SNS

Internetbankieren

• 16 november 2010
  • 3 Reacties
  • 11940 Keer bekeken

De helpdesk internetdiensten is er natuurlijk om te helpen als er iets niet lukt met internetbankieren. Want op zich is het helpen van klanten de zogenaamde corebusiness van onze afdeling. Maar wat doen we eigenlijk nog meer?

Allereerst helpen we niet alleen externe klanten maar ook onze interne klanten. Dat zijn onze collega?s van de klantenservice. Maar ook de bedrijvendesk, de beleggingslijn en de klachtenservice behoren tot onze klanten. Als iemand een vraag heeft over internetbankieren dan beantwoorden we die zo goed mogelijk. Soms gaan we dan op onderzoek en gaan we net zolang door totdat we de onderste steen boven hebben. Er zijn klussen bij die je binnen een minuut oplost, maar we hebben ook zogenaamde calls die een dag kosten voordat je een oplossing hebt. Waar we op letten is dat we onze klant, zowel extern als intern, voorzien van een zo goed mogelijk antwoord.

We zijn goed op de hoogte van de mogelijkheden op de site en waarom de site is zoals hij is. Dat kan nog wel eens lastig zijn. Zo is de extra bevestiging bij het uitloggen een kleine handeling. En toch lopen de meningen hierover uiteen. We verzamelen alle opmerkingen die gaan over dit onderwerp en presenteren deze dan aan de ontwikkelaars die ervoor zorgen dat een functie op de site beschikbaar komt. De ontwikkelaars hebben geen klantencontact en zo zijn wij soms de oren en de ogen voor onze collega?s.

Maar het kan ook anders. Zo kreeg ik via de communicator, een interne versie van MSN, op een goede ochtend een noodkreet binnen van een collega. ?Help, mijn man is in alle staten?. Hij had het niet voor elkaar gekregen om een medewerker aan de lijn te krijgen. Of ik hem wel kon helpen. Tja, voor klanten doe je graag wat extra. En zo kreeg ik nog geen 10 minuten later een welgemeend bedankje. Zo had ik met weinig moeite zowel een interne als een externe klant geholpen.

Als laatste letten we goed op de veiligheid. Zo kan het zijn dat de klant een verdacht mailtje binnenkrijgt. Wij kunnen dan uitzoeken of er iets is met de verdachte site of e-mail voordat het naar veiligheidszaken wordt doorgezet. Het is belangrijk dat we goed op de hoogte blijven van wat er speelt in de wondere wereld van het internet.

Als laatste wijs ik je nog graag op de volgende link: www.3xkloppen.nl. Op deze site kun je meer lezen over veiligheid op internet. Een voorbereid mens telt namelijk voor twee.

3 reacties

voor ons beter te maken .
Hoi sharon roach,

Welkom op de community. Kan ik ergens mee helpen? Of heb je een verbetertip voor Mijn SNS?

Heb je het topic Welkom op de community gelezen? In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Dennis, wat dacht je hier van?

Reageer