SNS

Bloemetje: 20 jaar bij de SNS Bank

• 23 januari 2016
  • 34 Reacties
  • 5495 Keer bekeken

Toon eerste bericht

34 reacties

Eens we moeten de medewerkers inderdaad verrassen en niet verassen
Hallo ,

Quote :" Een bloemetje van de SNS Bank! 20 jaar klant. Wauw, mij dag is weer goed."

Zou het niet leuk zijn als deze attentie geldt voor alle klanten van de SNS die al twintig jaar deze bank trouw zijn ?

met vriendelijke groet ,
Axasjaak
Reputatie 2
Badge +1

Quote :" Een bloemetje van de SNS Bank! 20 jaar klant. Wauw, mij dag is weer goed."
Zou het niet leuk zijn als deze attentie geldt voor alle klanten van de SNS die al twintig jaar deze bank trouw zijn ?

Ja, dat is niet leuk omdat het dan geen verassing meer is, maar meer iets waar je als klant 'recht' op hebt (en al voor hebt betaald, want al die bloemetjes worden uiteindelijk gewoon verrekend in de tarieven).

Laat het geven van een bloemetje een oprechte en persoonlijke geste zijn van iemand die het echt meent voor iemand die er aangenaam mee wordt verrast. Dan betekent het ook nog iets.
Vanmiddag buiten druk met chemie, oftewel, het aanmaken van glazuren die mijn vrouw de komende dagen wil gebruiken.
"Gaat daar de voordeurbel?"
Ja dus, Duitse bloemist (bezorger?) met grote bos bloemen. :$
Briefje er aan in het Nederlands. En jawel, wij zijn 35jr klant (volgens de boekhouding)! :$
Wanda, Moderators en SNS bedankt voor dit kadootje bij dit jubileum.
Groet,
Ben 🆒
Voor die wil mee genieten:
-

Het is je van harte gegund, Ben. Al een hele tijd klant, 35 jaar, zo lang loop ik nog niet eens rond op deze wereld 🆒.
Toch wel Hollandse Blumen hé Ben?
(meestal) helaas. Alhoewel, het zouden wel Hollandse kunnen zijn. Bloemen zijn in DE meestal erg duur en vaak "oud" (het is opletten of je "enigszins" verse bloemen hebt). Een boeket van bijv. €25 heeft meestal niet veel bloemen, maar wel veel vulling. (Daar "houden" Duitsers wel van?). De bloemisten betrekken hun bloemen wel (steeds vaker) uit NL (ik zie vaker NL vrachtauto´s met bloemen).
Mijn advies; neem een bos uit NL (mee) of geef een bloemenbon oid.
Fijne Pinksterdagen.
Groet,
Ben 🆒
(meestal) helaas. Alhoewel, het zouden wel Hollandse kunnen zijn. Bloemen zijn in DE meestal erg duur en vaak "oud" (het is opletten of je "enigszins" verse bloemen hebt). Een boeket van bijv. €25 heeft meestal niet veel bloemen, maar wel veel vulling. (Daar "houden" Duitsers wel van?). De bloemisten betrekken hun bloemen wel (steeds vaker) uit NL (ik zie vaker NL vrachtauto´s met bloemen).
Mijn advies; neem een bos uit NL (mee) of geef een bloemenbon oid.
Fijne Pinksterdagen.
Groet,
Ben 🆒

Als je er over 2 weken bent, neem ik een bossie voor je mee:)

Als je er over 2 weken bent, neem ik een bossie voor je mee:)

Ik ben er wel, alleen is de vraag; waar?
Groet,
Ben 🆒
PS Ik woon niet zover van Emmen in Duitsland, dus mijn vrouw kan daar regelmatig (vandaag) haar hart ophalen met een grote keus aan bloemen op de markt. 😳

Reageer