SNS

Ik vertrek

• 25 januari 2017
  • 19 Reacties
  • 11396 Keer bekeken

Na drie hele mooie jaren als communitymanager is het voor mij tijd mijn vleugels uit te slaan en mijn carrière buiten de bank voort te zetten. De afgelopen drie jaar heb ik samen met jullie mogen bouwen aan deze mooie community. Van ruim 6.000 leden groeide de community uit naar ruim 21.000 leden. Intern is er meer draagvlak gekomen voor de community. De directie is gaan bloggen, steeds meer medewerkers weten de community te vinden om met jullie in gesprek te gaan en jullie ideeën mee te nemen naar de werkvloer. Ik ben trots op wat er bereikt is met de community. Op 14 februari trek ik de deur hier achter mij dicht, maar blijf als klant de community zeker volgen.

Rest mij alleen nog jullie als leden enorm te bedanken voor jullie bijdrage. Zonder jullie was de community niet gekomen tot waar hij nu is, een volwaardig platform waar klanten met SNS en elkaar in gesprek gaan over uiteenlopende financiële onderwerpen.

Dank jullie wel!

19 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Tot ziens Wanda! We zullen elkaar ongetwijfeld nog gaan tegenkomen als je bij je nieuwe werkgever aan de slag bent gegaan!
Reputatie 2
Badge
Heel veel succes en vooral plezier bij je volgende werkgever!
Reputatie 4
Badge +1
Jammer hoor. Maar goed, zo gaan die dingen. Volgens mij ben je tot nu toe wel de langst zittende community manager. :D

Hopelijk krijgt je opvolger wel de kans om de community blijvend te ontwikkelen zodat deze ook door SNS gewaardeerd wordt. Volgens mij ligt er nog steeds potentie, ook al is de groei er misschien een beetje uit.

In elk geval hartstikke bedankt voor je harde werk, de vele activiteiten en je onvermoeibare inzet om de community zelf zowel intern als extern beter op de kaart te zitten. Complimenten! 😳
Reputatie 2
Op zichzelf zal het voor jou best logisch zijn om nu van baan te veranderen. Zelf heb ik het in mijn werkzame leven niet anders gedaan. Ik vind dat je voortdurend moet afwegen of jouw toekomst nog steeds bij je huidige werkgever ligt of dat je beter iets anders kunt zoeken.
Toch vind ik het echt jammer dat je weggaat. Voor mij ben jij in de afgelopen jaren echt het gezicht van de community geworden. Natuurlijk ook vanwege de persoonlijke contacten die we in de afgelopen jaren hebben gehad en ook door de manier waarop we in de community een aantal zaken samen hebben gedaan.
Ik denk ook dat, zonder anderen tekort te willen doen, jij er voor gezorgd hebt dat de community is geworden wat het nu is. Er ligt dus voor je opvolger een grote uitdaging open, namelijk jou overtreffen in je betrokkenheid bij deze job.
Mijn complimenten voor wat je bereikt hebt en heel veel succes in je volgende baan.
Bedankt voor je inzet en hopelijk tot ziens!
Hoi Wanda,
Ik weet nog ons eerste Skype gesprek. Je wilde volop in de community duiken. Het eerste jaar is je dat ook enorm gelukt. De community kreeg een enorme boost door je aanwezigheid.
Toen begon er echter een niet te stoppen proces, met als gevolg je conclusie om iets anders te gaan zoeken.
Daarnaast meen ik dat er meer zaken je aandacht vroegen.
Al met al voor de community erg jammer, echter voor jou denk ik een juiste nieuwe uitdaging.
Wandelze, wie weet komen we elkaar nog weer eens tegen. De bierproeverij bij Jan blijft altijd een optie.
Groet,
Ben 🆒
PS Hoe moet dat dan nou verder???
.

Hoewel het voorzien was, schieten woorden mij tekort om afscheid van Wanda te moeten nemen. Zonder Wanda waren wij er niet, en zonder ons zou Wanda deze stap ook niet hebben kunnen maken. Zo zie je maar weer, we hebben elkaar (hard) nodig. Wanda, toch bedankt voor je tomeloze inzet en wat je allemaal bereikt hebt. Als je weg bent bij de bank, probeer er dan voor te zorgen dat je als expert toegelaten wordt tot deze besloten club. Dan zie ik je mogelijk in oktober weer hier bij ons eigen kleine bierfestivalletje. Wanda, het ga je goed.
Hey Wanda,
Het is goed om je vleugels te spreiden en verder te vliegen. En nieuw avontuur en nieuwe mogelijkheden op te zoeken. En merkte via jou hoe klein de wereld is. Wanneer ik Percy zeg weet jij genoeg. Ik zal je eerlijk zeggen dat de eerste keer het lezen voor mij een dingetje was. Bekende gezichten en verandering. Ook al is verandering goed, soms wil je het bij het oude laten. Ga je van je passie je werk maken of een hele andere weg? Ik vind het in iedergeval super tof dat ik je via deze weg een beetje heb mogen leren kennen.
Het ga je goed, maar mocht je een keer in Lemmer komen, You are Welcome!
Groetjes,
Jouke
succes met je nieuwe uitdaging
Badge +1
Wanneer ik Percy zeg weet jij genoeg.
Ik denk dat ik nu ook genoeg weet. Interessant filmpje.
SNS is goed intern goed bezig.
Deze? https://www.youtube.com/watch?v=m6R0cCB7RbI
Inderdaad, interessant.
Bedankt Wanda voor je inzet bij de Community. Veel succes gewenst in je nieuwe job.
Heel veel succes.met je nieuwe uitdaging . En bedankt voor de energie die je in de community hebt gestoken, wat heeft gemaakt tot wat het nu is.

Gr Martijn
Wow, wat een mooie en hartverwarmende reacties allemaal, dank!

Voor de geïnteresseerden, ik ga half februari aan de slag bij het Diabetes Fonds om een community op te zetten voor mensen met diabetes type 1 en hun omgeving. Een hele gave uitdaging waar ik enorm veel zin in heb. Natuurlijk doet het ook een beetje pijn om afscheid te nemen van mijn community en daarmee bedoel ik jullie als leden. Daarom kom ik straks regelmatig nog even spieken 😉
Kan me alleen maar aansluiten bij voorgaande reacties, jouw inzet is bijna onmisbaar. Je pikte alles op en wist zelfs op de juiste momenten ook nog eens een persoonlijk handgeschreven kaartje te sturen, hetgeen me zeer verrast heeft. Jammer, heel jammer, maar ontzettend veel succes bij je nieuwe werkgever.
Good job, thx en waarschijnlijk wel tot later ergens anders maar met eenzelfde doel: goed doen voor anderen 😃
Mijn laatste dagje. Nog een paar dingen afronden en dan trek ik de deur achter mij dicht.
Nogmaals bedankt voor jullie mooie woorden en betrokkenheid!

Doei!
Wanda een hele mooie nieuwe uitdaging met grotere belangen dan 'maar' geld.
Veel plezier en succes maar dat komt vast goed!
Mijn laatste dagje. Nog een paar dingen afronden en dan trek ik de deur achter mij dicht.
Nogmaals bedankt voor jullie mooie woorden en betrokkenheid!

Doei!

Tsja Wanda, die macht had je om dit te schrijven, maar wij hebben de macht daar toch een stokje voor te steken.
Wij houden de deur open in de koffiekamer in Wanda´s hoekje!
Duss kom eens langs af en toe.
Groet,
Ben 🆒

Reageer