Sticky

Nieuw of al bekend? Stel jezelf voor!

Welkom bij de SNS Community! Leuk dat je je hebt aangemeld.

Graag horen we wat meer over jou. Waar kom je vandaan, wat zijn je hobby's etc. Ook zijn we benieuwd naar de reden dat je je hebt aangemeld bij SNS Community en wat je verwachtingen zijn. Dit is geheel vrijblijvend uiteraard.

We hopen met veel leden kennis te mogen maken! Ook als je hier al langer lid bent is het uiteraard leuk als je jezelf nog eens voorstelt. :)

644 Reacties

Spijkers met koppen, ik doe de aftrap: ik woon in Utrecht en werk sinds juni 2011 voor SNS Bank. Ik vind het erg leuk om me te bezig te houden met het ontwikkelen van SNS Community. En dat doe ik het liefst samen met betrokken leden. Naast werken vind ik het erg gezellig om te koken en te sporten. Ik hockey en ik loop hard.

Ben erg benieuwd naar de reacties van jullie!
Charlotte, ik volg je voorbeeld ;)

Ik ben Mariella, 25 jaar en werk sinds oktober 2009 met veel plezier bij SNS Bank als eerste 'echte' baan. Ik heb een communicatieachtergrond en heb affiniteit met allerlei verschillende media. Daarom ben ik erg blij dat ik een bijdrage mag leveren aan deze community! In mijn vrije tijd sport en reis ik graag :D
Sinds 1997 ben ik klant bij de SNS bank toen mijn echtgenote en ik ons eerste appartementje kochten en de SNS bank de enige hypotheekverstrekker was die bereid was om 2 starters (nog aan het begin van hun loopbaan) met een goed verhaal te vertrouwen. De persoonlijke benadering van de betreffende SNS adviseur en het inzicht om verder te kijken dan alleen de kille cijfertjes, heeft de SNS bank een vaste klant opgeleverd.

Helaas is gaandeweg de vertrouwensrelatie verslechterd doordat de banken steeds meer op afstand kwamen te staan; persoonlijk contacten werden minder, kantoren werden uitgekleed / opgeheven en regeltjes gingen de boventoon voeren. Ook de SNS bank deed daar aan mee, mede aangejaagd door de beursgang. Als gevolg daarvan heb ik na mijn verhuizing naar de Betuwe gekozen om mijn nieuwe hypotheek onder te brengen bij een andere bank.

Als gevolg van de bankencrisis, hebben de Nederlandse grootbanken getracht om weer in contact te komen met hun klanten door te starten met initatieven zoals een consumentenpanel, een community en/of door inzet van social media. Mijn ervaring tot nu toe is dat alleen de SNS bank er in slaagt om het tot een succes te maken, doordat ze ook daadwerkelijk luistert naar de mensen in haar community. Bij een andere bank (waar ik inmiddels geen klant meer bij ben) bleek het slechts een marketing verhaal te zijn zonder daadwerkelijk in gesprek te gaan met haar klanten. Om deze reden ben ik al sinds het begin een actief lid van de SNS community en zal ik dat blijven zo lang ik het gevoel houd dat de SNS bank echt naar ons luistert en - belangrijker nog - daar ook nog wat concreets mee doet.

In 2010 heb ik het merendeel van mijn financiele zaken (hypotheek, beleggen, sparen, verzekeren, etc.) weer ondergebracht bij de SNS bank. Ik ben - zoals je inmiddels hebt gemerkt - een klant die zijn ontevredenheid niet laat merken in eindeloos geklaag bij een of andere servicedesk. Ik stap gewoon over naar de beste dienstverlener aan wie ik de omzet gun op basis van wederzijds vertrouwen.

Ik heb een technische achtergrond en vind het ook leuk om met (elektro-)techniek bezig te zijn, zowel zakelijk als prive. Mijn andere hobby's zijn zeilen, motorrijden, films, internetten, beleggen en politiek. Ik vind het een uitdaging ("sport") om de financien van mijn gezin zo goed mogelijk te regelen. Vandaar mijn interesse voor belastingzaken, verzekeren, (bank-)sparen en beleggen, pensioenen, etc..
Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven ;)..

Mijn naam is Tibor, ben 27 jaar en werk ook sinds oktober 2009 bij SNS Bank. Ik ben opgegroeid in Maastricht en woon sinds 10 jaar in de Randstad.
Ik ben een levensgenieter, sport graag en reizen is een enorme passie van me :cool:.

