SNS

Irene

• 28 oktober 2015
  • 1 Reactie
  • 1589 Keer bekeken

Hoi allemaal,

Wat leuk dat ik me mag voorstellen op de community en me eindelijk een moderator mag noemen. Mijn naam is Irene en ik werk nu ruim een jaar bij de klantenservice en sinds een half jaar bij Webcare.

Ik ben dol op borrelen met vriendinnen, het bakken van zoetigheden en series op Netflix. Ik woon in Groningen, een heerlijke stad om te wonen en te genieten van de sfeer en waar ik mijn familie en vrienden dicht om me heen heb.

Regelmatig zie ik jullie berichten voorbij komen en word ik enthousiast van de betrokkenheid. Graag help ik jullie verder met alle servicevragen, dus kom maar op!

Hoi Irene,
in jullie voorstel topic kunnen wij niet reageren op jullie "voorstellen"! Aangezien we nog geen "borrelplaats" hebben binnen de community, plaats ik eerst maar eens in de koffiekamer (hmmm, een lekkere espresso machiato gaat er wel in). Ik ga er van uit dat je dit zult vinden/tegenkomen.
Ten eerste; welkom bij en in de SNS community. Je bent er al een tijdtje, maar we hadden je nog niet gezien!
Leuk dat je zo enthousiast bent en "vragen", och die lossen we vaak onderling (als klanten) wel op (hmm :S ). Dus we zullen je gaan "bestoken" met heel andere zaken. :)
Leuk er weer iemand in Groningen bij te hebben. Ik ben er zelf geboren (enige tijd geleden) en voel nog steeds (of misschien moet ik zeggen; weer) een band met Stad. Dat zorgt er misschien ook een beetje voor dat we niet steeds overal "Utrecht" tegenkomen. De SNS is immers in veel meer plaatsen!
Dat "borrelen" ( en bakken van zoetigheden (Poffert?)) moet ik maar eens onthouden. Ik geloof dat we er al op 5 november mee kunnen beginnen. Toch?. (Assen is niet zover)
Ik wens je veel plezier in je werk, tussen al die zo verschillende klanten. Hopelijk weet je snel je draai te vinden.
Suc6.
Groet,
Ben 🆒
PS Je kunt een "statement" maken door een leuke handtekening te plaatsen (wat denk je van "Er gaat niets boven Groningen!" (liever nog in ´t Gronings) 😳 Plaatje er bij en klaar is Irene!

1 reactie

Hoi Ben,

Dankjewel voor je grappige ontvangstbericht. Het is leuk om je hier te ontmoeten, vorig jaar mocht ik je al aanschouwen bij het Heel Normaal festival in Groningen. Een hele interessante discussie werd er destijds gevoerd. Ik weet nog niet zeker of ik er 5 november bij ben in Assen, maar anders ontmoet ik je graag persoonlijk. Ik ben overigens dol op latte macchiato’s en Poffert, dus volgens mij komt dat wel goed 🙂.

Het is de bedoeling dat ik hier de servicevragen beantwoord, zodat de huidige moderators zich meer kunnen focussen op de discussies, gesprekken en ideeën.

Bedankt voor je idee voor de handtekening. Het statement ‘der gait niks boovn Grunn’ hoef ik niet te benadrukken, dat weet iedereen toch?

Reageer