SNS

Marijke, Lisa, Jeroen, Canan, Rachida welkom

• 19 maart 2016
  • 3 Reacties
  • 1644 Keer bekeken

Met 5 tegelijk je voorstellen, legt zelfs mij een beetje lam. Ik had graag persoonlijk gereageerd, maar het ontbreekt me aan tijd daarvoor. Maar na 2 dagen nog geen welkom voor onze nieuwe Mods kan natuurlijk ook niet.
Vandaar; welkom allen.
Ik hoop dat jullie snel je draai weet te vinden in onze community. Marijke en Lisa in Stad (ja dat heeft toch altijd nog wat extra´s voor een Grunninger, alhoewel Twente ...). Jeroen, Canan, Rachida in Utrecht meen ik. Een leuke "uitbreiding".
(Ik was eind vorig jaar nog in Appingedam, zal als jong iemand waarschijnlijk minder aantrekkelijk zijn, maar ik kan het iedereen aanraden daar eens op bezoek te gaan ( niet vergeten hier te gaan kijken ). (Oost) Groningen is sowieso erg leuk en een bezoek zeker waard, of niet Marijke? En ga dan ook even naar Delfzijl, monument voor Ede Staal).
Och en Utrecht heeft natuurlijk ook wel wat, maar dat kale gedoe rond en bij het station .... :S
Ik hoop jullie te lezen.
Groet,
Ben 🆒

3 reacties

Hi Ben,

Wat een leuk bericht, zeg. Ik heb hem gekopieerd en doorgestuurd naar onze 'newbies'; ik weet zeker dat ze dit erg waarderen. Misschien reageert Marijke nog wel op je tips 😉. Er wordt trouwens druk gewerkt aan het gebied rond Utrecht CS, wist je dat? Je moet maar gauw weer eens op de koffie komen.
Badge +2
Hoi Ben,

Wat een leuk welkomstwoord. Appingedam is zeker een bezoekje waard. Met als hoogtepunt natuurlijk de hangende keukens. De Groninger Zilverkamer heb ik zelf nog nooit bezocht dus dat is een goede tip.
Je moet maar gauw weer eens op de koffie komen.
Ik hou het koffieadresje in m´n achterhoofd! :$
Groet,
Ben 🆒

Reageer