SNS

Bloemetje: 20 jaar bij de SNS Bank

• 23 januari 2016
  • 34 Reacties
  • 5495 Keer bekeken

In een maand dat alles wat er fout kan gaan fout gaat komt er toch een mooie verrassing.
Een bloemetje van de SNS Bank! 20 jaar klant. Wauw, mij dag is weer goed.

SNS Bank, bedankt voor de bos bloemen!

PS: Het is geen vraag, maar een bedankje, weet niet hoe het ervoor is gekomen 😳

34 reacties

Hoi JG Harder,
gefeliciteerd met je 20jr. klant zijn. Het extra leuke van dit "bloemetje", is dat het op een uitgelezen moment komt. Geniet er dus maar extra van.
Groet,
Ben 🆒
PS Het bloemetje komt voort uit het feit dat in het korte verleden, verschillende klanten aangaven dat de SNS ook "iets" zou moeten doen voor "bestaande" klanten. Ik vind het leuk je positieve reactie daarover te zien. 🙂
Wij komen ook graag in aanmerking voor een bloemetje, al 35 jaar klant.
Wij komen ook graag in aanmerking voor een bloemetje, al 35 jaar klant.
Kinderen die ... :)
Sorry, waarschijnlijk is er bij jou nog geen sprake van het verlopen van de juiste datum. De mijne loopt ook zoiets of mogelijk zelfs wat langer, maar ben dus nog niet aan de beurt (geweest).
Groet,
Ben 🆒
PS Ik heb mezelf maar regelmatig een bloemetje gekocht, heb er plezier van. Destemeer zal het een verrassing zijn als de SNS iets regelt!
Vind het knap dat SNS na tal van verhuizingen van kantoor naar kantoor de juiste data nog weet terug te vinden. Ik heb al mijn afschriften bewaard, begon op 1-11-1994 (dus 22 jaar geleden, maar helaas nooit een bloemetje gezien) in Alblasserdam, daarna heeft de bank mijn rekening verhuist naar een kantoor dichter in de buurt, nl. Bergen op Zoom. Dit was maar van korte duur want toen verhuisde de rekening naar Goes. Dit werd vijf jaar later Zierikzee, waarna toch weer Bergen op Zoom in beeld gekomen is. Inmiddels kreeg ik eind vorig jaar info over een nieuwe vestiging in Steenbergen. En echt: ik ben al die jaren op hetzelfde adres blijven wonen. Het bloemetje is daar natuurlijk van harte welkom.
Helaas heb ik als 20-jarige klant nog geen bloemetje ontvangen; wel een nota wegens royement van mijn hypotheek. De overwaarde op deze hypotheek van ruim € 5000,- krijg ik nu als boete gepresenteert???????????????????????????????????????
SNS begint wat trekjes te krijgen van de belastingdienst: Leuker kunnen we het niet makn...........................
Mijn moeder en ik zijn al vanaf het begin bij de SNS Bank sterker nog wij waren erbij toen het nog Bondsspaarbank was dus dat zijn al meer dan 40 jaar.
Maar kennelijk is bij de SNS bank de ene klant de andere niet.
Waarom een beetje jaloers zijn? Toch leuk dat Harder een bloemetje krijgt? We hebben toch al teveel van : "Hij hagelslag op z'n brood, dan ook ik hagelslag op m'n brood"
Mij hebben ze altijd geleerd dat je niet om een cadeautje vraagt... Het verrassende ís er dan sowieso van af. Dat zou toch zeker de oudere generatie (die hier zo van leer trekt) moeten weten?
Beste mensen dat bloemetje is al lang dubbel en dwars betaald door betrokkene. Het zou de staats bank sieren om ruimhartig bij te dragen in de verliesdossiers bij verkoop woning. De bank heeft geen schuld aan de bankencrisis, geeft geen antwoord op vragen en heeft maling aan je mening. De klant kan niet genoeg uitgemolken worden, dus tot de laatste cent ALLES TERUGBETALEN. Laat dat bloemetje voor mij maar zitten, daar bedank ik voor.
Jammer dat sommige mensen reageren zoals ze reageren, vind ik echt heel erg jammer!
Het gras bij de buren is altijd groener..., schijnt...
Badge +1
Hoi J.G.Harder,

Wat leuk dat je hier een topic over opent en er een mooie foto bij plaatst. Namens de community: graag gedaan 🙂.
Je topic heeft ervoor gezorgd dat we maar liefst 4 nieuwe leden mogen verwelkomen; welkom frans078, popken008, lpeters en Jacques.

