SNS

Nieuw of al bekend? Stel jezelf voor!

• 17 januari 2012
  • 737 Reacties
  • 103075 Keer bekeken

Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

737 reacties

Kees Koenen, Proces Architect. Op dit moment werkzaam bij een andere grote bank. Twee kinderen (jongens, 4 en 6). Klant bij SNS (sparen, hypotheek en betalen) sinds 2009. Hou niet van : vakantie, luie mensen en spam Hou wel van : motorrijden, film kijken, innoverend bezig zijn

Kort en Krachtig! En vind je dat SNS Bank ook innovatief is?

Nee,ik kan me echt kwaad maken dat er altijd ge invsteerd wordt in prul projecten(zeepbellen)Zoals waardeoze vakantie oorden en golfbanen of zoals in Macedonie in een of andere jacht haven.Investeer in Oost Europa en in Africa en het geld stroomt binnen.Bartenders zijn zo slecht nog niet!Maar ja wie ben ik?Dit land gaat ten onder aan arrogantie en eigen waan aangaande degene die hoge positie`s bekleden.
Hallo! Ik heb net dit forum ontdekt, waarvoor mijn complimenten. Het lijkt me erg prettig om op deze manier vragen te kunnen stellen en suggesties te doen over mijn bankzaken.

Ik ben Max, 25 jaar, en ik woon in Deventer. Ik ben lead web developer bij een nog redelijk nieuw bedrijf. Ik werk daar aan een applicatie die bedrijven ondersteunt bij het invoeren en beheren van het zogenaamde 'Het Nieuwe Werken', wat inhoudt dat men werkt op basis van flexibele werkplekken. Medewerkers hebben geen eigen werkplek meer, maar zoeken een willekeurige vrije werkplek op als ze ('s ochtends) binnenkomen. Onze applicatie brengt in kaart wie waar zit, biedt een plattegrondoverzicht en zoekfunctie voor medewerkers en uitgebreide statistiek over bezetting en bezettingsgraden van delen van of het gehele pand voor het facilitair management. Dat alles in aantrekkelijke grafische interface weergegeven op touchscreens. Het moet nog een beetje aan bekendheid winnen maar steeds meer bedrijven zijn geïnteresseerd. Ik heb zo van mijn hobby, web development, mijn werk gemaakt. Verder hou ik van voetbal en ben ik een echt kattenmens. 🙂
Hi MaxTheDragon,

Van harte welkom op SNS Community.

Leuk dat je zo enthousiast bent en bedankt voor je compliment. Altijd leuk om te lezen.:o

Fijn dat je van je hobby je beroep hebt kunnen maken. Dat is niet altijd voor iedereen een optie.
“Het Nieuwe Werken” is ook bij SNS Reaal inmiddels op veel afdelingen ingevoerd en de bevindingen hier zijn ook heel positief.

