SNS

Alternatieve Chrome browser

• 27 februari 2018
  • 4 Reacties
  • 3067 Keer bekeken

Hier een heel informatieve artikel over alternatieven voor de Chrome browser. Chrome browser is een vrije software browser, die door groepen vrijwilligers verder is ontwikkeld in een door de groep gewilde richting. Google heeft dat ook gedaan en dat is algemeen genoemd de Chrome browser. Eigenlijk dus ook "maar" een variatie op het origineel (die overal nog steeds hetzelfde is, oftewel de "motor" van alle verschillend "aangeklede" browsers).
Lees het hier!
Hier wat info over het Chromium project.
Groet,
Ben 🆒

4 reacties

Heel interessant !
Ik gebruik standaard Opera in de VPN-modus, maar die is met mijn telefoondraadje soms zo traag dat ik in een time-out kom.
Brave gebruik ik. Is Chrome met een Ad Blocker.
Brave gebruik ik. Is Chrome met een Ad Blocker.
Ik heb Brave ook een aantal keren geprobeerd. Redelijk snelle browser. Veel van de menu´s hetzelfde als Chroom.. Ze hebben (of moeten nog beginnen) met een optie om geld te verdienen door reclame te bekijken.
Probleem is vaak dat in het begin zo´n browser redelijk eenvoudig/basic is, en dus snel. Daarna wordt er steeds meer toegevoegd met alle voor en nadelen.
Groet,
Ben😎
Reputatie 3
Badge +3
Leuke bijdrage @BigBen, dankjewel. Mijn browser gebruik is niet spannend: thuis en tijdens mijn werk gebruik ik Chrome en Internet Explorer tegelijkertijd 🙂

Reageer