SNS

'Een blik op de toekomst'

• 4 november 2016
  • 3 Reacties
  • 287 Keer bekeken

Na 108 jaar is het eindelijk zover. De Chicago Cubs zijn weer honkbalkampioen van Amerika. Na een zinderende 7e beslissende wedstrijd in de finale van de World Series, is ‘The Curse of the Billy goat’ eindelijk verbroken. In 1945 werd Billy samen met zijn geit het stadion uitgezet. Naar verluidt zou de toenmalige eigenaar van de Cubs geweigerd hebben om die geit binnen te laten, omdat hij stonk." Billy heeft toen een vloek uitgesproken waarin hij aangaf dat de Chicago Cubs nooit meer kampioen zouden worden. Sinds afgelopen woensdag is deze vloek eindelijk verbroken. De Cubs wonnen de finale van de Cleveland Indians. Dit is nu het team dat het langst geen titel heeft gewonnen, maar liefst 68 jaar.
Na een aantal mislukte pogingen heeft het team besloten in de toekomst te investeren en goede jeugdspelers aan te trekken. Er is een goede strategie bepaald en een plan gemaakt door vooruit te denken. Het team heeft de moed niet opgegeven en ze zijn doorgegaan met de koers die uiteindelijk resultaat oplevert: 1 stapje terug om er 2 vooruit te doen. Dit werpt nu zijn vruchten af.
Ik zie vergelijkingen met SNS. Met een blik gericht op de toekomst, investeren we in een goede band met de klant. Ik zie dit rooskleurig in.
Hebben jullie doelen op lange termijn waar je pas over een tijd de vruchten van plukt?

3 reacties

.. een vloek uitgesproken ...
Ik zie vergelijkingen met SNS. ...

Wouter zou je ons historisch besef willen vergroten?
Welke vloek is er uitgesproken over de SNS (bij gedwongen vertrek van SNS Real, soms? )?
Hoe lang verkeert de SNS al in een underdog positie?
En welke underdog positie moet de SNS overwinnen?
Hoi Erik,

Ik bedoelde niet alle stukken uit de tekst. Er is gelukkig over SNS geen vloek uitgesproken.

SNS is de kleinste grootbank, daardoor moeten we als kleine bank een goede strategie hebben en goede keuzes maken. We dagen sinds een aantal jaren de grootbanken uit en regelen onze zaken net iets anders, normaler. Daarbij kijken we naar de toekomst en proberen we ons verder te onderscheiden.

Ik vond dit sportmoment een mooie introductie van dit onderwerp. Zelf volg ik de honkbalcompetitie op de voet.
Reputatie 3
Badge
Het was inderdaad een mooi en groots moment voor de Chicago Cubs. Zeker gezien de 'vloek' die uitgesproken was. Zo zie je maar weer dat je nooit moet discrimineren; ook een geit niet!
Hoe staat het met het antwoord op dit topic: https://forum.snsbank.nl/dagelijkse-bankzaken-109/de-leeftijdsgrens-65-jaar-voor-leningen-moet-verhoogd-worden-10448

Reageer