We hopen je hier snel weer te zien.:D
Sinds vandaag ook lid van SNS Community, 60 jaar, sinds jaar en dag over algemeen tevreden SNS-klant, vervroegd pensioen, ex (internationaal) bankier (valutahandelaar, niet bij SNS). Getrouwd, 1 dochter, interesses economie, kunst, architectuur, Art Deco, muziek, enz. enz. Twitter @leondutch
Reputatie 3
Badge +1
Dag Leondutch, ook voor jou; van harte welkom op SNS Community. 🙂 Fijn om te horen dat je tevreden bent over SNS Bank. Als ex-bankier ben je waarschijnlijk een goede toevoeging als lid van de community en kun je helpen met bepaalde vragen van leden te beantwoorden. We zien je hier vast snel weer voorbij komen. 🙂
Hier een ex zeevarende(gepensioneerd)Woon in Delft.Waarom ik reageer op SNS comunity is dat klanten (rekeninghouders) meer inspraak krijgen op het bestuur en Directie.Dwaze mensen luisteren niet.Zoals ik al in een vorig bericht vermeld heb kan ik mij erg kwaad maken dat en in het verleden ge investeerd is in zeepbel opjecten voor de jetset Neem daar bij de overwaardering van vastgoed markt.Een huis wat een gezonde waarde had van 74000 gulden ging ineens een als raket omhoog.Over deze overwaardering werden hypotheken verstrekt.Hoe wil je die overwaardering en daarmee gepaard gaande hypotheken nog op een gezonde manier kunnen aflossen?Hoe denk je dit gat te dichten?Is misschien een soort huurbedrag in tevoeren,dat mensen gewoon hun huis kunnen blijvenbehouden?Om daar mee executie verkopen terug te dringen cq te voorkomen..Hebben de heren dan niets geleerd van de instorting van de vastgoed markt in Z.O Azie in de eind negentiger jaren van de vorige eeuw?Is misschien een optie om buitelandse investeerders aan te trekken om in uw bank te investeren?Alleen de wat men noemt ;derde wereld ontwikkeingslanden kunnen uw bank overeind houden.Doe je het niet,dan zullen opkomende economieen uw plaats in nemen.En.............minder Brussel!
Hier een ex zeevarende(gepensioneerd)Woon in Delft.Waarom ik reageer op SNS comunity is dat klanten (rekeninghouders) meer inspraak krijgen op het bestuur en Directie.Dwaze mensen luisteren niet.Zoals ik al in een vorig bericht vermeld heb kan ik mij erg kwaad maken dat en in het verleden ge investeerd is in zeepbel opjecten voor de jetset Neem daar bij de overwaardering van vastgoed markt.Een huis wat een gezonde waarde had van 74000 gulden ging ineens een als raket omhoog.Over deze overwaardering werden hypotheken verstrekt.Hoe wil je die overwaardering en daarmee gepaard gaande hypotheken nog op een gezonde manier kunnen aflossen?Hoe denk je dit gat te dichten?Is misschien een soort huurbedrag in tevoeren,dat mensen gewoon hun huis kunnen blijvenbehouden?Om daar mee executie verkopen terug te dringen cq te voorkomen..Hebben de heren dan niets geleerd van de instorting van de vastgoed markt in Z.O Azie in de eind negentiger jaren van de vorige eeuw?Is misschien een optie om buitelandse investeerders aan te trekken om in uw bank te investeren?Alleen de wat men noemt ;derde wereld ontwikkeingslanden kunnen uw bank overeind houden.Doe je het niet,dan zullen opkomende economieen uw plaats in nemen.En.............minder Brussel!

Hi fishermen2,

Van harte welkom op de Community, leuk dat je ons gevonden hebt. Je naam past goed bij de arbeid die je hebt verricht 🙂.

Zeker in deze tijden zijn opmerkingen en suggesties van de onze klanten zeer welkom en waardevol. We hebben je bericht dan ook doorgezet naar de afdeling die deze signalen verzamelt.

We hopen je snel weer te zien hier! Heb je vragen, dan kun je deze altijd aan ons stellen 🙂.
ik ben een hele rare man.
Ik ben ooit begonnen als postbode ( vandaar mijn Nickname)en daarna gewerkt als baliemedewerker op/in het postkantoor. In februari 2009 ben ik gaan werken bij de SNS klantenservice in Utrecht op de Graadt van Roggeweg tot nov 2009 en werk nu ruim 3 jaar bij Fa-med in Amersfoort. Ik heb nog (Facebook en Linked-in) contact met een aantal ex-collega's van de SNS en heb verzekeringen en een spaarrekening bij de SNS. Ik was er net in een hele roerige tijd toen alles ineens anders werd en moest en dat is mij destijds niet zo bevallen:( vandaar dat ik weggegaan ben. Ik merk nu dat er een hoop aanpassingen zijn gedaan op allerlei fronten waarvan ik toen al bedacht had dat he op die manier beter kon. Maar ja........... , wie weet plaats ik nog wel eens en opmerking 😮
Ik ben ooit begonnen als postbode ( vandaar mijn Nickname)en daarna gewerkt als baliemedewerker op/in het postkantoor. In februari 2009 ben ik gaan werken bij de SNS klantenservice in Utrecht op de Graadt van Roggeweg tot nov 2009 en werk nu ruim 3 jaar bij Fa-med in Amersfoort. Ik heb nog (Facebook en Linked-in) contact met een aantal ex-collega's van de SNS en heb verzekeringen en een spaarrekening bij de SNS. Ik was er net in een hele roerige tijd toen alles ineens anders werd en moest en dat is mij destijds niet zo bevallen:( vandaar dat ik weggegaan ben. Ik merk nu dat er een hoop aanpassingen zijn gedaan op allerlei fronten waarvan ik toen al bedacht had dat he op die manier beter kon. Maar ja........... , wie weet plaats ik nog wel eens en opmerking :o

