SNS

Vraag

Even voorstellen

• 26 december 2019
  • 2 Reacties
  • 5984 Keer bekeken

Hallo,

Ik zou mij in het kort even voorstellen, ik ben een alleenstaande man van 72 jaar. En ik wil graag op de hoogte blijven van nieuwe dingen. Daarom heb ik mij aangemeld bij de forum. Om allerlei ontwikkelingen te lezen en volgen. Ik zou in de toekomst zeker geregeld een kijkje nemen.

Met vriendelijke groet,

Jan Kruizinga.

2 reacties

Hallo,

Ik zou mij in het kort even voorstellen, ik ben een alleenstaande man van 72 jaar. En ik wil graag op de hoogte blijven van nieuwe dingen. Daarom heb ik mij aangemeld bij de forum. Om allerlei ontwikkelingen te lezen en volgen. Ik zou in de toekomst zeker geregeld een kijkje nemen.

Met vriendelijke groet,

Jan Kruizinga.

Hoi Jan,

Welkom in de SNS community. 

Leuk dat je je aangemeld hebt. Ik hoop dat je hier dan ook een beetje vindt wat je wilt. Daarnaast is dit forum ook een beetje bedoeld om de SNS wat info over haar klanten te geven en daarnaast de SNS ook op ideeën te brengen van wat de klanten graag willen/vinden.

Dus zo af en toe je mening geven over de SNS, producten van de SNS of je mening in het algemeen.

Andere klanten helpen bij het oplossen van een probleem is natuurlijk ook leuk en ook dat kan hier zo af en toe.

Een goed begin is, het een beetje links en rechts iets lezen. Er is inmiddels een hele berg hier te vinden.

Ik hoop je vaker te lezen.

Prettige feestdagen verder.

Groet,

Ben :sunglasses:

Reputatie 4
Badge +4

Goedemorgen @Jan Billy,

Welkom op de community, wat fijn dat je je hebt aangemeld. Dat we blij allemaal zijn met nieuwe leden, blijkt wel uit de warme ontvangst van @BigBen (dankjewel Ben). Om te zien welke mensen er achter de schermen van SNS antwoord geven, kun je hier onze gezichten zien. Heb je je een beetje ingelezen en is er een bepaald onderwerp waar je speciaal in geïnteresseerd bent? Door de jaarwisseling zijn we deze week op woensdag afwezig, ik hoop dat je het gezellig zult hebben en wens je alvast een heel voorspoedig nieuw jaar.  

Reageer