Ik snap dat jullie ook zo’n mooie bos willen ontvangen, want ik ben ook gek op bloemen. We (SNS Community) doen dit voor onze betrokken communityleden en op eigen initiatief.
Je kunt het zien als dat we, namens de community, het goede voorbeeld willen geven aan onze collega’s.
En… het werkt. Ook bij andere afdelingen wordt er nu gekeken hoe we onze klanten op een positieve manier kunnen verrassen. Het heeft daar alleen iets meer voeten in aarde dan alleen onze actieve communityleden een bloemetje sturen.

Ik hoop dat jullie nu de smaak te pakken hebben gekregen en actief blijven op onze community.

@ Jacques,

Als je wil, dan kun je je verhaal toelichten in een nieuw topic. Ik ben benieuwd naar de achtergrondinformatie van je bericht.
Dag Kirsty,

Zie mijn topic : 'boeterente te vroeg afgeschreven'. Een hoop gedoe, excuses van "de afdeling", maar verder...
Zou het lucratief voor de SNS zijn er een bloemenhandel bij te beginnen? :S
Korte extra uitleg;
de bijdrage van Kirsty verteld dus dat de Community Moderators bijhouden hoelang hun "community" leden al klant zijn (net als verjaardagen bijv.) bij de SNS. Bij Jubilea datums laten ze een bosje bloemen bezorgen (bij verjaardagen een kaart). Er zal vast wel eens wat misgaan, maar kom op zeg.
Daarmee willen ze graag een voorbeeld voor heel SNS zijn.
Applaus voor de Mods.
Groet,
Ben 🆒
Ps1 Ja uiteindelijk betalen we dit met z´n allen
Ps2 Nu hier vooral veel klagen, kan de SNS zeggen; "zie je wel de klanten willen het niet!"
Ps3 Alles wat SNS bij de één extra doet, betalen alle anderen. Dus roep niet zo hard, want ik wil niet altijd alles voor anderen betalen.
Ps4 Ik ben bijna nooit ziek geweest, heb geen kinderen (wel "mee" betalen), betaal netjes verzekeringen en belasting. Ik wil ook ......:D
Dag Kirsty,

