SNS

Hoera, een dochter!

• 20 januari 2017
  • 13 Reacties
  • 11023 Keer bekeken

Afgelopen maandag is na een korte bevalling onze dochter Jula geboren. Een wolk van een meid, een prachtig wondertje. Wat doet ze het goed, heel anders dan haar grote broer. Ze drinkt goed en slaapt heerlijk door. Moeder en dochter maken het goed en genieten van de kraamweek 🙂 We hebben inmiddels de eerste stappen gezet om alles goed te regelen mocht er iets onverwachts gebeuren.

13 reacties

Badge
Van harte gefeliciteerd Dennis!
Dennis, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Julia! Een mooie naam. Wat fijn dat het met moeder en dochter goed gaat. Ik neem aan dat het met de vader ook goed gaat? Weer een reden om de vijf in de klok in ere te houden. Ik neem er eentje op. Als je hier bent, het staat koud.........

Dennis, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Julia! Een mooie naam.

Dankjewel. Het is nog mooier, ze heet namelijk Jula 😉 Met de vader gaat het ook goed hoor, leuk dat je het vraagt.
Amper geboren en ik maak al een fout. Sorry. Jula is nog 'aparter' dan Julia. Ook mooi!! En ja, ik vraag (bijna) altijd naar de vader omdat iedereen het alleen maar over moeder en kind heeft. Ook voor de vader is het in het algemeen een belangrijke en emotionele gebeurtenis. Geniet er van, want voor je het weet is ze het huis uit 😛. (Maar ook dan kun je er nog veel van genieten; doen wij ook).
Enne, de uitnodiging voor het biertje blijft staan.
Hopelijk gaat het niet zo snel, ze mag van mij nog wel even zo klein blijven. Dat biertje komt er nog wel een keer, daar maak ik me geen zorgen over 😃
van harte gefeliciteerd ja mocht mijn zoon nu 18 ook zo lang mogelijk klein blijven maar de tijd gaat zo vlug voor dat je het weet gaan ze het huis uit geniet er lekker van gr angelina
Dankjewel, Angelina 🙂
gefeliciteerd dennis
Gefeliciteerd kerel 😉
Dennis ( en je vrouw natuurlijk) van harte gefeliciteerd (Herzlichen Glückwunsch)
Groet,
Ben 🆒
.

Hoi Dennis, van harte gefeliciteerd. Geniet er lekker van! Ik heb zelf ook een klein dochtertje en het is nog steeds een lief, klein wondertje 🙂
Van harte en veel geluk samen! Goed dat je de eerste 'stappen' ook al hebt geregeld.
Dennis ,
Mijn hartelijke felicitaties aan jou en je vrouw , en geniet samen van dit prachtige wondertje !

Reageer