Be welcome Postman!
Is dus een heel klein beetje bekend terrein hier.
Met jou hebben velen ervaren/meegemaakt dat de SNS behoorlijk is veranderd. In deze community kun je er op verschillende plaatsen over lezen. De veranderingen waren niet altijd tot tevredenheid. Staat tegenover dat ook banken met de tijd mee moeten. Ook daarbij worden echter wel fouten gemaakt. Mijn ervaring is het dat hier binnen de community vrij open over zaken wordt gesproken. De Mods (SNS medewerkers) zijn zeer positief. Naar mijn idee loopt de koppeling naar de "oude"organisatie niet altijd even vlot.
Groet,
Ben 🆒
Reputatie 3
Badge +1
Ik ben ooit begonnen als postbode ( vandaar mijn Nickname)en daarna gewerkt als baliemedewerker op/in het postkantoor. In februari 2009 ben ik gaan werken bij de SNS klantenservice in Utrecht op de Graadt van Roggeweg tot nov 2009 en werk nu ruim 3 jaar bij Fa-med in Amersfoort. Ik heb nog (Facebook en Linked-in) contact met een aantal ex-collega's van de SNS en heb verzekeringen en een spaarrekening bij de SNS. Ik was er net in een hele roerige tijd toen alles ineens anders werd en moest en dat is mij destijds niet zo bevallen:( vandaar dat ik weggegaan ben. Ik merk nu dat er een hoop aanpassingen zijn gedaan op allerlei fronten waarvan ik toen al bedacht had dat he op die manier beter kon. Maar ja........... , wie weet plaats ik nog wel eens en opmerking :o

Dag Postman, leuk dat je hier wat over jezelf vertelt. En wat leuk om te lezen dat je voor SNS Bank hebt gewerkt. 🙂 We hopen je hier nog eens aan te treffen.
In mijn topics en posts heb ik -deels- verteld wie ik ben. Mijn schrijfstijl in al mijn posts laten het wel 'n beetje zien, voor mijn gevoel, ik denk 'nét' wat anders.

Ik heb met -zeer- jonge kinderen gewerkt in de intensieve jeugd(pleeg)zorg. Dat was zo'n 3-5 jaar, nadat ik op de Sociale Akademie, Kultureel Werk ben afgestudeerd -1985-, èn eerst nog bij KinderVuist mijn vervangende 'militaire' sociale dienstplicht heb vervuld. Na twee Browndalehuizen en 'n specifieke pleeginternaatgroepvoor kinderen die niet thuis èn niet in hun eerste pleeggezin met die pleegouders verder konden, was ik 'toe' aan mijn eerste burnout, ... . aug. 1993, mijn zus kreeg haar eerste zoon, ... . De tweede burnout kwam zo'n 10 -15 jaar later. In 1999 begon ik weer met betaald werk in de ICT-sector. De langste tijd daarvan -5 jaar- als systeembeheerder, helpdeskmedewerker, op de automatiserings-afdeling van een verzorgingstehuis, ... .

