Bloemetje van Wanda

Vorige week ontving ik een erg mooie bos bloemen vanuit de SNS community, ondertekend door Wanda. En dat omdat ik 25 jaar klant zou zijn. In werkelijkheid ben ik eerder 50 dan 25 jaar lid van de bank inclusief zijn voorlopers (Gelders-Utrechtse Spaarbank bijv.), maar ik vind het een leuk gebaar! Hartelijk dank daarvoor!

6 Reacties

Goedemiddag A. Kuppen,

Wat aardig dat je hiervoor een topic hebt aangemaakt. De complimenten hebben Wanda inmiddels ook bereikt. Graag gedaan namens het hele team :)
Ik sluit me aan bij A. Kuppen, prachtige bos met eveneens "25 jaar", ook gestart bij Gelders-Utrechtse Spaarbank, maar dan 28 jaar geleden. Hartelijk dank!
Ik ben vorige week bij mijn kantoor geweest voor iets anders en toen had ik het nog over het bloemetje. In het systeem daar staat gewoon een verkeerde datum. Kennelijk is er maar een datum "geprikt" , want concreet kan ik niets vinden. Bijv. dat ik in die tijd naar een ander kantoor ben gegaan of zoiets. Misschien is dat bij Strider ook het geval. In elk geval ben ik zeker met al mijn rekeningen in 1976 naar de SNS (Gelders Utrechtse) overgestapt, kantoor St. Jacobslaan, Nijmegen. Daarvoor weet ik nog dat ik een spaarbankboekje had (van mijn ouders gekregen) waarmee ik naar een mobiele bank moest voor bijschrijvingen. Dat was een oude soort geldwagen.
Reputatie 2
Volgens mij hebben de moderators van onze community datums uit de SNS organisatie gekregen.
Het is niet de SNS (nou ja, niet direct) die de bloemen regelt, maar de Moderators van de community voor (actieve?) leden van de community (aardigheidje voor de leden, gaat het uit het community potje?).
Bij het aanleveren van de data zitten dus fouten (zijn fouten gemaakt), helaas. Maar ik kan me voorstellen dat deze "geste" van de moderators niet zover gaat dat ze ook alle data op juistheid gaan controleren.
Ik stel voor het als "leuk gebaar van de moderators" te accepteren.
We kunnen natuurlijk daarnaast hopen (vragen) dat vanuit de organisatie juistere data worden aangeleverd!
Geniet van elke bos bloemen!
Groet,
Ben :cool:
Dat laatste doe ik zeker!
Hoi Strider,

Leuk om te horen dat je ook blij bent met de bos bloemen.

Ik denk dat er iets verkeerd is gegaan toen de gegevens van de Gelders Utrechtse Spaarbank overgingen. Zo zijn jullie dus eigenlijk al veel langer lid van de familie.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)