Sticky Vraag

Hoe feestelijk vier jij feestmaand december?

December is voor veel mensen feestmaand van het jaar. Door de feestdagen en de kerstvakantie geef je misschien meer geld uit dan andere maanden. We zijn erg benieuwd of jij dit jaar van plan bent om flink uit te pakken met mooie cadeaus en luxe lekkernijen óf juist de feestdagen voordelig viert. Doe mee met onze poll met de vraag:

Hoe vier jij feestmaand december?

3 Reacties

Voor mij is iedere maand een feestmaand. Ik zou niet weten waarom ik in december plotseling overmatig moet gaan leven met extra uitgaven en overmatige schranspartijen. En als ik een kado wil geven kan dat ook in april of in juli etc. Een kaarsje kan ook iedere dag. Mijn huis vind ik heel gezellig, daar voegt een dode boom echt niets aan toe. En mijn kinderen bezoek ik ook in de andere maanden en zij bezoeken ons. En voor de religieuze mensen onder ons: Je kunt iedere week naar de kerk als je wilt en niet alleen met de kerstdagen. Kortom, waarom zou je niet proberen om altijd fijn en gezellig met elkaar te leven en niet alleen in december. Dat zou het leven voor velen plezieriger maken.
Ik wens een ieder alvast fijne feestdagen en een voorspoedig nieuwjaar toe.
Door de kerstboom op te tuigen, hier en daar leuke kersthoekjes te maken, wordt de woonkamer anders dan die 11 andere maanden.En kan ik ook bijna niet wachten tot het 1 december is en mag beginnen hieraan. Om het op 2 januari met veel plezier weer af te tuigen en op te ruimen. Vrienden zijn welkom maar hoeft niet precies op 25 en 26 december. Gelukkig zijn we af van de verplichtingen. Vrijheid. Blijheid.
Kadootjes doen we niet aan, niet met verjaardagen dus ook niet met feestdagen. Iedereen heeft al genoeg. Meer geld uitgeven, ja dat doen we wel, maar dat komt omdat ik altijd veel in voorraad wilt hebben, want stel het wordt een strenge winter. En voor de rest genieten we elke dag zo veel mogelijk, alle maanden van het jaar.
Iedereen fijne feestdagen toegewenst.
Hallo @Ruitertje en @ghm45,

Bedankt voor het delen van jullie reacties, ik vind ze hartverwarmend en persoonlijk. De poll blijft nog even openstaan, maar het is fijn om te weten dat jullie vrienden en familie gastvrij ontvangen en elke dag genieten van het leven. Ik wens jullie alvast vrolijke kerstdagen en een voorspoedige jaarwisseling.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)