Hoe vaak per dag bekijk jij je saldo / afschrijvingen?

Ik denk dat ik hierin het meest "doorgedraaid" ben. Ik kijk ruim 15x per dag op de SNS-app / saldo knop ..ik schat zo'n 5x per dag op Mijn SNS en bij Mijn Hypotheken zo'n 3x per maand.

Zijn jullie ook van dat soort "extreme gevallen"?

6 Reacties

Reputatie 1
Ja hoor, hier nog zo eentje... :$
Hoeveel geld zie je dan ;-) hehe
Reputatie 3
Ik kijk minder dan 1x per week naar mijn saldo bij de SNS.
(en speciaal voor Sjaakie93):

Het is maar wat je wil zien, alles kan tegenwoordig.
Reputatie 3
Ik denk gemiddeld 1x per week, omdat ik een betaling moet doen. Om doelgericht het saldo te checken 1 a 2x per maand.
Reputatie 3
Sjaakie93 schreef:

Ik denk dat ik hierin het meest "doorgedraaid" ben. Ik kijk ruim 15x per dag op de SNS-app / saldo knop ..ik schat zo'n 5x per dag op Mijn SNS en bij Mijn Hypotheken zo'n 3x per maand.

Ik ben wel benieuwd wat je aan mutaties tegenkomt bij Mijn Hypotheek in de loop van de maand ;-). Wordt er bij jou elke week afgeschreven of zo?
Koos schreef:

Sjaakie93 schreef:

Ik ben wel benieuwd wat je aan mutaties tegenkomt bij Mijn Hypotheek in de loop van de maand ;-). Wordt er bij jou elke week afgeschreven of zo?

Ik kijk gewoon soms eens voor de zekerheid en naar de bedragen. Ik kijk soms of ik zaken over het hoofd heb gezien. Niet omdat het moet, maar omdat het kan ;-)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)