SNS

Even voorstellen: Martijn, Formulemanager Internet SNS Bank

• 3 augustus 2010
  • 0 Reacties
  • 10530 Keer bekeken

'Wat zou je er van vinden als je het zelf moest gebruiken?'
Dat is de vraag die ik vaak aan collega's en aan mezelf stel als we vanuit SNS Bank iets nieuws ontwikkelen.

Hoe vaak gebeurt het niet dat het bedieningsmenu van je mobiele telefoon jou niet snapt. De minst gebruikte knop op een afstandsbediening bovenaan zit. Of een link op een website je net naar die plaats brengt die je niet verwachtte? Allemaal zaken die je leven makkelijker zouden moeten maken. Maar waarbij je je af en toe wel eens afvraagt wie het heeft bedacht en hoe het tot stand gekomen is.

En hoewel we onze uiterste best doen, heb je dat misschien ook wel eens bij de online en mobiele diensten van SNS Bank. Als dat zo is, dan hoor ik het graag van je! Want binnen SNS Bank doe ik mijn best om jouw bankzaken zo prettig en eenvoudig mogelijk te maken. En daarbij zijn verbeteringen en suggesties altijd van harte welkom.

Mijn naam is Martijn, 34 jaar oud en werk binnen SNS Bank als Formulemanager Internet. Ik houd me bezig met de vraag hoe we jou zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. Via internet, je mobiele telefoon en andere nieuwe media. Verder houd ik het concept van snsbank.nl en Mijn SNS constant in de gaten: hoe zien onze sites eruit? En zijn ze maximaal gebruikersvriendelijk voor jou als bezoeker?

Samen met collega's streef ik ernaar onze online dienstverlening continu te verbeteren. En nieuwe diensten toe te voegen om bankieren nog gemakkelijker te maken. Hiervoor houd ik de ontwikkelingen in de markt en jullie wensen nauwlettend in de gaten. Bijvoorbeeld via gebruikerstesten en vanaf nu ook via de SNS Bank Community!

Via de Community wil ik dan ook regelmatig jullie mening vragen en samen met jullie ontwikkelingen op het gebied van internet en mobiel bespreken.

Naast mijn werk ben ik een fervent mountainbiker. Ik ben dan ook geregeld te vinden op de vele mooie circuits die Nederland kent, maar ook in de Ardennen en in bijvoorbeeld Frankrijk. Verder houd ik erg van fotograferen, voetbal, Griekse en Romeinse oudheid en luisteren naar goede muziek. Mijn favoriet is Tom Petty, maar verder heb ik een brede muzieksmaak.

Als je vragen hebt over Mijn SNS kun je terecht op het forum van deze community. Ook andere suggesties en vragen zijn natuurlijk altijd welkom en kun je hier beneden kwijt.

Ik hoop je snel terug te zien in de Community!

0 reacties

Geen reactie

Reageer