SNS

Kerstkaart 2016

• 15 december 2016
  • 13 Reacties
  • 992 Keer bekeken

Aan alle lezers; (Mods niet vergeten natuurlijk!!!)
.

.
Groet,
Ben 🆒

13 reacties

Hey BigBen! Thx jij/jullie hetzelfde!
Hoi Ben,

Bedankt voor de leuke kaart. Is dit het uitzicht vanuit je huis of een foto van het dorp waar je woont? Een prachtig plaatje. Fijne feestdagen allemaal.
Hoi BigBen ,
Bedankt voor deze mooie wensen.
Fijne feestdagen en gezond nieuwjaar toegewenst voor jullie in Duitsland.
Groet , Axasjaak
Reputatie 2
Badge +1
Bedankt Ben!
Jij, de moderators hier op de community en alle andere communityleden ook fijne feestdagen en een gelukkig nieuw jaar toegewenst 😃
Badge
Een stukje e-mail correspondentie tussen onze dochter en mij van vandaag.

Dochter
Wij hebben vanmorgen een kerstkaart gekregen uit H.

Ik
Nee, wij niet uit H. Wel een van de SNS Bank.

D
Die van de SNS Bank kreeg ik vorige week, op dezelfde dag dat ik een mailtje ontving over de zoveelste verlaging van de rente. Ik dacht nog, slechte timing.

Ik
Nee, die reclamekaart bedoel ik niet.
Mijn kaart is handgeschreven en ondertekend door 9 verschillende SNS medewerkers.

D
Hmmm ... ik heb opeens weer vertrouwen in de erfenis!
Ik zag iets voorbijflitsen (we hebben nu meerdere Kerstkaarten). Bedankt voor de Kerstkaart..

Ik liep gisteren met mijn dochter langs een SNS filiaaltje zullen we maar zeggen. De vrouw stond in de winkel..nounou dacht ik..jij staat daar ook mooi voor Jan-Lul zullen we maar zeggen.

Nu worden er (wat was het) 600 uitgeknald..om te janken weer..ja..de vraag is ook een beetje..waar verdwijnen die banen precies? Succes iig met dit klote nieuws. Niet echt de Kerstmisgedachte..hopelijk vinden de mensen snel ander werk!
Hoi Ben,

Bedankt voor de leuke kaart. Is dit het uitzicht vanuit je huis of een foto van het dorp waar je woont? Een prachtig plaatje. Fijne feestdagen allemaal.

Een beetje oubollige kaart, maar een eigen opname (met goedkope handy). Ik liep buitenaf, zag de reeën, liep een beetje verder om deze compositie te krijgen. Dan een beetje uitvergroten en de randen vervagen en klaar is de kaart!
Ik woon in Groß Berßen en dit is een blik vanuit een veld halverwege Klein Berßen ( 😳 ).
Groet,
Ben 🆒
Hoi Ben,

Een beetje oubollige kaart, maar een eigen opname (met goedkope handy). Ik liep buitenaf, zag de reeën, liep een beetje verder om deze compositie te krijgen. Dan een beetje uitvergroten en de randen vervagen en klaar is de kaart!
Ik woon in Groß Berßen en dit is een blik vanuit een veld halverwege Klein Berßen ( 😳 ).
Groet,
Ben 🆒

Mooie kaart hoor BigBen..lekker uitzicht daar 😛
Een stukje e-mail correspondentie tussen onze dochter en mij van vandaag.

Dochter
Wij hebben vanmorgen een kerstkaart gekregen uit H.

Ik
Nee, wij niet uit H. Wel een van de SNS Bank.

D
Die van de SNS Bank kreeg ik vorige week, op dezelfde dag dat ik een mailtje ontving over de zoveelste verlaging van de rente. Ik dacht nog, slechte timing.

Ik
Nee, die reclamekaart bedoel ik niet.
Mijn kaart is handgeschreven en ondertekend door 9 verschillende SNS medewerkers.

D
Hmmm ... ik heb opeens weer vertrouwen in de erfenis!

Goedemorgen, ik voel mij niet echt "slim" momenteel, maar waar staat de "H" voor?

Ik snap eigenlijk ook niet echt heel goed wat een erfenis met een Kerstkaart te maken heeft als ik eerlijk moet zijn, maarja ik heb ook een IQ van 100 ongeveer dusse ;P
Die "H" is onbelangrijk. De dochter kreeg een kerstkaart die uit H. kwam. Is voor de discussie onbelangrijk. De erfenis slaat mogelijk hierop dat wij als Nederlanders de SNS-bank "georven/geërfd" hebben nadat de Staat die overgenomen had. Kortom, ze heeft weer (meer) vertrouwen in de SNS-bank. Mooi toch 🙂. Voor elke andere suggestie sta ik open!
Heeft iemand nog enig idee waar deze conversatie over gaat ?
Groet ,
Axasjaak
Badge +1
Heeft iemand nog enig idee waar deze conversatie over gaat ?
Groet ,
Axasjaak

Iets met kerstkaarten en vader-dochterconversaties naar aanleiding van een kerstkaart, Axasjaak 😉
Ik kan met Axasjaak meevoelen. Het is in de koffiekamer, maar zo langzamerhand zou je het in een sterkere kamer willen plaatsen. Het wordt dan wel 18+.

Reageer