Ik ben erg enthousiast over de nieuwe SNS Community en ben daarom blij dat ik hier een rol in mag spelen! ;)
Hmm, wat ik niet begrijp is dat er hier 5 reacties staan ('Resultaten 1 tot 5 van de 5') maar dat ik alleen maar de laatste reactie van Tibor te zien krijg. Is dat omdat dat de enige nieuwe reactie is sinds mijn laatste bezoek? Maar hoe krijg ik de vorige reacties dan weer terug?
In elk geval zal ik me ook kort voorstellen:
Ik ben Reinout, 34 jaar, werk als wetenschappelijk programmeur bij het LUMC en ik woon in Rotterdam samen met mijn vriendin. Sinds 2004 klant bij SNS omdat hun internetbankier-omgeving (toen al) zoveel beter werkte dan die van ING. Buiten mijn werk houd ik me veel bezig met opensource-software en met politiek. Ik ben burgerraadslid in de deelgemeente Rotterdam-Noord.
Kees Koenen, Proces Architect. Op dit moment werkzaam bij een andere grote bank. Twee kinderen (jongens, 4 en 6). Klant bij SNS (sparen, hypotheek en betalen) sinds 2009.

Hou niet van : vakantie, luie mensen en spam
Hou wel van : motorrijden, film kijken, innoverend bezig zijn
Ik ben Sanne, 28 jaar en nu zo'n 4 jaar geleden overgestapt van Rabo naar SNS. Ik vind de community een erg goed initiatief van SNS en vind het altijd leuk om m'n mening te geven of tips over hoe de dienstverlening beter zou kunnen. Ik werk ook in de financien maar niet voor bank. Ook vind ik economische/bancaire systemen erg interessant, waar ik echter wel zeer kritisch tegen aan kijk.

In mijn vrije tijd houd ik me graag bezig met muziek, computers en politiek.
Ook ik kan niet achterblijven ;)

Mijn naam is Tineke, 26 jaar en ben net als Tibor en Mariella sinds oktober 2009 werkzaam bij SNS Bank. Ik ben opgegroeid in een klein dorpje in Friesland en inmiddels woon ik alweer zo?n 9 jaar in de stad Groningen. In m?n vrije tijd doe ik veel leuke dingen met vrienden en vriendinnen en ben ook een enorme levensgenieter.

:D

Sinds 1997 ben ik klant bij de SNS bank toen mijn echtgenote en ik ons eerste appartementje kochten en de SNS bank de enige hypotheekverstrekker was die bereid was om 2 starters (nog aan het begin van hun loopbaan) met een goed verhaal te vertrouwen. De persoonlijke benadering van de betreffende SNS adviseur en het inzicht om verder te kijken dan alleen de kille cijfertjes, heeft de SNS bank een vaste klant opgeleverd. Helaas is gaandeweg de vertrouwensrelatie verslechterd doordat de banken steeds meer op afstand kwamen te staan; persoonlijk contacten werden minder, kantoren werden uitgekleed / opgeheven en regeltjes gingen de boventoon voeren. Ook de SNS bank deed daar aan mee, mede aangejaagd door de beursgang. Als gevolg daarvan heb ik na mijn verhuizing naar de Betuwe gekozen om mijn nieuwe hypotheek onder te brengen bij een andere bank. Als gevolg van de bankencrisis, hebben de Nederlandse grootbanken getracht om weer in contact te komen met hun klanten door te starten met initatieven zoals een consumentenpanel, een community en/of door inzet van social media. Mijn ervaring tot nu toe is dat alleen de SNS bank er in slaagt om het tot een succes te maken, doordat ze ook daadwerkelijk luistert naar de mensen in haar community. Bij een andere bank (waar ik inmiddels geen klant meer bij ben) bleek het slechts een marketing verhaal te zijn zonder daadwerkelijk in gesprek te gaan met haar klanten. Om deze reden ben ik al sinds het begin een actief lid van de SNS community en zal ik dat blijven zo lang ik het gevoel houd dat de SNS bank echt naar ons luistert en - belangrijker nog - daar ook nog wat concreets mee doet. In 2010 heb ik het merendeel van mijn financiele zaken (hypotheek, beleggen, sparen, verzekeren, etc.) weer ondergebracht bij de SNS bank. Ik ben - zoals je inmiddels hebt gemerkt - een klant die zijn ontevredenheid niet laat merken in eindeloos geklaag bij een of andere servicedesk. Ik stap gewoon over naar de beste dienstverlener aan wie ik de omzet gun op basis van wederzijds vertrouwen. Inmiddels werk ik al ruim 6 jaar als Enterprise Architect / Scheme Expert bij Trans Link Systems B.V., ook een zakelijke dienstverlener in de financiele sector. Ik houd me bezig met de beveiliging en ontwikkeling van de chip in de OV-chipkaart. Zie mijn LinkedIn profiel voor meer details. Ik heb een technische achtergrond en vind het ook leuk om met (elektro-)techniek bezig te zijn, zowel zakelijk als prive. Mijn andere hobby's zijn zeilen, motorrijden, films, internetten, beleggen en politiek. Ik vind het een uitdaging ("sport") om de financien van mijn gezin zo goed mogelijk te regelen. Vandaar mijn interesse voor belastingzaken, verzekeren, (bank-)sparen en beleggen, pensioenen, etc..

