SNS

Foto

• 23 september 2013
  • 30 Reacties
  • 5142 Keer bekeken

Ben eens gaan zien bij de leden, er zijn 29 leden online, maar er zijn slechts drie leden met een 'foto' of wat er op lijkt.
Waarom heb ik zelf geen foto geplaatst, ik weet het niet..................................

30 reacties

Ben eens gaan zien bij de leden, er zijn 29 leden online, maar er zijn slechts drie leden met een 'foto' of wat er op lijkt.
Waarom heb ik zelf geen foto geplaatst, ik weet het niet..................................

Och, Pela, dan wordt je zo herkenbaar.....
Maar misschien is het soms ook teveel moeite of kent men het niet.
Via "Mijn instellingen" (rechts boven op de hoofdpagina van de Community) en dan "Mijn profiel" en daarna "Wijzig mijn profielafbeelding" kun je een foto of plaatje van je computer/tablet/telefoon naar de website sturen (uploaden). Daar kun je het plaatje dan wat aanpassen (grote en uitsnede).
En dan staat er wel "iets" bij je inlognaam!
Misschien tip voor SNS; plaats al een aantal mogelijkheden standaard bij deze instellingsitem! (gebruiker kan dan kiezen uit een beperkt aantal plaatjes).
En dan kunnen we hier natuurlijk elkaar nog aansporen er "iets" te plaatsen, waarmee jij eigenlijk al bent begonnen.
Wedstrijdje "mooiste member afbeelding"???? (modstippie!)
Groet,
Ben 🆒

Dank u vriendelijk, op een andere site heb ik wel een foto geplaatst en ik herinner mij nog een voorval van enkele jaren geleden.
Sta ik bij Albert in de winkel, komt er een vrouw, wat moet dat mens, dus ik ga een stukje opzij, maar zij blijft staan.
Ik ben Zus zegt ze, ik herkende je van de foto, toch wel bijzonder.
Ben nog eens gaan zien, 23 leden online, een 'foto', de moderatoren zijn zeker allemaal naar huis, moet kunnen, want het is al 19.00 geweest.
Reputatie 3
Badge +1
Hi Pela, wat grappig dat je werd herkend in de supermarkt. 😉 Ieder communitylid mag natuurlijk zelf weten wat voor foto die uploadt. Dit mag ook gewoon een leuk plaatje zijn.

@Ben: leuk idee. :)
Reputatie 2
Badge +1
@Ben: inderdaad een leuk idee. Ik heb maar meteen mijn profielfoto veranderd...
Ja best wel grappig........................

Hoi Stefan,
Helaas moet ik je vragen wat er op staat. Ik meen 2 torens te herkennen?? ;)
Dat is natuurlijk vaak het probleem met de kleine afbeeldingen; zorgen dat iets toch makkelijk herkenbaar is. (kan er geen korte uitleg bij? Bijv. na een mogelijkheid het plaatje te vergroten? Och, wat zijn er toch nog veel wensen :)).
Groet,
Ben 🆒
Ja best wel grappig........................

Ik wil je ook kunnen herkennen...!
Groet,
Ben 🆒
PS Oftewel; nog geen afbeelding gevonden?
Hi Pela, wat grappig dat je werd herkend in de supermarkt. 😉 Ieder communitylid mag natuurlijk zelf weten wat voor foto die uploadt. Dit mag ook gewoon een leuk plaatje zijn.

@Ben: leuk idee. :)

Thanks.
Kan snel door jullie geregeld worden toch? Effe een appeltaartje bij de Hema halen en: uitschrijven die wedstrijd!
Groet,
Ben 🆒
PS Is in Stad toch nog wel een Hema?
Reputatie 4
Badge +1
Ja maar.....en mijn Gothic Hello Kitty dan?
Reputatie 2
Badge +1

Hoi Stefan,
Helaas moet ik je vragen wat er op staat. Ik meen 2 torens te herkennen?? ;)
Dat is natuurlijk vaak het probleem met de kleine afbeeldingen; zorgen dat iets toch makkelijk herkenbaar is. (kan er geen korte uitleg bij? Bijv. na een mogelijkheid het plaatje te vergroten? Och, wat zijn er toch nog veel wensen :)).
Groet,
Ben 🆒

Je hebt gelijk; het plaatje komt niet tot zijn recht op een dergelijk formaat.
Het is een vakantiefoto van de ondergaande zon op de Noordzee, genomen vanaf de driemasttopzeilschoener Oosterschelde over de boegspriet (met de binnen- en buitenkluivert gestreken: de 2 'torentjes').

