SNS

Beantwoord

Koffietijd of vakantietijd?

  • 27 januari 2012
  • 5 Reacties
  • 8780 Keer bekeken

Koffie!!!!!

De Mods aan het vakantie vieren, na de stress van het over zetten? Valt mij op dat er zeer sumier/traag wordt gereageerd! Of zijn we te verwent?

Groet,

Ben

icon

Beste antwoord door CharlotteB 30 januari 2012, 09:54

Koffie!!!!!

De Mods aan het vakantie vieren, na de stress van het over zetten? Valt mij op dat er zeer sumier/traag wordt gereageerd! Of zijn we te verwent?

Groet,

Ben




Hi Ben,

ik heb je vraag gelezen en geef zelf een antwoord in plaats van een van de moderator. Sinds we over zijn hebben we het zeker niet minder druk gekregen. Integendeel, door de professionalisering van de community hebben de moderators ook een aantal andere taken erbij gekregen.

Dat betekent niet dat we minder aandacht voor de leden hebben, zeker niet. Maar, en jij als communitykenner weet dat denk ik ook wel, een community is pas echt heel goed werkend als er een soort van klant helpt klant situatie ontstaat. Daar zouden we graag naartoe willen. We zien het al steeds meer gebeuren. Je doet het zelf ook al: een antwoord geven op een vraag van een ander lid.

In de oude omgeving reageerde we zo snel mogelijk. We hebben service nog steeds heel hoog in het vaandel staan, maar we wachten soms iets langer met antwoord geven, om ook overige leden de kans te geven te reageren. Gebeurt dat niet, dan reageren we natuurlijk alsnog!

Hopelijk geeft dit een antwoord op je vraag? We drinken dus geen extra koffie of nemen het er even van door op vakantie te gaan 🙂!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Ik was druk bezig om jouw verdwenen e-mail terug te vinden 😉
Ik was druk bezig om jouw verdwenen e-mail terug te vinden 😉


En? Waar heb je hem terug gevonden?

Groet,

Ben

Koffie!!!!!

De Mods aan het vakantie vieren, na de stress van het over zetten? Valt mij op dat er zeer sumier/traag wordt gereageerd! Of zijn we te verwent?

Groet,

Ben




Hi Ben,

ik heb je vraag gelezen en geef zelf een antwoord in plaats van een van de moderator. Sinds we over zijn hebben we het zeker niet minder druk gekregen. Integendeel, door de professionalisering van de community hebben de moderators ook een aantal andere taken erbij gekregen.

Dat betekent niet dat we minder aandacht voor de leden hebben, zeker niet. Maar, en jij als communitykenner weet dat denk ik ook wel, een community is pas echt heel goed werkend als er een soort van klant helpt klant situatie ontstaat. Daar zouden we graag naartoe willen. We zien het al steeds meer gebeuren. Je doet het zelf ook al: een antwoord geven op een vraag van een ander lid.

In de oude omgeving reageerde we zo snel mogelijk. We hebben service nog steeds heel hoog in het vaandel staan, maar we wachten soms iets langer met antwoord geven, om ook overige leden de kans te geven te reageren. Gebeurt dat niet, dan reageren we natuurlijk alsnog!

Hopelijk geeft dit een antwoord op je vraag? We drinken dus geen extra koffie of nemen het er even van door op vakantie te gaan 🙂!
Ik zag net dat de eerste betaling binnen is op mijn rekening!



Groet,

Ben



PS als je lekkere "koffie" hebt is dat niet "verkeerd"!
Ik zag net dat de eerste betaling binnen is op mijn rekening!

Groet, Ben

PS als je lekkere

"koffie" hebt is dat niet "verkeerd"!


Zo is het maar net.. een lekker kopje koffie helpt je soms de dag door 🙂!

Reageer