SNS

Gebruik jij uitsluitend de mobiele app om te bankieren?

• 21 augustus 2014
  • 7 Reacties
  • 474 Keer bekeken

• Oud Moderator
  • 903 reacties
Uit onderzoek van De Nederlandsche Bank is gebleken dat één op de vier consumenten uitsluitend bankiert via de mobiele app.
Zelf behoor ik ook tot die groep consumenten en heb ik het gevoel meer controle te hebben over mijn bankzaken. Door de mobiele applicatie kan ik op elk gewenst moment van de dag mijn saldo checken, bij- en afschrijvingen inzien en betalingen uitvoeren. Ik gebruik de app regelmatig in de winkel om te voorkomen dat er onvoldoende saldo op mijn rekening staat tijdens het afrekenen bij de kassa. Dat soort gênante momenten zijn dankzij de mobiele app verleden tijd. 🆒

Gebruik jij uitsluitend de mobiele app voor je bankzaken?

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Ik gebruik de mobiele app wel vaker dan de website, maar als ik achter de PC of laptop zit, ga ik makkelijker naar de website, dan dat ik de tablet of smartphone met app erbij pak. Bovendien kan ik nog lang niet alles met de app. Als belegger moet ik toch met regelmaat inloggen op de website, en als ik dan toch via 'Mijn SNS' moet inloggen, doe ik ook even de bankzaken.

Daarnaast koop ik veel via internet en zo lang er geen goede iDEAL oplossing is voor de mobiele app, gebruik ik nog liever de PC bij het winkelen.:o

Met andere woorden: ik zit eigenlijk te wachten op:
- een SNS beleggen app
- iDEAL ondersteuning in de app
- online inzage in creditcard in de app
- NFC betalen met de app (dan kan ik mijn bankpas ook voortaan thuis laten) 🆒
Bedankt voor uw vraag, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik doe het toch, wat kan mij het schelen. Ik heb geen mobiele app, want ik heb geen smartphone, tablet, of een ander elektronisch handapparaat.
Soms maak ik wel eens een sms’je, maar dat doe ik via de computer {desktop}…………………..
Reputatie 1
Ik gebruik de mobiele app niet. Eerlijk gezegd zie ik er het nut niet van in. Wat kan zo veel haast hebben dat je daarvoor de mobiele app zxou willen gebruiken? En ik leef echt niet onder een steen! 
Badge +1
Goedemorgen,

Dank voor jullie reacties. Grappig om te zien hoe de één bijna uitsluitend de app gebruikt voor bankzaken, terwijl de ander de app helemaal niet gebruikt. Zelf hoor ik bij de groep die bijna uitsluitend de app gebruikt. Alleen als ik bijvoorbeeld een iDEAL betaling moet doen, maak ik gebruik van mijn digipas.

@Stefan Dank voor het delen van je app wensen. Deze zet ik uiteraard door naar de app ontwikkelaars. Ik moet zeggen dat ik deze functionaliteiten ook graag toegevoegd zie 🙂.
Wat mijzelf betreft, ik vind het spijtig dat er maar drie leden hebben gereageerd en ik vraag me af, waarom er zo weinig leden reageren.
Dat geldt voor alle berichten, wat kunnen we er aan doen?
Badge +1
Hallo,

@Stefan Inmiddels heb ik een reactie gekregen: "De genoemde wensen staan ook op ons lijstje, realisatie staat gepland voor begin 2015". :)

@Pela 3 reacties is inderdaad niet heel veel. Wat ik wel kan vertellen, is dat het aantal reacties de afgelopen maanden enorm is toegenomen. Als we deze lijn vast houden, moet het helemaal goed komen 😃.
Dank u vriendelijk, wat mijzelf betreft, ik ben niet blij met de aantallen, veel te weinig, de drempel is te hoog, maar waarom, ik zou het niet weten, worden de leden bang voor de ‘Grote Broer’, het zou zomaar kunnen, het laat me niet los…………………..:)

Reageer