Wat een mooi verhaal Stefan. We zijn blij met trouwe klanten en we blijven in de community onze best doen om te luisteren. En ook daadwerkelijk proberen iets teweeg te brengen met jullie opmerkingen!

Kees Koenen, Proces Architect. Op dit moment werkzaam bij een andere grote bank. Twee kinderen (jongens, 4 en 6). Klant bij SNS (sparen, hypotheek en betalen) sinds 2009. Hou niet van : vakantie, luie mensen en spam Hou wel van : motorrijden, film kijken, innoverend bezig zijn

Kort en Krachtig! En vind je dat SNS Bank ook innovatief is?

Hmm, wat ik niet begrijp is dat er hier 5 reacties staan ('Resultaten 1 tot 5 van de 5') maar dat ik alleen maar de laatste reactie van Tibor te zien krijg. Is dat omdat dat de enige nieuwe reactie is sinds mijn laatste bezoek? Maar hoe krijg ik de vorige reacties dan weer terug? In elk geval zal ik me ook kort voorstellen: Ik ben Reinout, 34 jaar, werk als wetenschappelijk programmeur bij het LUMC en ik woon in Rotterdam samen met mijn vriendin. Sinds 2004 klant bij SNS omdat hun internetbankier-omgeving (toen al) zoveel beter werkte dan die van ING. Buiten mijn werk houd ik me veel bezig met opensource-software en met politiek. Ik ben burgerraadslid in de deelgemeente Rotterdam-Noord.

Is het nu opgelost? Zie je de overige reacties ook weer? Zo niet, dan check ik even wat er aan de hand is!
Ik heet dus Ben, ben iets over 2mtr groot, vandaar BigBen. Getrouwd. Wij wonen in Gro? Ber?en, Duitsland (bij Emmen 50km de grens over).
Ik ben geboren in Groningen, woonde tot m?n 10e in Bedum. Door m?n ouders mee genomen naar Lobith, daar was beter betaald werk. Na een aantal jaren naar Doetinchem verhuisd en daarna naar Almelo. Daar tot eind 2006 gewoond en gewerkt (groepsleider).
Ik denk dat ik ongeveer sinds 1973-1974 klant ben bij de SNS (eerst nog Bondsspaarbank). Bij de start van internet bankieren er mee actief (was al betrokken bij de testfase).
Inmiddels best wel een wat gecompliceerd financieel beheer, rekeningen in NL en DE. Ik probeer zoveel mogelijk te profiteren van ons geld, wat betekend dat je bij meerdere banken terecht komt. Bankieren is in Duitsland toch wel enigszins anders dan in NL Het systeem is hier wat beperkter en formeler. Vele Duitsers houden niet zo van internet bankieren.
Ik hou er wel van maatschappelijk actief te zijn. Zo ben ik jaren betrokken geweest bij een afdeling van de Dierenbescherming in Almelo (bestuurslid). Nu doe ik het wat rustiger aan en vind de SNS Community nog een leuke bezigheid.
Hobby?s zijn omgaan met mensen, tuinieren, computeren, ?de Wereld? een beetje volgen. Samen doen we nogal eens tuinen bekijken of galeries bezoeken.
Politiek sta ik links. Ik ben er steeds meer verbaasd over, hoe moeilijk het is politiek iets te bereiken. De ?honger? is nog steeds niet de wereld uit. Toen ik ?jong? was dacht ik nog dat het snel op te lossen was. Helaas?
Groet,
Ben :-)
Natuurlijk wil ik me ook nog even voorstellen. ;)

Mijn naam is Wilma, ben net als Mariella, Tibor en Tineke sinds oktober 2009 werkzaam bij SNS Bank. Daarvoor was ik werkzaam voor verschillende touroperators, een incentive bureau en internetreisbureaus.
Ik heb 8 jaar in Parijs gewoond en gewerkt. Een bijzondere, boeiende en intensieve periode. Daarna weer een beetje moeten inburgeren in Nederland. Inmiddels alweer 15 jaar terug. Ik ben 45 jaar en heb 2 kinderen, een dochter van 12 en een zoon van 9 jaar. In mijn vrije tijd doe ik graag aan yoga en ik ben een liefhebber van lekker eten en theater.

