag een mijlpaal voor onze Stefan. Het zijn er nog geen 2000, maar 1500 reacties is absoluut een pluim waard!

Bedankt Stefan voor je betrokkenheid bij de community de afgelopen jaren. Dat er nog maar heel veel reacties mogen volgen.
Reputatie 4
Badge +1
Haha congrats Stefan!

Ik zie ook net dat ik en Blacktomcat allebei de 1000 naderen....benieuwd wie er eerder is ;)

P.S. zo weer een reactie erbij haha
Reputatie 2
Badge +1
Thanks Wanda en Sanne!
Jammer dat ik met deze reactie naar 1501 ga, maar het alternatief (geheel stoppen met reageren) is eigenlijk ook geen optie ;)

Wel even nu mijn handtekening aanpassen...

Groeten,
Stefan
Stefan,
ook van mij gefeliciteerd met je 1500 berichten. Ergens anders vermelde ik al (berich-) -ten ipv -tjes! Het is bewonderenswaardig hoeveel kennis en tijd je in veel berichten weet te stoppen.
Mijn SNS petje af dus!
Groet,
Ben 🆒
PS 2000 lonkt. Tot die tijd dus maar veel Stones draaien om de gang er in te houden!
Hoi BigBen ,
hoe kom jij aan zo veel reacties ?
Bij mij blijft de teller constant op het zelfde aantal staan.
Welke truc heb je met het tellergebeuren uitgehaald ?
In elk geval gefeliciteerd met je verrichtingen op deze community !
Groet ,Axasjaak
Reputatie 2
Badge +1
De eerstvolgende reactie van Blacktomcat=1000 🆒

PS: alvast gefeliciteerd met 999...
Hoi BigBen ,
hoe kom jij aan zo veel reacties ?
Bij mij blijft de teller constant op het zelfde aantal staan.
Welke truc heb je met het tellergebeuren uitgehaald ?
In elk geval gefeliciteerd met je verrichtingen op deze community !
Groet ,Axasjaak

Hoi Axasjaak,
Gewoon overal op reageren, dan loopt die teller wel.
Bij mij heeft de teller een "handicap" gekregen; ik gebruik niet overal meer een nieuw bericht voor. Ik neem dan een PS (je of 12345 enz.) :)
Groet,
Ben 🆒
PS Bedankt voor de felicitaties (zie, dit spaart de teller weer 1x verhogen)
PS2 En dit houdt het voor jullie toch ook een beetje interessant, anders "loop" ik zover weg :D
De eerstvolgende reactie van Blacktomcat=1000 🆒

PS: alvast gefeliciteerd met 999...

Hoi Jan,
Ook van mij alvast gefeliciteerd. Geniet nog maar even op de achtergrond van 999 (bijgaand een leuk plaatje voor "later") en drink er een eigen gebrouwd pilsje op!
Groet,
Ben 🆒
In mijn afwezigheid hebben jullie een klein feestje gevierd met Blacktomcat omdat hij 1000 berichten heeft geplaatst.
Ook namens mij gefeliciteerd, dat er nog maar veel nuttige berichten en gesprekken mogen volgen.
Reputatie 2
Badge +1
Zo. Het heeft even geduurd, maar nu ben ik er ook: 2000 reacties (eindelijk) ;)

PS.: BigBen heeft er inmiddels bijna 2x zo veel 🆒
Wat een mijlpaal, Stefan. Gefeliciteerd en bedankt voor je nuttige, enthousiaste en kritische bijdrage. Geloof het of niet: Irene en ik hebben net een verdiepingstraining gehad van Wanda en ik mocht je voorstellen 🆒. In mijn verhaaltje kwam voor dat je sinds het begin bij de community aangesloten bent en dat je bijna 2000 berichten had. Nu, nog geen uur later, ben je er al. Op naar de volgende 2000. Ben blijft natuurlijk een klasse apart 😃.
Kanonnen.... nog 1946 eh. 1945 te gaan.
Van harte met het behaalde resultaat ! 😃
Dat is wel een hele opgave, Mr. Tinus. Zullen we je doelen bijstellen? Om te beginnen een 'One Hundred and Eighty'? :P

@Stefan Gefeliciteerd! En natuurlijk bedankt voor je bijdrage tot nu toe. 😃
Badge +1
Typisch weer de mannen die reageren op een punten systeem. Daarom gaan ook alle KPI systemen nat in het bedrijfsleven....

Grappig dat de gene met de hoogste scores de kwalificatie hebben uitstaan, nu nog de mogelijkheid om de score uit te kunnen zetten.

P.S.
Ja, ja Wande ook, maar die moet namens Ton alle 'kleine' felicitaties doen.
Stefan stevast actief als het nodig is; gefeliciteerd met je 2000ste. Volhouden kost je geen moeite denk ik.
@erik19;
ook jij gefeliciteerd met je mijlpaal (zag ik net, het wordt tijd dat je weer actief ons op de hoogte houd van "getalletjes", missen we geen mijlpaal meer!). Ter ere van je 500ste heb ik mijn kwalificatie maar weer aangezet! Ik wil het tenslotte wel weten dat ik een topper ben, ik kom er maar weinig tegen die de kop boven mij uitsteken! :$
Groet,
Ben 🆒
PS Stefan, Stones ook effen gedraaid?
Reputatie 2
Badge +1
PS Stefan, Stones ook effen gedraaid?
:$

PS: met deze reactie naar "2001 a space odyssey"

Reageer