In 2005 heb ik nog geprobeerd als vrijwillgger aan te monsteren bij 'Iederwijs', mss nog wel bekend van destijds, want 't haalde 't nieuws. Het blijft, blijkt, voor velen 'nieuw' te zijn dat het brein van een kind, écht anders werkt dan dat van de vorige generaties, de 'bekabeling, chemische reacties, etc. lopen écht anders, .... . het is mijn vermoeden dat het brein van élk mens andere schakeringen kent, ... . Maar oke in die tijd was ik zelfs bereid om met een PABO-opleiding te beginnen, omdat 'we' anders véél moeilijker van start mochten gaan v/d onderwijsinspectie, op instructie v/h ministerie, gekozen door 'onze' bevolking. De samenleving was toen nog niet toe aan het anders kunnen, willen en -zelfs moeten- inrichten van het onderwijs, ... . Toen ik die opleiding om diverse redenen niet kon voortzetten, 'hoefde' 't even voor mij niet meer. In 2006 was ik begonnen met het meedoen, mee-spelen in een zeer groot MMORP-G(ame), 'RuneScape'. Dit online spel sloot in mijn denken aan bij wat ik destijds las, de triologie van Arnold Cornelissen, 'de Logica van het Gevoel'. Vaak alleen onderweg i/d trein naar familie kwam ik pas écht aan lezen toe, ... .

Voor het moment en in deze omgeving, méér dan genoeg om mezelf bij deze wat nader geïntroduceert te hebben, ... .

...

Van een ander forum in de jaren 1998-2007, weet ik wat het is als je foto opduikt op een plaats waar je het niet verwacht. je zou zeggen datingsite's zijn beveiligd, ... . Nou in die tijd dus niet voldoende, ... . Goh, het heeft me veel denkwerk en -energie gekost om die persoon te overuigen mijn foto te laten verwijderen op 't openbaar publieke forum met een forumbeheer van 'n officieel bedrijf dat niet actief was. Vandaar dat 't mij al wel is opgevallen dat je hier 'n foto van jezelf kan plaatsen, maar ik daar -nu~even- 'nog' niet -weer- aan begin.

....

Tot een andere keer maar weer,

{;-) .
In mijn topics en posts heb ik -deels- verteld wie ik ben. Mijn schrijfstijl in al mijn posts laten het wel 'n beetje zien, voor mijn gevoel, ik denk 'nét' wat anders.

Ik heb met -zeer- jonge kinderen gewerkt in de intensieve jeugd(pleeg)zorg. Dat was zo'n 3-5 jaar, nadat ik op de Sociale Akademie, Kultureel Werk ben afgestudeerd -1985-, èn eerst nog bij KinderVuist mijn vervangende 'militaire' sociale dienstplicht heb vervuld. Na twee Browndalehuizen en 'n specifieke pleeginternaatgroepvoor kinderen die niet thuis èn niet in hun eerste pleeggezin met die pleegouders verder konden, was ik 'toe' aan mijn eerste burnout, ... . aug. 1993, mijn zus kreeg haar eerste zoon, ... . De tweede burnout kwam zo'n 10 -15 jaar later. In 1999 begon ik weer met betaald werk in de ICT-sector. De langste tijd daarvan -5 jaar- als systeembeheerder, helpdeskmedewerker, op de automatiserings-afdeling van een verzorgingstehuis, ... .

In 2005 heb ik nog geprobeerd als vrijwillgger aan te monsteren bij 'Iederwijs', mss nog wel bekend van destijds, want 't haalde 't nieuws. Het blijft, blijkt, voor velen 'nieuw' te zijn dat het brein van een kind, écht anders werkt dan dat van de vorige generaties, de 'bekabeling, chemische reacties, etc. lopen écht anders, .... . het is mijn vermoeden dat het brein van élk mens andere schakeringen kent, ... . Maar oke in die tijd was ik zelfs bereid om met een PABO-opleiding te beginnen, omdat 'we' anders véél moeilijker van start mochten gaan v/d onderwijsinspectie, op instructie v/h ministerie, gekozen door 'onze' bevolking. De samenleving was toen nog niet toe aan het anders kunnen, willen en -zelfs moeten- inrichten van het onderwijs, ... . Toen ik die opleiding om diverse redenen niet kon voortzetten, 'hoefde' 't even voor mij niet meer. In 2006 was ik begonnen met het meedoen, mee-spelen in een zeer groot MMORP-G(ame), 'RuneScape'. Dit online spel sloot in mijn denken aan bij wat ik destijds las, de triologie van Arnold Cornelissen, 'de Logica van het Gevoel'. Vaak alleen onderweg i/d trein naar familie kwam ik pas écht aan lezen toe, ... .