Ik ben blij dat ik mijn steentje kan bijdragen aan deze community.:D
Kijk! Een nieuwe moderator! Dat is leuk :)

Kan me indenken dat je best wilt zien wat voor fantastische ideeen we hier opborrelen met zn allen. Misschien kun je zelfs een update geven over hoe het is geland binnen SNS?

Prepaid creditcards : Een kans (juli 2011)
Onderzoek naar de ideale pinpas : Destijds met powerpoints (november 2010?)

Kees Koenen, Proces Architect. Op dit moment werkzaam bij een andere grote bank. Twee kinderen (jongens, 4 en 6). Klant bij SNS (sparen, hypotheek en betalen) sinds 2009. Hou niet van : vakantie, luie mensen en spam Hou wel van : motorrijden, film kijken, innoverend bezig zijn

Kort en Krachtig! En vind je dat SNS Bank ook innovatief is?

Yep! :)

/edit wat ik nog wel een beetje jammer vindt, is dat dit bericht niet indented onder het originele bericht komt, zodat helemaal duidelijk is waar het een reactie op was. (threaded discussion)... maar een mens kan niet alles hebben ;)

heb niet zoveel over mezelf te vertellen als je uit een bepaalde regio verhuist naar een andere regio ontvang je dan nog info van de oude regio of van de nieuwe regio [adresgegevens via internet verandert]

Niet zoveel is meer dan wat je nu verteld, niets dus. Het lijkt me toch dat er wel iets meer zal zijn.

Je vraag svp in het juiste forumonderdeel stellen, bijv. in dit geval bij Produkten en diensten! (Klik bovenaan deze pagina op forum en daarna op Produkten en diensten).

Ik neem aan dat de medewerkers van SNS je vraag daar wel zullen beantwoorden. Mij lijkt het logisch dat je info van je nieuwe regio krijgt. Tenzij er iets is foutgegaan natuurlijk. Is het bij jou anders gelopen?

Groet,

Ben

Kijk! Een nieuwe moderator! Dat is leuk :) Kan me indenken dat je best wilt zien wat voor fantastische ideeen we hier opborrelen met zn allen. Misschien kun je zelfs een update geven over hoe het is geland binnen SNS? Prepaid creditcards : Een kans (juli 2011) https://forum.snsbank.nl/showthread.php?t=1383&highlight= Onderzoek naar de ideale pinpas : Destijds met powerpoints (november 2010?) https://forum.snsbank.nl/showthread.php?t=748&page=2

Noh, fantastische ideeen? Daar moeten we het toch nog maar eens over hebben. We zullen het maar weer eens (op) bumpen!

Ik was ook al een beetje die weg ingeslagen. Voor mijn gevoel zijn er nog wel erg veel vragen/opmerkingen/ideeen open (die waren doorgezet (hmmm)).

Neemt niet weg dat inderdaad een nieuwe moderator nooit weg is! (zeker niet als die ook nog een goed woordtje Frans spreekt, bij het management wel niet DE voertaal, maar toch...)

Groet,

Ben

PS Hoe staat Google? Ik heb maar gekozen voor 3,25% voor 1 jaar!

Google gaat lekker.. bezig met het 2e ritje naar boven (nu rond 610..). AEX gaat ook weer beter, ik ben er zelf van overtuigd dat 350 haalbaar is nog voor de zomer..

3,25 is niet slecht.. en zeer zeker! :)

/edit : Hm. Citaatblok werkt bij mij voor geen meter (FireFox)

Google gaat lekker.. bezig met het 2e ritje naar boven (nu rond 610..). AEX gaat ook weer beter, ik ben er zelf van overtuigd dat 350 haalbaar is nog voor de zomer.. 3,25 is niet slecht.. en zeer zeker! :) /edit : Hm. Citaatblok werkt bij mij voor geen meter (FireFox)

Knuppel in het hoenderhok; is het niet zo dat voor citaten moet worden betaald?

(Mijn citaten zijn niet echt duur hoor!)

Groet,

Ben

Beste kkoenen en BigBen,

Bedankt voor jullie hartelijke reacties.

