Marijke - afscheid als moderator

• Oud Moderator
  • 793 reacties
Hoi allemaal,

Vandaag is mijn laatste werkdag bij SNS en daarmee is het ook de laatste community dag. Na iets meer dan 3 jaar verlaat ik het pand en begin ik aan een nieuwe uitdaging als online marketeer bij een theater. Een baan in de culturele sector waar ik veel kan leren en me bezig kan houden met mijn passie.

We hebben mooie gesprekken gevoerd op de community en sommige leden heb ik beter leren kennen door het vele contact. Ik vind dit erg waardevol en het is mooi om te zien hoe iedereen elkaar hier helpt. Bedankt voor alles :)

13 Reacties

Reputatie 1
Marijke schreef:

Hoi allemaal,

Vandaag is mijn laatste werkdag bij SNS en daarmee is het ook de laatste community dag. Na iets meer dan 3 jaar verlaat ik het pand en begin ik aan een nieuwe uitdaging als online marketeer bij een theater. Een baan in de culturele sector waar ik veel kan leren en me bezig kan houden met mijn passie.

We hebben mooie gesprekken gevoerd op de community en sommige leden heb ik beter leren kennen door het vele contact. Ik vind dit erg waardevol en het is mooi om te zien hoe iedereen elkaar hier helpt. Bedankt voor alles :)

Hoi Marijke,
alweer een bommetje (schrik). Het is voor ons altijd weer vervelend als iemand van jullie weg gaat, zeker als je al wat "bekender" bent voor ons.
Toch wens ik je veel succes in je nieuwe baan. Ik ben nog wel benieuwt wat die "passie" dan inhoud. Theater lijkt mij echter sowieso leuk.
Als mede klant hoop ik je hier toch ook nog eens te zien.
Veel succes,
Groet,
Ben :cool:
Reputatie 1
Ha Marijke,bij welk theater ga je werken? Er is vast binnen de koffiekamer wel een plekje voor culturele tips. Op die manier doet het afscheid wat minder pijn.

Marijke, het gaat je goed.
Reputatie 1
Hallo Marijke,

Dat is wel een verandering: Cultuur voor euro's....

Heel veel succes daar!
Bedankt voor jullie succeswensen :) Ik ga werken bij De Klinker, een plaatselijk theater. Ik houd erg van muziek, speel zelf saxofoon en ook theater vind ik erg leuk om te zien en te doen. In het verleden heb ik gewerkt voor een schouwburg en dat is mij erg goed bevallen. Ik heb dan ook ontzettend veel zin om aan de slag te gaan met deze nieuwe uitdaging.
Reputatie 1
Dat vroeg natuurlijk om een kleine zoekactie: waar is De Klinker?

Om anderen hier het zoeken te besparen: het is in Winschoten. Er gaat niets boven (de provincie) Groningen !
Reputatie 1
Aha. Ik ben af en toe te vinden bij http://www.frietambt.nl/ of bij http://backhuys.nl/ (bijv. na een bezoek aan Stad). Moet daar nu dus https://www.indeklinker.nl/ aan toevoegen? Bijv. Deep Listening Training.
Haha.
Wie weet,
Groet,
Ben :)
Precies, er gaat niets boven Groningen ;) Tot gauw dan, Ben. Er zijn ook andere leuke voorstellingen die je kunt bijwonen.
Reputatie 1
Marijke schreef:

Precies, er gaat niets boven Groningen ;) Tot gauw dan, Ben. Er zijn ook andere leuke voorstellingen die je kunt bijwonen.

Gezien, Filmhuis lijkt mij wel interessant, zaterdag leuke muziek (Iers). Toch gaan we eigenlijk bijna nooit naar een schouwburg oid.
Groet,
Ben :cool:
Ik wens je ook veel plezier en succes in je nieuwe werkkring. Is wel heel iets anders. Dank voor de plezierige contacten.
groet-je,
Henk.
Reputatie 1
Bedankt en het ga je goed!
Marijke schreef:

Een baan in de culturele sector waar ik veel kan leren en me bezig kan houden met mijn passie.

Hoi Marijke, ook van mijn kant succes toegewenst met je nieuwe werkzaamheden. Zo te lezen biedt het je een kans om je werk nog wat meer met je interesses te combineren. Heel belangrijk naar mijn bescheiden mening. We besteden allemaal veel van onze tijd aan werken, en dan kan je maar beter iets doen dat je hart doet tikken. Voor mijzelf sprekende, dat er ook een inkomen mee kan worden verdient is mooi, maar voor mijzelf nooit bepalend.

Gisteren was ik bij een etentje in gesprek met een man die gisterochtend aan zijn werkgever had verteld dat hij zijn functie ging beëindigen. Vanuit zijn rol, technisch beheer van een deel van het machinepark, heeft hij meermalen suggesties aangedragen voor aanpassingen en verbeteringen. Uit de wijze waarop hij zijn verhaal vertelde kon ik afleiden dat hij gepassioneerd met zijn werk bezig was. Omdat de directie naliet iets met zijn suggesties te doen vond hij dat hij zijn rol niet naar behoren kon invullen. Dit leidde uiteindelijk tot zijn besluit. Waarom ik dit nu even vertel, zijn directie sprak hem vervolgens aan om te vragen wat hij bij zijn nieuwe werkgever ging verdienen, dit vanuit de gedachte om dit te matchen en de man zo te behouden. De persoon in kwestie had hierop geantwoord dat als de directie actie zou nemen op zijn suggesties hij zonder salariswijziging zou blijven. Ik vond dit gisteren een mooi antwoord. Dit maakt de man voor mij een mooi voorbeeld.

Marijke, blijf boven alles je passie najagen in wat je doet en ook hoe je dat wil doen, en blijf dicht bij jezelf. Het ga je goed.
Ha Marijke,
Velen gingen je voor.
De community is leuk om even ergens mee te beginnen.
Voor de rest kun je er niets van leren en enig support van het management van SNS is er niet.
Leuk dat je toch geprobeerd hebt er enige energie in te stoppen. En heel erg goed dat je er op tijd mee gestopt bent. Iemand met jouw capaciteiten kunnen honderden andere echte uitdagingen vinden. Het ga je goed!!!
gr. Carel
Hoi Marijke ,
Wat leuk dat je in Winschoten gaat werken ! Wij logeren regelmatig in het New Royal York Hotel , gewoon omdat wij het een prettige omgeving vinden met een goede verbinding naar de stad Groningen.
Veel succes !

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P