SNS

New but Closed?

• 17 januari 2012
  • 8 Reacties
  • 709 Keer bekeken

New op dit forum; nieuw onderwerp dat "closed" is! (voorstellen)

Foutje, bedankt!!

Groet,

Ben

8 reacties

Reputatie 4
Badge +1
lol je hebt gelijk, schiet niet op zo....

kon mijn oude voorstel post nergens meer vinden, moet ik het weer opnieuw doen

lol je hebt gelijk, schiet niet op zo....

kon mijn oude voorstel post nergens meer vinden, moet ik het weer opnieuw doen

Zouden de Mods denken: nu hebben wij veel werk verzet, nu de leden nog?

Toen ik het verzoek las dacht ik ik kopier mijn verhaaltje wel even van mijn ledenpagina. Helaas, kan het inderdaad niet terug vinden. Met "overzetten" nog niet klaar of zou het onderweg "verloren" zijn. Ik had een aardig verhaaltje staan en heb weinig zin dat opnieuw te moeten doen.

Ik verwacht toch ondertussen wat meer info van het beheer over hoe de zaakjes verlopen.

Groet,

Ben

Wat is hier nu met de volgorden loos???

2-1-3 van geschrevene ??

Ben

PS tijdens de "wijzigingstijd" van dit bericht, zie ik dat de volgorde wel weer goed is. Ik snap er niets van.
Hi Sanne en BigBen,

Jammer dat jullie het eerder geschreven stukje niet meer terug kunnen vinden. We zullen navragen of we deze nog kunnen terughalen. Anders toch maar even een nieuw stukje schrijven?

Het hoeft natuurlijk niet lang te zijn en misschien is er in de tussentijd al iets veranderd?

@BigBen: Staat de volgorde nog goed?

Groet,

Mariella
Reputatie 4
Badge +1
Hey Mariella,

Het probleem is dat het "Voorstel" topic op slot zit; er kunnen geen nieuwe reacties gepost worden...

Kan jij dit ff fixen?
Reputatie 3
Badge +1
Hey Mariella, Het probleem is dat het "Voorstel" topic op slot zit; er kunnen geen nieuwe reacties gepost worden... Kan jij dit ff fixen?

@Sanne ...behalve voor Moderators; die mogen kennelijk wel posten op een gesloten topic

@Sanne: Als het goed is, is het topic weer geopend!
Reputatie 3
Badge +1
@Sanne: Als het goed is, is het topic weer geopend!

Inderdaad! Ik heb net mijn stukje geplaatst.

Reageer