SNS

Fijne feestdagen!

• 22 december 2016
  • 14 Reacties
  • 11380 Keer bekeken

Het is bijna kerst! Namens alle medewerkers van SNS wens ik jullie allemaal fijne feestdagen en een mooi 2017!

14 reacties

Hoi Jan, dat klinkt als een heerlijke jaarwisseling. Zelf ben ik gezellig met vrienden op stap geweest. Heerlijk om de feestdagen door te brengen met de mensen die je het liefst om je heen hebt.
Hoi Wouter, dank voor je reactie en JA ik heb een fantastisch kerst en oud- en nieuw gehad!! Met mijn 3 zoons+aanhang en kleindochter............kan niet beter! 😃 Ik hoop dat ook jij zulke dagen hebt gehad! Doe de groeten aan Wanda en David!
p.s.
Een SNS banklocatie is voor mij nog altijd geen winkel !!
Hoi Jan,

De beste wensen voor het nieuwe jaar. Dit is zeker een goed begin. Zo loop je makkelijk bij de winkel binnen om je bankzaken te regelen. Heb je een mooie jaarwisseling gehad?
Ook ik wens iedereen, hetzij een beetje laat, een gezond nieuw jaar: 2017. 😃

En zo is 2017 al goed begonnen vanwege de (bijna) opening van een SNS locatie
in mijn woonplaats Leerdam.
Na ruim 7 jaar zonder SNS in Leerdam ( de dichtstbijzijnde locatie 17 km verderop ) is de door
mij, en velen met mij, zo gewenste SNS locatie op een prachtige plek in de stad bijna open! 😉 😛 .
Ik heb mijn eerste gesprek al gevoerd en dank Wanda en David voor het luisteren naar mijn verzoek destijds aan het hoofdkantoor in Utrecht! Of dat nu enig verschil heeft gemaakt is niet relevant maar SNS is terug in Leerdam.
Ik wens de locatiemanager Klaas Schep veel succes en aanloop toe! :)

Jan 1953
Hey Jr777..je bent goed op dreef..:-)

Jij ook een fijne jaarwisseling en tot 2017 in 1 van de topics (of tot vandaag of morgen) hehe

Ik zit momenteel op Cran Canaria..de koppijn van de Bandido (biertje met tequila smaak) is gelukkig verdwenen na 3 koffie en een paracetamol. Dat was overigens niet het enige biertje gisteren, dat terzijde.

We hebben van de overbuurman een bbq over de schutting gekregen. Het is veel bbqen erg vervelend..daarnaast de hele dag de kleine in de gaten houden. Ze is gek op de besjes die in het gras liggen. Om 7 uur ligt ze te pitten dus dan is het rust voor pappa en mamma ;)

Daarna (of eerder) gaat de koelkast open en gaan we lekker wat drinken. Vervolgens ga ik pitten rond half 9 om daarna zo rond 3 uur 's nachts wakker te worden met een droge mond en afstervende hersenen ;)

Even nog wat proberen te slapen..denk ik na mijn sigaretje, maar door mijn gesnurk verdwijn ik al snel richting de woonkamer waar ik op de ijzige bank neerplof.

Nu up-and-running klaarmaken voor weer een dag :)

Jep..sounds like holiday in Spain to me haha
Fijne jaarwisseling alvast gewenst! ik werd al verrast met een kaartje van de SNS Community thuis.
leuk!
Dank, allen van hetzelfde. Onze kaart.
.
Extraatje:
.

.
Groet,
Ben 🆒
Iedereen hartelijk dank, fijne feestdagen en vooral een gezond nieuwjaar 2017 gewenst !
Reputatie 2
Dankjewel.
Voor jullie ook fijne feestdagen en een vredig en gezond 2017 toegewenst!
Fijne dagen gewenst iedereen 🙂 alles is voor mij helemaal goedgekomen. Kan nu lekker genieten 😛
Ook van mijn kant gezegende kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar voor een ieder.
Het onderstaande ter reflectie (en voor onze oosterburen):
Ein bisschen Frieden, ein bisschen Sonne
für diese Erde, auf der wir wohnen.
Ein bisschen Frieden, ein bisschen Freude,
ein bisschen Wärme, das wünsch' ich mir.
Ein bisschen Frieden, ein bisschen Träumen
und dass die Menschen nicht so oft weinen.
Ein bisschen Frieden, ein bisschen Liebe,
dass ich die Hoffnung nie mehr verliere.

P.S.
SNS: Nog hartelijk dank voor de goede wensen per post.
Nu de donkere dagen gaan kantelen ook maar eens mijn avatar gekanteld.
Badge
Bedankt :)
Ook van mij iedereen fijne kerstdagen en een fijne jaarwisseling gewenst!
Reputatie 4
Badge +1
Fijne feestdagen aan iedereen bij SNS en in het bijzonder Wanda, Olaf, Tineke en de rest van het community team :)

En natuurlijk ook aan alle mede-community leden.

Geniet nooit met mate en doe voorzichtig met vuurwerk 🙂
Badge
Insgelijks!

Reageer