SNS

Kirsty - afscheid als moderator

  • 5 oktober 2016
  • 18 Reacties
  • 904 Keer bekeken

  • Oud SNS Medewerker
  • 928 reacties
Hoi leden,

De laatste tijd ben ik minder actief op de community. Dit komt vooral omdat ik op de achtergrond bezig ben met procesvernieuwingen en met de opleiding van Webcare medewerkers. Heel leuk, maar ik merkte dat mijn eigen ontwikkeling stagneerde.
Daarom ga ik SNS na 2,5 jaar verlaten. Ik ga aan de slag bij Ziggo als communicatie specialist. Ik heb de afgelopen jaren veel geleerd. Vooral mijn community ervaring neem ik mee. Ik zie onze SNS Community als een unieke plek. Klanten zijn erg betrokken en komen met mooie verbetervoorstellen. Vorig jaar heb ik hier geblogd over mijn zoektocht naar een huisje in Amsterdam. De reacties waren hartverwarmend.

Bedankt leden en misschien tot ooit!

18 reacties

Reputatie 3
Badge
Kirsty, wat lees ik nu toch! Jammer dat je de community (en de SNS) verlaat; maar ik kan me jouw standpunt wel voorstellen. Ik neem ook aan dat je dit binnen de SNS hebt aangekaart en dat de uitkomst voor jou negatief was. In elk geval héél hartelijk dank voor je inzet de afgelopen jaren en ik wens je veel succes bij Ziggo. Wie weet komen we elkaar daar nog tegen, aangezien ik ook Ziggo-klant ben.
Kom je nog wel naar de experts-bijeenkomst op 22 oktober? Zou ik (en de andere aanwezige experts) erg leuk vinden. See you there??
Reputatie 1
Hallo Kirsty,
Ik sluit me aan bij de opmerkingen van Blacktomcat. Je moet hoe dan ook je eigen ontwikkelingen en mogelijkheden nooit afhankelijk maken van het bedrijf waar je op dat moment werkt. Het bedrijf doet dat omgekeerd ook niet. Dus hoe goed je het ook naar je zin hebt of hebt gehad, uiteindelijk moet je voor jezelf kiezen. Het ga je goed bij Ziggo en wellicht kun je de positieve ervaringen met de SNS-community ook daar in de praktijk brengen.
Reputatie 1
Hallo Kirsty,
Ik sluit me aan bij de opmerkingen van Blacktomcat. Je moet hoe dan ook je eigen ontwikkelingen en mogelijkheden nooit afhankelijk maken van het bedrijf waar je op dat moment werkt. Het bedrijf doet dat omgekeerd ook niet. Dus hoe goed je het ook naar je zin hebt of hebt gehad, uiteindelijk moet je voor jezelf kiezen. Het ga je goed bij Ziggo en wellicht kun je de positieve ervaringen met de SNS-community ook daar in de praktijk brengen.
Hoi Kirsty,
altijd jammer als een ingewerkte "kracht" het schip gaat verlaten. Anderzijds is natuurlijk je eigen toekomst belangrijker.
Alle goeds voor je.
Eerst maar eens tot de 22ste.
Groet,
Ben 🆒
Bedankt voor jullie leuke reacties Blacktomcat, Jan en Ben!

@ Blacktomcat
Dat klopt; op dit moment zijn er geen doorgroeimogelijkheden bij SNS. Leuk dat je bij Ziggo zit. Ben je daar ook actief op de community?
De 22ste ben ik een weekendje weg, maar ik drink dan een extra biertje op de community. En, ik hoor natuurlijk de verhalen achteraf 😃
Reputatie 3
Badge
Kirsty, ik zit bij Ziggo niet op de community. Eigenlijk heb ik niet zoveel met Ziggo. Ga jij daar dan nog iets met de community doen of wat moet ik daar verstaan onder 'communicatie specialist'?
Reputatie 3
Badge +1
Hoi leden,

De laatste tijd ben ik minder actief op de community. Dit komt vooral omdat ik op de achtergrond bezig ben met procesvernieuwingen en met de opleiding van Webcare medewerkers. Heel leuk, maar ik merkte dat mijn eigen ontwikkeling stagneerde.
Daarom ga ik SNS na 2,5 jaar verlaten. Ik ga aan de slag bij Ziggo als communicatie specialist. Ik heb de afgelopen jaren veel geleerd. Vooral mijn community ervaring neem ik mee. Ik zie onze SNS Community als een unieke plek. Klanten zijn erg betrokken en komen met mooie verbetervoorstellen. Vorig jaar heb ik hier geblogd over mijn zoektocht naar een huisje in Amsterdam. De reacties waren hartverwarmend.

Bedankt leden en misschien tot ooit!


Jammer, maar zo gaan die dingen. Al vermoed ik dat de sfeer op de Ziggo community wel even anders en wennen zal worden ;)

In elk geval heel veel succes voor de toekomst!
Succes met je nieuwe uitdaging Kirsty! Jammer dat je vertrekt, maar begrijpelijk.
succes met je nieuwe job
Bedankt Sanne, fbbarth en laurens043!

@ Blacktomcat: als het goed is, dan ga ik ook schrijven voor de community. En daarnaast de content beheren van de website.
Ik blijf natuurlijk klant bij SNS en ik ben nieuwsgierig naar de ontwikkelingen hier op de community.
Reputatie 3
Badge
Dan blijven we toch mooi via deze community met elkaar in contact? Goed weekend. Wanneer is eigenlijk je laatste werkdag?
Ha Kirsty, Jammer dat je weggaat, maar ook weer goed dat je je verder gaat ontwikkelen. Kun je nu in Amsterdam blijven of moet je nog steeds reizen?

Succes in ieder geval toegewenst en bedankt voor wat je allemaal gedaan hebt. Ik denk dat Jan het geen probleem vind dat de jaarlijkse bijeenkomst ook een soort reünie wordt.

Hartelijke groet,

Erik
Reputatie 3
Badge
[quote=eRik19]......... Ik denk dat Jan het geen probleem vind dat de jaarlijkse bijeenkomst ook een soort reünie wordt.........../quote]

Zeker weten van niet! Kom maar op.
Trouwens eRik19, leuk dat je het nu al een jaarlijkse bijeenkomst noemt.


Trouwens eRik19, leuk dat je het nu al een jaarlijkse bijeenkomst noemt.


Volgens mij heb je dat zelf al geïntroduceerd, jaargang 2015 en nu jaargang 2016. Die jaargang bierproeverij kan niet meer zonder SNS community! Toch?
Groet,
Ben 🆒
Ps wat vind jij Maurice? 2017 vast in de agenda plaatsen? 🙂 Moet kunnen. Regel jij dat even met Ton, zodat ook zijn agenda goed gepland is?
Reputatie 3
Badge
@Op 22 oktober aanwezige Community-bier-lefhebbers: laten we op die datum een nieuwe prikken!
@ Blacktomcat: aanstaande donderdag al!
@ eRik19: dankjewel. Ze zitten een kwartiertje vanaf Utrecht Centraal, maar ik blijf in Amsterdam wonen.
Hey Kirsty, succes met je verdere loopbaan!
Dankjewel Sjaakie93 😃

Reageer