SNS

De voordelen van thuiswerken

• 11 november 2010
  • 0 Reacties
  • 9373 Keer bekeken

Thuiswerken is erg fijn. Bij SNS REAAL kan dat sinds kort en zowel ikzelf, als mijn vriend als mijn poezen zijn er erg blij mee. Zo ook mijn collega?s, maar daar kom ik later op terug. Eerst mijn vriend. Hij gaat elke ochtend op een onchristelijk tijdstip (6.30 uur) de deur uit om op een ietwat meer christelijk tijdstip (8.00 uur) te beginnen met werken. Zo ook vanmorgen. Maar rond 7.30 uur belt hij me gapend op. Ik neem niezend en sniffend op. Zijn eerst vraag: werk je thuis vandaag? Ja. Fijn, want ik ben mijn sleutels vergeten.

Die sleutels moet ik dus verstoppen, want ik ben er niet als hij vanavond rond 19.00 uur weer thuiskomt. Ondertussen hebben de poezen een nieuw spelletje ontdekt. Eentje ligt languit op mijn schoot zo hard mogelijk te spinnen en de ander miauwt zo hard mogelijk om te laten weten dat ik de bal moet weggooien, zodat ze er rennend achteraan kan en hem wel of niet weer terug kan brengen.

En ondertussen ben ik ook gewoon aan het werk. En mijn neus aan het snuiten. En keihard aan het niezen. Nu kom ik op het voordeel voor collega?s dat ik thuiswerk. Het zijn er twee. A. Ze kunnen nu in alle rust genieten van hun werkdag. En B. Ze worden niet ziek van me (letterlijk h?!). Iedereen blij.

En ik? Ik ook, want nu heb ik de kans om ongestoord dit stukje te schrijven, allerlei vragen die per e-mail binnenkomen te beantwoorden en brieven en folders te schrijven. Want dat is wat ik doe als adviseur klantcommunicatie. Klanten informeren over van alles en nog wat. Hoe ze hun verhuizing aan ons door kunnen geven, hoe ze via de website volledig automatisch een rekening kunnen aanvragen en bij wie ze terecht kunnen voor vragen. En nog veel meer. De komende weken zal ik hier meer over vertellen. En als je vragen hebt: laat het me maar weten!

0 reacties

Geen reactie

Reageer