Een nieuw jaar, 2018

Reputatie 2
Voor alle SNS Mods en medewerkers en alle community leden/lezers;
.

.
Groet,
Ben :cool:

16 Reacties

Bedankt, BigBen :) Natuurlijk wensen we jullie niets minder. Heb je de foto op de kaart zelf gemaakt?
Reputatie 2
Marijke schreef:

Heb je de foto op de kaart zelf gemaakt?

Ook bedankt voor je wensen.
Plant zelf in de tuin en foto inderdaad zelf gemaakt. :$
Groet,
Wat een supermooie foto en perfect voor op een kerstkaartje :)
Reputatie 2
Marijke schreef:

Wat een supermooie foto en perfect voor op een kerstkaartje :)

:cool:
Vorige winter een perfecte winter voor vele "kerstkaarten plaatjes". (mist, ijzel, rijp, sneeuw)
Ik maak meestal een aantal kaarten en we zoeken onze "leukste" uit. Voor dit jaar zie bijlagen (Beetje kleiner gemaakt, anders wil het niet) . Foto 1 tuin, foto 2 (mais) en 5 in ´t veld hier, foto 3 Aalden en foto 4 Orvelte.
Groet,
Leuk om te zien dat je foto's maakt. Ik doe dat ook graag. Het is een mooie traditie dat je samen met je vrouw een foto kiest en die dan gebruikt als kerstkaart. De foto met de molen in Aalden is mijn persoonlijke favoriet.
Bedankt voor de mooie Kerstkaart .
Hallo BigBen en anderen..

Ook (alvast) fijne Kerstdagen en de beste wensen voor 2018..

Maak er maar allemaal een mooi nieuw jaar van :)
Reputatie 2
Ben, bedankt en jullie uiteraard ook hele fijne dagen gewenst.
Als ik goed kijk naar je foto lijkt het wel op papaver.
Jij bent toch niet Dokter Pulver................??
Reputatie 2
@SNS Bedankt voor de amendelspijs :)

Ik wens jullie en iedereen op de community ook hele fijne feestdagen en een goede en veilige jaarwisseling!
Reputatie 2
@SNS, ook van deze zijde bedankt voor de platte banketstaaf. Is weer eens iets anders dan een ronde.;)
Reputatie 2
haha de mijne hadden ze ook door de brievenbus gepropt en was dus ook geplet.
Hij smaakte er niet minder om ;)
Fijn dat 'ie heeft gesmaakt. Ik vind het niet zo netjes van de bezorger dat hij of zij de staaf door de brievenbus heeft gepropt, maar aan de smaak gaat gelukkig niets verloren :)
Reputatie 2
In de brievenbus proppen gaat sneller dan aanbellen en wachten of er iemand thuis is. Weet je wel hoeveel pakketjes die bezorgers op een dag moeten rondbrengen? Die werken zich een rondje in het apezuur. En even in de oven of onder de gril smaakt ie des te beter. :8
Reputatie 2
De staaf zat bij mij in een grote enveloppe, geen wonder dat de postbode probeert deze in de brievenbus te doen. Tenslotte weet zij of hij niet wat er inzit.
Groet,
Reputatie 2
AUTEUR

Ik zie nu (pas) dat bij reacties van degene die een topic opstart, het woord 'AUTEUR' staat vermeld. Toch een leuke, attente toevoeging zodat je weet dat die persoon het topic heeft opgestart.
Reputatie 3
In een dorp heeft de post nog meer tijd, dus netjes heel gekregen. Moderators, bedankt ook namens de familie, die nu niet meer kan klagen "zit je nu weer op het SNS forum te lezen". Een ieder een heelhuids jaaruiteinde en een gezond 2018 gewenst.
Erik

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P