Ik besef dat er ook nog welwillende mensen zijn die bij de bank werken. Ze zijn vaak te vinden in de lagere regionen waar het geld niet de boventoon voert. Mijn grief zou voor dit forum te ver voeren en een jaar van frustratie moet slijten en is wellicht niet interessant voor mensen die gecharmeerd zijn van een bloemetje van de bank. Ieder zijn meug en ik weet wel van het spreekwoord wie het kleine niet eert is het grote niet weert. Wat dat betreft gun ik iedereen zijn pleziertjes wel. Ik denk dat de bank, wil het echt wat voor zijn klanten doen, er moet zijn in de goede tijden maar ook in de slechte tijden en dan moet je ook ruimhartig zijn en een deel van het verkoop verlies voor je eigen conto nemen en niet de klant laten stikken. Door alle jaren heen heeft de bank dik geld aan mij verdient en dat gun ik ze maar anders om vindt het niet plaats, dan zijn ze niet thuis en juist in slechte tijden herken je je vrienden, of is het dan toch waar dat je met bankiers geen vriendschap kunt sluiten.
Tjonge jonge, wat maken mensen toch allemaal vervelende dingen mee bij de SNS bank. Ik ben nu een paar keer komen kijken op dit forum en ik hou het snel voor gezien als zaken wel heel hoog opgeblazen worden. Ik ben meer dan 20 jaar lid van de SNS, mijn vrouw zelfs meer dan 35 jaar, ik maak wel eens iets mee waar ik niet blij van word (renteverlagingen enz.), maar om dat dan op de banken af te schuiven? Ik ben ook blij dat banken me ooit een hypotheek verstrekt hebben en woon ik al 21 jaar op de plek waar ik het fijn heb! Gaan we straks de klimaatverandering ook toeschrijven aan de SNS?
Tjonge jonge, wat maken mensen toch allemaal vervelende dingen mee bij de SNS bank. Ik ben nu een paar keer komen kijken op dit forum en ik hou het snel voor gezien als zaken wel heel hoog opgeblazen worden. Ik ben meer dan 20 jaar lid van de SNS, mijn vrouw zelfs meer dan 35 jaar, ik maak wel eens iets mee waar ik niet blij van word (renteverlagingen enz.), maar om dat dan op de banken af te schuiven? Ik ben ook blij dat banken me ooit een hypotheek verstrekt hebben en woon ik al 21 jaar op de plek waar ik het fijn heb! Gaan we straks de klimaatverandering ook toeschrijven aan de SNS?
Laat je niet weerhouden toch vaker te komen kijken en, vooral, iets te schrijven. Ik "loop" hier inmiddels al een tijdje mee. En ja, er gaat vaak heel veel goed bij de SNS. Maar ik moet bekennen dat ik zelf een paar situaties heb mee gemaakt waar je je wenkbrauwen wel degelijk flink kunt fronsen. Ook heb ik hier zaken gelezen waarvan ik vond dat zoiets niet door de beugel kan.
De SNS is een grote groep van mensen, die onder de naam SNS hun activiteiten ontplooien. Gelukkig gaat het bij heel veel van deze mensen heel goed bij de uitvoering van zaken van en voor klanten. Soms gaat daar ook wel eens iets mis. Soms zit een persoon niet op de juiste plek, soms is de structuur of organisatie niet op orde.
Naar mijn overtuiging is "de SNS" hard op weg om zijn/haar best te doen dat (aanzienlijk) te verbeteren.
Neemt dus niet weg dat het belangrijk is hier juist de zaken te ,melden die niet goed gaan, zodat ze opgepikt en verbeterd kunnen worden (vanzelfsprekend zijn positieve berichten ook zeer welkom).
Groet,
Ben 🆒
PS Zoals zo vaak is iets niet echt zwart/wit. De SNS is ook een kleurige bank, kijk maar naar het embleem.
Beste heer Peters, wat een bloemetje wel niet te weeg kan brengen. Ik heb al lang de roze bril afgezet en dat geldt niet voor een ieder. Ik weet als geen ander dat het afsluiten van een hypotheek een zakelijke deal is en dat de bank dit alleen doet als het er aan kan verdienen. Dat is ook haar core business. Het is ze niet te doen om de mensen gelukkig te maken. Maar hypotheken die zijn afgesloten in tijden dat er nog hoogconjunctuur was moeten ook als dusdanig worden gezien en heden ten dagen is de kijk hierop totaal veranderd. Daar zou een bank ook in mee moeten gaan. Zeker een bank die een staatsbank is geworden en in leven gehouden met ons belastinggeld. Met de kennis van nu had ik nooit die hypotheek afgesloten, want de restschuldproblematiek is nooit ter sprake gekomen en was zelfs nooit in deze huidige vormen zichtbaar geweest. Bij beleggen wordt je tegenwoordig wel indringend gewezen op de gevaren, maar een hypotheek kan net zo schadelijk zijn. Dat de bank winst maakt heeft het te danken aan zijn klanten, want velen ervan lijden verliezen, het geld moet toch ergens vandaan komen of dacht u dat het nog ergens aan de bomen groeit. Een realistische kijk op de bank zou u sieren en het is prettig te horen dat u een van de mensen bent die wel gelukkig is met de bank. Dat is fijn voor u maar de wereld is niet zo aardig en de mensen zijn niet zo aardig in hun rollenspel, als wie je dan ook bent op dat moment. Ook is het niet zinnig om appels met peren te vergelijken en de klimaatverandering erbij te halen, dit slaat nergens op. Maar ik laat het hierbij want het zet geen zoden aan de dijk. Ik heb een officiële klacht ingediend en het zal mij benieuwen of daar op geantwoord wordt. Voor het overige rest mij te schrijven dat positieve berichten ook goed zijn om te melden en blijf dit vooral doen en ik wens dit forum alle succes toe en nog een geweldig 2016.
wat een bloemetje wel niet te weeg kan brengen.
Wat je zegt, Jacques. Dat er een discussie ontstaat en er klachten aangekaart worden, is niet erg. Daarom zijn we een community; om ervaringen te delen. Bedankt voor je toelichting en goed dat je een klacht hebt ingediend. Ik verwacht dat de afdeling Klachtenmanagement samen met jou tot een passende oplossing komt.