Ik ben echter niet nieuw als moderator. Ik werk sinds augustus voor SNS Webcare. Natuurlijk volg ik de SNS Community ook sindsdien. Ik heb me wel wat meer op andere werkzaamheden toegelegd, maar toch ook al meerdere reacties geplaatst op de SNS Community.

@BigBen Het zou inderdaad leuk zijn dat ik met een "goed woordje Frans" veel zou kunnen bewerkstelligen bij het management.

Wie weet!

Natuurlijk zijn al jullie ideeën doorgezet en er wordt ook serieus naar gekeken. Blijf deze daarom vooral aandragen.

Net nieuw, vandaag voor het eerst hier en al lekker aan het rondstruinen. Vind het erg leuk dat SNS dit doet, dit maakt de bank toegankelijker en gezelliger

Ik ben Bas, 29 jaar (nog 3 weken...

) en woon in 's-Hertogenbosch. Weet niet meer precies wanneer ik bij de SNS ben gekomen. Ben destijds overgestapt omdat de andere bank weg ging uit onze woonplaats en ik als klein jongetje het logo van SNS mooier vond

Ben overgestapt in het plaatsje Zetten waar de SNS Bank ooit nog eens overvallen is iemand is neergeschoten (gewond) voor een boerendorpje als dat was dat erg heftig.

Ik werk in de detachering als Testcoordinator, momenteel bij de overheid. De SNS bank komt op mij altijd erg goed en persoonlijk over. Groot geworden door klein te blijven. Daar hou ik van.

Net nieuw, vandaag voor het eerst hier en al lekker aan het rondstruinen. Vind het erg leuk dat SNS dit doet, dit maakt de bank toegankelijker en gezelliger Ik ben Bas, 29 jaar (nog 3 weken...

) en woon in 's-Hertogenbosch.

Hallo Bas,

Allereerst van harte welkom op SNS Community

. Leuk om te lezen hoe je bij SNS Bank terecht bent gekomen. Fijn dat SNS Bank goed en persoonlijk op je overkomt; dit is ook onze intentie

.

Ik zie dat 'het rondstruinen' je goed afgaat. Ga vooral zo door

. We hopen met deze community -mede door jouw inbreng- mooie resultaten te behalen.

Groet, Tibor
SNS Bank Webcare
Hi allemaal,

Leuk om de voorstel-posts te lezen! Als nieuwe collega van Tibor, Tineke, Wilma en Marnix zal ook ik me kort voorstellen :).

Ik ben Lindsay, 28 jaar en geboren & getogen in Utrecht. 1 mei jl. gestart bij de SNS Bank en al snel (13 juni) de overstap gemaakt naar Webcare, wat erg goed bevalt! Al op jonge leeftijd gefascineerd door Internet en al haar ontwikkelingen, proud to be a nerd :cool:. Als 15-jarige aanklooien met sites bouwen op de Havo en inmiddels al ruim zeven jaar een goedlopend blog (lifestyle/human interest).

Wat betreft hobby's, ik ben een echte festivalganger: De Parade, Lowlands en kleine muziek- en theaterfestivals. Ook sport ik graag en ben een tikkeltje social media verslaafd ;).

Hi allemaal, Leuk om de voorstel-posts te lezen! Als nieuwe collega van Tibor, Tineke, Wilma en Marnix zal ook ik me kort voorstellen :). Ik ben Lindsay, 28 jaar en geboren & getogen in Utrecht. 1 mei jl. gestart bij de SNS Bank en al snel (13 juni) de overstap gemaakt naar Webcare, wat erg goed bevalt! Al op jonge leeftijd gefascineerd door Internet en al haar ontwikkelingen, proud to be a nerd :cool:. Als 15-jarige aanklooien met sites bouwen op de Havo en inmiddels al ruim zeven jaar een goedlopend blog (lifestyle/human interest). Wat betreft hobby's, ik ben een echte festivalganger: De Parade, Lowlands en kleine muziek- en theaterfestivals. Ook sport ik graag en ben een tikkeltje social media verslaafd ;).

Hoi Lindsay; welkom binnen de community. Er staat je een niet al te lange, maar intussen al wel redelijk intensieve geschiedenis te wachten. Hopenlijk kun je ook een steentje bijdragen aan het verder en intensiever ontwikkelen van deze community.
Groet,
Ben :cool:
> inmiddels al ruim zeven jaar een goedlopend blog (lifestyle/human interest).

Leuk, wat is de URL?

Grt., K, ook een klein, bescheiden blogje : http://happyworx.nl/blog

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)