Ik heb nu even iets anders gekozen; ietsje meer anoniem, maar soms heel toepasselijk hier op de community...:o
Ja maar.....en mijn Gothic Hello Kitty dan?

Meld je aan voor de appeltaart!!!
Groet,
Ben 🆒
Ps Ik vind het wel een mooie en een erg herkenbare. Je ziet meteen dat jij het bent.

Je hebt gelijk; het plaatje komt niet tot zijn recht op een dergelijk formaat.
Het is een vakantiefoto van de ondergaande zon op de Noordzee, genomen vanaf de driemasttopzeilschoener Oosterschelde over de boegspriet (met de binnen- en buitenkluivert gestreken: de 2 'torentjes').

Ik heb nu even iets anders gekozen; ietsje meer anoniem, maar soms heel toepasselijk hier op de community...:o

Oei, zat ik er dus toch een beetje naast.
Met je nieuwe (incl. de uitleg) wordt het al wat duidelijker.
Voorlopig staat Sanne bij mij bovenaan voor de appeltaart!
Groet,
Ben 🆒
Leden zonder foto krijgen automatisch dezelfde 'foto', of je nu een vrouwtje of een mannetje bent het maakt niet uit.
Misschien kunnen er twee 'foto's' komen een 'foto' voor de vrouwtjes en een 'foto' voor de mannetjes.
Als ik met de muis op een lid ga staan, dan ontstaat er een handje, met een naam, maar soms kan ik aan de naam niet zien of het om een vrouwtje of om een mannetje gaat.............................

Wedstrijdje "mooiste member afbeelding"???? (modstippie!)

Hoi allemaal,

Volgende week komt er een topic hierover in de Koffiekamer. We zijn nu al benieuwd naar jullie creatieve profielfoto's. Allemaal meedoen! :)

@Ben Nogmaals dank voor deze suggestie.
Leuk!!!:::
1298 X in 1 X geplaatst!!!
Das mien wat!
Groet,
Ben 🆒
PS Proefbeeldjes van mijn vrouw (keramiek).
PS2 Geen serververtraging gemerkt bij deze toch stevige klus!! ;-)
(foto hier (groter) plaatsen niet gelukt)
Reputatie 2
Badge +1
Zo, even iets anders: een minion avatar 🆒
Met dank aan Sanne (was deze optie vergeten).
Groet,
Ben 🆒
Zal eens zien of ik nog een foto heb van mijn achterzijde..............................
Reputatie 2
Badge +1
Even kijken of ik mijn avatar hier op groter formaat kan laten zien...
Reputatie 2
Badge +1
Oei, zat ik er dus toch een beetje naast.
Met je nieuwe (incl. de uitleg) wordt het al wat duidelijker.
Voorlopig staat Sanne bij mij bovenaan voor de appeltaart!
Groet,
Ben 🆒

Hi Ben,
Ik heb de profielfoto van de 'torentjes' even toegevoegd op groter formaat. Dan zie je ook waarom ik deze foto wilde gebruiken.
Aan de andere kant was het naief om te denken dat ik dit als 'avatar' zou kunnen gebruiken...
Groeten,
Stefan
Weer wat geleerd, maar beheer bijlagen lukt mij niet.
Dank u vriendelijk voor de informatie, lukt toch.
Reputatie 2
Badge +1
@pela: het bijvoegen van plaatjes en bijlagen op de SNS community behoeft (ook wat mij betreft) nog enige verbetering. Uiteindelijk is het mij ook gelukt, maar dit zou toch veel eenvoudiger moeten kunnen lijkt me. Misschien een tip voor toekomstige verbeteringen in de community (roadmap).
Ja en u bent een topper, ik een starter, maar ik word steeds actiever.
Toen ik uw bijgevoegde miniaturen zag, wat is dit allemaal, dat wil ik ook.

Reageer