Ik ben nu een paar keer komen kijken op dit forum en ik hou het snel voor gezien als zaken wel heel hoog opgeblazen worden. Ik ben meer dan 20 jaar lid van de SNS, mijn vrouw zelfs meer dan 35 jaar, ik maak wel eens iets mee waar ik niet blij van word (renteverlagingen enz.), maar om dat dan op de banken af te schuiven? Ik ben ook blij dat banken me ooit een hypotheek verstrekt hebben en woon ik al 21 jaar op de plek waar ik het fijn heb!
Ik sluit me hierin aan bij BigBen. Laat je niet weerhouden om toch terug te komen naar de community. Dat je positieve ervaringen hebt, vind ik alleen maar leuk om te lezen en die mag je best met ons delen. Bij een grote bank als SNS is het niet gek dat er ook dingen misgaan en mensen een klacht hebben, daar moeten we van leren. Hopelijk tot snel.
De roze bril afzetten? Een realistische kijk zou mij sieren? Tja, het is ook maar hoe je in de wereld staat en welke toon je zet. En eh, nee, ik ben niet diegene waarbij alles goed gaat. Wellicht moet ik voortdurend wennen hoe op fora problemen benoemd worden. Mijn inziens wat fors aangezet zo nu en dan. En ja, die klimaatverandering, da's inderdaad niet echt een goed voorbeeld. Daarvoor mijn excuses. Mijn complimenten overigens aan de moderators, in dit geval Maartje, die altijd zo netjes en genuanceerd blijven reageren. On topic: dát verdient een bloemetje!
Badge +1
Mijn complimenten overigens aan de moderators, in dit geval Maartje, die altijd zo netjes en genuanceerd blijven reageren. On topic: dát verdient een bloemetje!
Goedenavond lpeters,

Dank je 🙂. Ik geef je digitale bloemetje door aan Maartje. Geniet van je avond verder.
ik heb nog nooit een bloemetje gehad van sns bank
Badge +1
ik heb nog nooit een bloemetje gehad van sns bank
Dan hierbij een warm welkom op de community en ook voor jou een digitaal bloemetje, Eggenhuizen1931 😉.

Leuk dat je hier een kijkje komt nemen. Om een beetje wegwijs te worden is het leuk om dit topic ’Welkom op de community’ door te lezen. Mocht je meer willen weten over andere leden en iets over jezelf willen vertellen, dan kun je dat doen in de Koffiekamer. Tot snel!
Heel eerlijk: ik heb van bovenstaande weer genoten.
Ja er zullen zeker dingen verkeerd gaan. En Jacques: Wat er allemaal gebeurd is, zal zeker niet de schoonheidsprijs verdienen en wellicht had een persoonlijk coulance / oplossing zeker netjes geweest.
Maar ik vind het vooral leuk dat SNS ook een persoonlijk gezicht laat zien door medewerkers de mogelijkheid te geven een bloemetje te sturen aan een willekeurige bijzondere klant. Van dit gebaar blijft niets over als het protocol wordt voor alle 20jarige klanten.
Helemaal mee eens, Niek. Klanten positief verrassen vind ik één van de leukste onderdelen van mijn werk 🙂.
Helemaal mee eens, Niek. Klanten positief verrassen vind ik één van de leukste onderdelen van mijn werk 🙂.
En, och, medewerkers verrassen is toch ook leuk! :)
Groet,
Ben 🆒

Reageer