SNS

Drukke tijden, leuke tijden

• 18 oktober 2010
  • 0 Reacties
  • 9237 Keer bekeken

Mijn naam is Tina, ik werk als adviseur Klantcommunicatie bij SNS Bank. Daar verzorg ik allerlei communicatie voor iedereen die bij SNS Bank zijn of haar bankzaken regelt. Ik schrijf brieven, maak folders en verzorg de e-mails die mensen krijgen nadat ze een rekening hebben aangevraagd op snsbank.nl.

Afgelopen vrijdag, 8 oktober, was het jaarlijkse evenement van FLAIRS, een interbancaire jongerenvereniging. Deze vereniging organiseert eenmaal per jaar een evenement met workshops, discussies en een afsluitend feest. Het concept staat vast, maar de inhoud niet. De deelnemende banken zijn SNS REAAL, ABN Amro, Rabobank, Van Lanschot en de ING.

Namens de jongerenvereniging van SNS REAAL zit ik in het bestuur en de afgelopen weken ben ik druk bezig geweest met de laatste voorbereidingen voor het evenement van 2010. Een stressvolle periode dus. Maar het resultaat was geweldig. Een interessant debat tussen leden van de Raad van Bestuur van 5 Nederlandse banken, workshops en ?s avonds een spetterend afsluitend feest.

Gelukkig ben ik wel wat drukte gewend als communicatieadviseur bij SNS Bank. En naast mijn werk zit ik in commissies van mijn orkest waar ik tenorsaxofoon speel. Ook dans ik elke maandagavond anderhalf uur salsa.

Vanaf nu blog ik een aantal keer en kun je dus lezen waar ik mee bezig ben. Dat kan over van alles zijn, want zoals je net las heb ik een druk en leuk leven. Oh ja, in november heb ik ook het afsluitend examen voor Marketingcommunicatie B. Daarvoor ben ik ?s avonds en in de weekenden ook druk met studeren. Als beloning heb ik daarom in december een vakantie geboekt! Zon, zee en vooral geen stress.

0 reacties

Geen reactie

Reageer