SNS

Doe mee aan de wedstrijd (gesloten): wie heeft de meest originele profielfoto?

• 1 oktober 2013
  • 49 Reacties
  • 15646 Keer bekeken

Toon eerste bericht

49 reacties

Tromgeroffel... en de winnaar is...

STEFAN!
https://forum.snsbank.nl/image.php?u=132&dateline=1380610311

De betekenis van een avatar zoals deze in een forum gebruikt wordt, met de verwijzing naar een stukje entertainment in de vorm van de films Avatar en Despicable Me heeft ons als moderators unaniem doen besluiten dat Stefan de winnaar is.

Excuses dat dit een dag vertraagd is gecommuniceerd, we wilden eerlijk alle stemmen tellen en gezien de afwezigheid van Tibor (hij verblijft momenteel op reis in Peru), hebben we even gewacht op zijn bericht.

Stefan, gezien je motivatie willen we je graag belonen met een film-pretpakket! Hierin zit onder andere een bioscoopbon, popcorn en meer om te genieten van een nieuwe film. Wie weet ontdek je daar een nieuwe avatar! ;)

@ allen Bedankt voor jullie bijdragen. Ben, dank voor je herinnering, goed dat je ons scherp houdt 😃
Reputatie 2
Badge +1
Thanks!
🆒

(ik ga graag naar de bios, dus ik vind het een hele leuke attentie!)
Hartelijk gefeliciteerd met uw prijs, de moderatoren hebben een juiste keuze gemaakt.
Thanks!
🆒

(ik ga graag naar de bios, dus ik vind het een hele leuke attentie!)

Bofkont! :)
Veel plezier er mee.
Groet,
Ben 🆒
PS Toch nog een beetje "een beloning" voor je vele werk hier! :o
Hoi het lijkt mij een leuk idee om de foto's te plaatsen.
Maar dan wel een foto waarop iemand staat.
Niet zo'n fictief plaatje.
Wat mijzelf betreft, ik heb het ook verkeerd begrepen, maar ik ga me niet in de buurt van het ‘SNS winkeltje' begeven.
Grapje moet kunnen, ik heb hier een spaarrekening en ik ben nog nooit bij het ‘SNS winkeltje’ geweest, dat is de grote klasse van de SNS………………
Toen ik lid ben geworden, hadden ze nog een bank, maar dit terzijde.
U gaat toch geen foto plaatsen van de buurvrouw?
Het leukste vind ik gewoon een foto van jezelf. En dat heb ik gedaan. Heb zelfs al een complimentje gekregen!
Vriendelijke groet,
clijnmarijne
Reputatie 4
Badge +1
Gefeliciteerd Stefan! Terechte winnaar 🙂
Reputatie 2
Badge +1
Iedereen bedankt voor de felicitaties :)
Vandaag heb ik de bioscoopbon thuis ontvangen, samen met het lekkers. Nu nog een leuke film uitzoeken en een datum prikken :rolleyes:

Groeten,
Stefan

Vandaag heb ik de bioscoopbon thuis ontvangen, samen met het lekkers. Nu nog een leuke film uitzoeken en een datum prikken :rolleyes:

Hoi Stefan,

Fijn om te lezen dat jouw gewonnen filmpakket is aangekomen. Veel bioscoopplezier 🙂
Mijn foto weer aangepast. Nu opnieuw een foto van een (wat ouder) keramiek werkstuk van mijn vrouw. Titel is; Vrouw.
Er valt veel over dit werkstuk te zeggen. Op een aantal kunstmarkten trok het heel veel aandacht, meestal van verbazing.
Mijn vrouw heeft er geen verhaal bij.
Mijn verhaal; een frustratie van vele vrouwen.
Groet,
Ben 🆒
Reputatie 2
Badge +1
Mijn foto weer aangepast. Nu opnieuw een foto van een (wat ouder) keramiek werkstuk van mijn vrouw. Titel is; Vrouw.
Er valt veel over dit werkstuk te zeggen. Op een aantal kunstmarkten trok het heel veel aandacht, meestal van verbazing.
Mijn vrouw heeft er geen verhaal bij.
Mijn verhaal; een frustratie van vele vrouwen.
Groet,
Ben 🆒

Persoonlijk vind ik het een heel mooi werkstuk. Het zou een goede aanwinst kunnen zijn voor beeldengallerij 'Het Depot' in Wageningen.

