SNS

Het leven als moderator ;)

  • 23 oktober 2013
  • 1 Reactie
  • 1789 Keer bekeken

Wie zijn de moderators en wat doen ze met de bijdragen van communityleden?

Het is inmiddels al een tijdje geleden dat wij iets meer van onszelf hebben laten zien via dit topic. Misschien ben je nieuw hier en is dit voor jou de eerste kennismaking met ons, 'de mensen achter de schermen'. Wellicht bezoek je deze community vaker en vraag je het je nu opeens af: wie zijn de moderators en wat voeren ze deze hele dag uit?

Begin 2011 is SNS Bank gestart met webcare. Wij reageren op tweets, op Facebook en op online fora. Daarnaast modereren we SNS Community. Inmiddels zijn we met z'n vijven en ziet het webcareteam er zo uit. Dus kom je deze namen tegen? Tibor, Tineke, Marnix, Lindsay en Nanda? Dat zijn wij dus. 🙂



De afgelopen weken zijn voor ons heel intensief geweest. We zagen erg veel social mediaberichten over Fundcoach voorbijkomen. Op Twitter en hier op de community, onder andere. Hier lezen we veel klantervaringen met de nieuwe beleggingsomgeving binnen Mijn SNS. En eerlijk is eerlijk, overduidelijk is: hier zaten én zitten veel ontevreden geluiden tussen. Natuurlijk vinden wij het erg jammer om dit te horen.

Als moderators trekken wij dit ons absoluut aan. Achter de schermen hebben we veel met elkaar gepraat over de beste aanpak. We doen ons uiterste best om jullie van goede, inhoudelijke reacties te voorzien. Het spreekt misschien voor zich, maar toch moeten ook wij roeien met de riemen die we hebben.

We zijn als webcareteam voornamelijk bezig met het doorgeven van jullie signalen naar de juiste afdelingen van SNS Bank en het plaatsen van de antwoorden die we van onze collega's krijgen. Je zou kunnen zeggen: we zijn een professioneel doorgeefluik. :)

Hoe graag wij het persoonlijk ook willen, we kunnen er niet voor zorgen dat het platform naar ieders tevredenheid wordt aangepast. We hopen dat je begrijpt dat we de sfeer op de community prettig willen houden. Uiteraard is er ruimte voor opbouwende kritiek, want daar leren we van. Wel willen we jou, als gebruiker van deze community om begrip vragen. Helaas bepalen wij als moderators het beleid niet en kunnen wij enkel jullie signalen doorgeven aan onze collega's.

Jullie betrokkenheid en eerlijkheid stellen we zeer op prijs. We vinden het best bijzonder dat jullie tijd willen investeren om met ons mee te denken en waar mogelijk, zaken te verbeteren en processen aan te scherpen. Soms duurt dit even en niet alles is mogelijk. Waar je op kunt vertrouwen, is dat wij jouw reacties en verbeterpunten zo snel mogelijk intern doorgeven en je vragen zo goed mogelijk beantwoorden. En ja, dat vinden we nog leuk ook. ;)

Nanda, Marnix, Tineke, Lindsay en Tibor

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Goed initiatief!
(bump);)

Reageer