SNS

Beantwoord

Maartje

• 3 november 2015
  • 5 Reacties
  • 489 Keer bekeken

Hallo Maartje,
welkom in de (openbaarheid) van de SNS Community. Ik hoop dat je met veel plezier helpt de community nog verder uit te bouwen (hee, waar ken ik dat van, "bouwen"?).
Wageningen is zeker een leuke stad en het ligt ook nog eens lekker "centraal" in NL. Boedapest vind ik ook een prachtige stad. Het is inmiddels al wel weer een jaar of 12 geleden dat ik er voor het laatst was (vrienden van ons hebben er enige tijd gewoond).
Veel succes in je werk.
Groet,
Ben 🆒
PS ik heb inmiddels ontdekt dat er nu dus 2 soorten Mods zijn, de "oude Mods" (voor discussies, gesprekken en ideeën) en de "nieuwe Mods" (voor service vragen). Ik ben benieuwt.
icon

Beste antwoord door Maartje 5 november 2015, 13:47

Hi Ben,

Wat leuk dat ik ook een eigen topic heb 😉. Dankjewel voor je succeswensen! Je hebt het goed begrepen voor wat betreft de moderators. Irene en ik beantwoorden alle servicevragen en ik kan je alvast verklappen dat we niet de laatste nieuwe mods zijn voor nu.

Mijn laatste keer in Boedapest is alweer te lang geleden. Zo’n 12 jaar geleden bezocht ik nog geen buitenlandse steden op eigen houtje, maar sommige dingen veranderen nooit. Het uitzicht vanaf Boeda over de Donau naar Pest bijvoorbeeld en ik denk dat ik mijn gezicht toen net zo slecht in de plooi had kunnen houden na een glaasje unicum als nu 😉.

Ik spreek je vast snel hier op de community. Veel plezier op de communityborrel in Assen vanmiddag.
Bekijk origineel

5 reacties

Hi Ben,

Wat leuk dat ik ook een eigen topic heb 😉. Dankjewel voor je succeswensen! Je hebt het goed begrepen voor wat betreft de moderators. Irene en ik beantwoorden alle servicevragen en ik kan je alvast verklappen dat we niet de laatste nieuwe mods zijn voor nu.

Mijn laatste keer in Boedapest is alweer te lang geleden. Zo’n 12 jaar geleden bezocht ik nog geen buitenlandse steden op eigen houtje, maar sommige dingen veranderen nooit. Het uitzicht vanaf Boeda over de Donau naar Pest bijvoorbeeld en ik denk dat ik mijn gezicht toen net zo slecht in de plooi had kunnen houden na een glaasje unicum als nu 😉.

Ik spreek je vast snel hier op de community. Veel plezier op de communityborrel in Assen vanmiddag.
Er is nog een man onderweg hoorde ik op de , inderdaad gezellige, community borrel. :)
Groet,
Ben 🆒
Ps Onder het reactie vak staan een aantal blauwe rechthoekjes met symbolen er in. In de derde staat een smiley. Klik daarop en je krijgt de smiley mogelijkheden die de community bouwer je biedt! Dus svp in ´t vervolg geen knipogen meer .. :S 😉
Ik hoorde van mijn collega’s dat het erg geslaagd was. Je hebt gelijk over de smileys, Ben. Ik moet er nog even aan wennen, maar ik weet ze inmiddels te vinden 🆒.

Geniet alvast van je weekend.
Ik hoorde van mijn collega’s dat het erg geslaagd was. Je hebt gelijk over de smileys, Ben. Ik moet er nog even aan wennen, maar ik weet ze inmiddels te vinden 🆒.

Geniet alvast van je weekend.

Ik hoop dat je hebt begrepen dat je vooral moet blijven knipogen! 🙂 Grappen zijn soms ingewikkelde mysteries.
Groet,
Ben 🆒
😉 😉 😉

Reageer