Persoonlijk vind ik het een heel mooi werkstuk. Het zou een goede aanwinst kunnen zijn voor beeldengallerij 'Het Depot' in Wageningen.

Hoi Stefan, dank voor je compliment.
Kende het Depot niet. Even op site gekeken. Staat inmiddels op ons lijstje om eens te bezoeken.
Mijn vrouw vindt haar werk daarvoor van "onvoldoende kwaliteit" (whatever that may be).
Kort geleden paar dagen in omgevcing Utrecht overnacht en Interart en Keramisto bezocht.
Groet,
Ben 🆒
Ik ga er maar nog even mee door. Beetje fun zoeken.
Dit keramieken beeldje is ongeveer 30cm hoog. Gemaakt in een workshop weekend met / naar een model.
Keramiek is klei, die na het vormgeven en drogen, bij hoge temperatuur (ong. 1100 graden C) wordt "gebrand". De klei wordt dan steengoed.
Na het drogen kun je er wat pigmenten (kleurstoffen) op aanbrengen voor kleur, of na de eerste "brand" glazuur (aangemaakte vloeibare kleurstoffen) ook voor kleur en daarna nogmaals "branden".
Groet,
Ben 🆒
PS Ik heb nu een uurtje extra, dus kon dit mooi even doen!
PS2 Ik ben nu 23.30u, als enigste online?? Is lang geleden dat het zo rustig was.
Leuk te lezen Ben! Je was onlangs dus nog in de buurt (Utrecht) 🙂. Vorige week zijn er hier op kantoor nieuwe foto's gemaakt van Marnix, Nanda en ondergetekende, dus wij zullen onze avatar binnenkort ook weer aanpassen. Wel niet zo creatief als jullie dat kunnen 😉, maar zo blijven jullie in ieder geval een up-to-date "beeld" 😉 van ons houden.
Leuk te lezen Ben! Je was onlangs dus nog in de buurt (Utrecht) . Vorige week zijn er hier op kantoor nieuwe foto's gemaakt van Marnix, Nanda en ondergetekende, dus wij zullen onze avatar binnenkort ook weer aanpassen. Wel niet zo creatief als jullie dat kunnen , maar zo blijven jullie in ieder geval een up-to-date "beeld" van ons houden.

Ik kijk altijd of je hand (ringvinger) in beeld is! Ik wil HEM weleens zien! :):rolleyes: 
Groet,
Ben 🆒

Ik kijk altijd of je hand (ringvinger) in beeld is! Ik wil HEM weleens zien! :):rolleyes: 
Groet,
Ben 🆒

Ha! Die heb ik al trots geplaatst op mijn "eigen" social media kanalen, maar inderdaad nog niet in de community! Via deze en deze link kun je de getrouwde ringvinger goed bewonderen 🆒. Ik draag mijn trouwring (de klassieke geelgouden ring) en mijn verlovingsring samen.
Nieuwe profielfoto geplaatst. Opnieuw een keramiek werkstuk van mijn vrouw. Is ongeveer 50cm hoog.
Groet,
Ben 🆒
Badge +1
Nieuwe profielfoto geplaatst. Opnieuw een keramiek werkstuk van mijn vrouw. Is ongeveer 50cm hoog.
Groet,
Ben 🆒

Wauw, ook erg mooi deze Ben! Leuk om te zien dat je vrouw zo artistiek is. Heb jij zelf ook nog verborgen talenten?
Heel apart want dit topic zou gesloten zijn, maar dit terzijde.
Het betreft de wedstrijd die in dit geval gesloten is @ Pela, vandaar het woord '(gesloten)', achter het woord 'wedstrijd' in de titel 🙂
Dank u vriendelijk, ik begrijp het.......................
Ik zal beginnen na te denken over mijn volgende avatar (en beschrijving) :)
Groet,
Ben 🆒
Beetje druilerig weer, dus maar een beetje spelen. Nieuwe foto geplaatst.
Is afbeelding van het resultaat van een weekendje "portret boetseren" naar "levend" voorbeeld!
In dit geval is het resultaat vernoemd naar het (levend) origineel, "Wolfgang".
Omdat ik de foto een kwartslag gedraaid met fototoestel heb genomen (doe ik vaak), is het "uitsnijden" van een vierkant een beetje een probleem, "de voeten verdwijnen" (of ik moest het origineel verkleinen).
Groet,
Ben 🆒

Reageer