SNS

Foto

• 23 september 2013
  • 30 Reacties
  • 5142 Keer bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Hi Ben,
Ik heb de profielfoto van de 'torentjes' even toegevoegd op groter formaat. Dan zie je ook waarom ik deze foto wilde gebruiken.
Aan de andere kant was het naief om te denken dat ik dit als 'avatar' zou kunnen gebruiken...
Groeten,
Stefan

Leuk dat je er nog aan dacht. Het is een leuke plaat, ondanks de zon, toch geen overbelichte foto. Ik heb nog even geprobeerd of "er toch iets van te maken is" , maar dat is niets geworden (fotografie is een hobby van me).
Groet,
Ben 🆒
@stefan,
2e opmaak.
Wou deze ook bij ander bericht plaatsen, maar wil niet meer bij "wijzigen bericht".
Groet,
Ben 🆒
Badge +1
Ja en u bent een topper, ik een starter, maar ik word steeds actiever.
Toen ik uw bijgevoegde miniaturen zag, wat is dit allemaal, dat wil ik ook.

Hallo Pela,

Fijn dat het gelukt is 🙂. Ik zie dat je je meteen hebt gemengd in de fotowedstrijd; leuk!
Badge +1
@pela: het bijvoegen van plaatjes en bijlagen op de SNS community behoeft (ook wat mij betreft) nog enige verbetering. Uiteindelijk is het mij ook gelukt, maar dit zou toch veel eenvoudiger moeten kunnen lijkt me. Misschien een tip voor toekomstige verbeteringen in de community (roadmap).

Hoi Stefan,

Ik ben het met je eens dat dit niet de meest makkelijke manier is. Ik zal het nogmaals aankaarten bij de beheerders van het platform.
@pela: het bijvoegen van plaatjes en bijlagen op de SNS community behoeft (ook wat mij betreft) nog enige verbetering. Uiteindelijk is het mij ook gelukt, maar dit zou toch veel eenvoudiger moeten kunnen lijkt me. Misschien een tip voor toekomstige verbeteringen in de community (roadmap).

Hoi Stefan,

Ik ben het met je eens dat dit niet de meest makkelijke manier is. Ik zal het nogmaals aankaarten bij de beheerders van het platform.

Of het niet het meest makkelijke is, lijkt mij wat minder relevant. Dat er een consistente lijn in de mogelijkheden is vind ik (heel) veel belangrijker. De leercurve is nu zo verschrikkelijk lang, dan wel, dan niet, dan bijna enz.
Menus´s zijn regelmatig verschillend, hebben verschillende mogelijkheden.
Groet,
Ben 🆒
PS Blijft natuurlijk dat het wel makkelijker kan!

Reageer