SNS

Het songfestival staat weer voor de deur

• 8 mei 2017
  • 14 Reacties
  • 8395 Keer bekeken

Waarschijnlijk heb je het al ergens gelezen of gezien, deze week gaat het jaarlijkse Eurovisie Songfestival weer van start. Alhoewel er allang niet meer alleen Europese landen meedoen, blijft het een spektakel in Nederland. Donderdag is het de beurt aan O'G3NE om in de 2e halve finale te laten zien wat ze waard zijn.

Het is fantastisch om te zien hoe Nederland zich verenigt als er zo'n evenement plaatsvindt. De andere landen bekijk ik dan ook met een schuin oog, want natuurlijk vind ik Nederland het beste. Volgens bookmakers staat O'G3NE in de top 10, maar ik heb vaak gezien dat deze voorspellingen ernaast zitten. Ben jij een kenner en kun je me iets meer vertellen over de kansen van onze dames?

14 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Haha, not my thing. Dit gaat altijd compleet langs me heen 😉
Ik laat het ook zoveel mogelijk links liggen. 😉
Dat kan natuurlijk ook, heren. Ik ben benieuwd of een communityleden zijn die deze week wel kijken.
Nou Irene, van dat verenigd Nederland van jou blijft weinig over...
Ik laat het zo ver links liggen dat het bijna rechts wordt.:D
De wens is de vader van haar gedachten 🆒
Ik ga wel kijken, daar kom ik eerlijk voor uit. Niemand kijkt (zogenaamd) en toch altijd zeer hoge kijkcijfers in Nederland. Rara, hoe kan dat :?
In de Scandinavische landen is het een familiefeestje, voor jong en oud.
@Matt65: Je brengt het als een bekentenis.... Daar is niks mis mee hoor !
Ik kijk vanavond ook niet naar Ajax - om een ander voorbeeld te geven van hoge kijkdichtheid.
(dat is toch vanavond?).
Badge +1
Goedenavond heren,

Ajax en het songfestival worden vanavond ongeveer rond dezelfde tijd uitgezonden. Bij mij zal de tv vaker op Ajax zijn afgestemd, waarbij ik af en toe zal kijken hoe onze dames van O'G3NE het eraf brengen.

@Matt65 Maak er een mooi feestje van 🙂 Verwacht je dat ze de finale halen?
@Koos Voor jou geen Ajax en en geen songfestival?
Klopt. Wordt een topavond.
Goedenavond heren,

Ajax en het songfestival worden vanavond ongeveer rond dezelfde tijd uitgezonden. Bij mij zal de tv vaker op Ajax zijn afgestemd, waarbij ik af en toe zal kijken hoe onze dames van O'G3NE het eraf brengen.

@Matt65 Maak er een mooi feestje van 🙂 Verwacht je dat ze de finale halen?
@Koos Voor jou geen Ajax en en geen songfestival?

Zeker weten halen ze de finale!
Zeker weten halen ze de finale!

Vraag niet hoe het kon, maar geniet er van. De bekende hakken en de sloot.
En nu Morinho cs. verslaan; yes, ik heb er zin in. 24 mei zit ik weer voor de buis!
Ik heb inmiddels al twee van de songfestivalliedjes gehoord. Portugal (niet helemaal) en Nederland. Ik vond OG3NE uiteindelijk voor songfestival-normen (voor zover ik daar iets van kan zeggen) een heel behoorlijk lied. Van Ajax heb ik alleen nog maar het bekende oeverloze voetbalgeleuter op de radio gehoord (en de uitslag natuurlijk).
En nu de slotrit van Tom Dumoulin !
Wat een mooie overwinning, Koos. De 3e Nederlander ooit die een grote wielerronde wint, prachtige prestatie.

Reageer