SNS

Bewegend beeld op www.sns.nl moet weg

• 3 november 2016
  • 5 Reacties
  • 369 Keer bekeken

Het vertonen van de bewegende beelden op www.sns.nl voegt nauwelijks iets toe en zorgt ervoor dat ik in toenemende mate de website niet meer bekijk. Met name als je even tussendoor de status van een betaling of zo wil controleren.

Wat mij betreft meteen weghalen.

5 reacties

Het vertonen van de bewegende beelden op www.sns.nl voegt nauwelijks iets toe en zorgt ervoor dat ik in toenemende mate de website niet meer bekijk. Met name als je even tussendoor de status van een betaling of zo wil controleren.

Wat mij betreft meteen weghalen.

Hoi Sjeufke52,
je wil meedoen, dan moet je wat!
Tsja, ik ben het wel met je eens. En na (evt.) 1 x bekijken heb je het wel gehad.
Ik kom nooit op sns.nl. Ik heb de link van de inlogpagina opgeslagen en ga dus daar altijd meteen naar toe. https://www.snsbank.nl/mijnsns/secure/login.html
Groet,
Ben 🆒
Goede tip Ben
Hoi Sjeufke52,

Jammer dat je onze nieuwe website minder bekijkt. Lost de tip van BigBen het op? Als je je saldo wil checken is onze mobiele app een handige toevoeging. Je kunt op elk moment je saldo bekijken op je mobiele telefoon.
Meerdere malen problemen gehad in 25 jaar computerkennis, met bewegende onderdelen als gif, video's enz, dat ik in het begin onder Windows 3.0, 3.1 enz ctrl/alt/del een verse install moest doen of een back-up terugzetten. Heb nu al wat beweegt eraf en toen kwam de SNS dus:?, weer aanpassen.
Er is op dit moment ondanks het geheel dicht gespijkerde browser weer wat nieuws, er zijn site's die bij aanklikken van invulvelden op willekeurige regels zoek, pasw, email enz een complete Nederlandstalige pagina openen met het geluid op 100%,:@ word je 's nacht's goed ziek van en de buren ook!
Beweging op bank site's, NEE NIET DOEN! Ondanks dat dit mij geld oplevert om PC's te komen repareren.🆒
Badge +2
Goedemiddag Leila Nala,

Allereerst van harte welkom op de community. Leuk dat je direct je mening met ons deelt. Het filmpje op de website roept meerdere gevoelens bij je op. Als je het filmpje wil vermijden, gebruik dan de tip van BigBen. Op deze manier log je direct in en zie je het filmpje niet.

Wil je een keer zelf een topic aanmaken? In het topic Welkom op de community lees je hoe dat moet. In de Koffiekamer stellen de community leden zichzelf voor. We zijn benieuwd wie jij bent 🙂

Reageer