SNS

Dromen van Nederlands succes

• 21 april 2017
  • 4 Reacties
  • 8638 Keer bekeken

Gisteravond plaatste mijn favoriete club Ajax zich na een bloedstollende wedstrijd voor de halve finales van de Europa League. De laatste keer dat dit een Nederlandse club lukte, was in 2005 en voor Ajax was het zelfs de 1e keer sinds 1997 dat het zover komt in een Europees toernooi. Ajax speelt in de halve finale tegen Olympique Lyon, dat eerder overtuigend AZ versloeg met 10-2 over 2 wedstrijden. Is het, gezien de staat van het Nederlandse voetbal, reëel om te dromen van Europees succes?

4 reacties

Ik geef echt totaal niks om voetbal..:P
Dat is in ieder geval eerlijk, Sjaakie 😉 Wat zijn jouw hobby's?
........... Is het, gezien de staat van het Nederlandse voetbal, reëel om te dromen van Europees succes?
Het is altijd reëel om te dromen. Van mij mogen ze wel weer een keer een cup winnen. De goede tijden uit de jaren 70 zullen voorlopig niet meer terug keren. Helaas.
Dennis, ga jij naar de wedstrijd tegen Lyon of kijk je die op de buis?
Regelmatig een Champions League winnen zit er niet meer in, vrees ik. Een incidenteel succes is al mooi meegenomen. De wedstrijd(en)tegen Lyon kijk ik op de buis. Op het nieuws hoorde ik dat de kaarten binnen de kortste keren waren uitverkocht, dat belooft een mooie sfeer 🙂

Reageer