Voor het moment en in deze omgeving, méér dan genoeg om mezelf bij deze wat nader geïntroduceert te hebben, ... .

...

Van een ander forum in de jaren 1998-2007, weet ik wat het is als je foto opduikt op een plaats waar je het niet verwacht. je zou zeggen datingsite's zijn beveiligd, ... . Nou in die tijd dus niet voldoende, ... . Goh, het heeft me veel denkwerk en -energie gekost om die persoon te overuigen mijn foto te laten verwijderen op 't openbaar publieke forum met een forumbeheer van 'n officieel bedrijf dat niet actief was. Vandaar dat 't mij al wel is opgevallen dat je hier 'n foto van jezelf kan plaatsen, maar ik daar -nu~even- 'nog' niet -weer- aan begin.

....

Tot een andere keer maar weer,

{;-) .

Hi Gustar, welkom op de Community! Gezien de drukte hebben we nog niet eerder op je voorstel-rondje kunnen reageren. Leuk om te lezen wat je achtergrond is. We hebben wat overeenkomsten; ik heb zelf Culturele Maatschappelijke Vorming gestudeerd en een maandje op de PABO vertoefd. Maar mijn kracht lag toch meer in het cultureel-maatschappelijke werkveld 🙂.

We zien dat je al aardig op dreef bent met het plaatsen van reacties. We merken dat je een hoop te vertellen hebt, leuk! Soms kan ik dit andere leden misschien ontmoedigen, lange teksten op het web lezen niet altijd even gemakkelijk weg 🙂.

Het plaatsen van een foto beslis je helemaal zelf, dat is absoluut geen vereiste. Een andere afbeelding, zoals iets waar je fan van bent of een kunstwerk mag natuurlijk ook 😃.
Bedankt Lindsay voor 't reageren !

ik probeer m'n reacties zo bondig mogelijk te houden. Hoe mensen een forum gebruiken is zeer divers. Een -dag-boek schrijven, bijhouden, lukt mij -nog- niet. De interactie tussen het lezen door 'n ander dan de schrijver van 'n -dag-boek verloopt anders.

Er loopt een project, vlgs mij van, door, Google, om álle, ooit door de mens geschreven werken, te digitaliseren, ... . Dat betekent, wrs., dat de -toekomstige- mens, 'ietsiepietsie' meer tijd zal gaan besteden a/h -opnieuw- verwerken van -soms-, relatieve 'oude' data, of informatie. 'Data' wordt pas voor en vlgs mij informatie, als ik die 'data' zélf heb kunnen 'verwerken' tot voor mij bruikbare informatie.

Leuk dat je je verbonden voelt met het 'cultureel-maatschappelijk werkveld'. In de tijd dat ik systeembeheerder, helpdeskmedewerker was, voelde ik mij me vaak méér 'kultureel werker' dan 'iets' anders. Voor mij is kultureel werken, werken in, tussen en met mensen die in verschillende, van elkaar 'vreemde' 'werelden' leven, werken en wonen. Er is een boek met de titel 'Een Vreemde Wereld' geschreven door Martine F. Delfos.

Sleutelwoord is, denk ik 'Tijd'. Het -on-line op elkaar afstemmen kost meer tijd dan de mens gedacht had, of zou kunnen denken, hoeveel tijd dat kost. Hofstadter heeft dat in zijn eerste boek gemaakt tot een soort 'wet'. De wet van Hofstadter, die wet die in zichzelf een (denk)'lus' vormt, ... . " ... het duurt altijd langer dan je denkt, ook al hou je rekening met de wet van ... ".

Ik hoop dat mensen zich niet storen aan wat ik op 't forum plaats. Ik ga ervan uit dat niet alles gelezen hoeft te worden èn ook niet kán worden door 'n ander. net zomin dat ik 'alles' kan en zal lezen, wat door de ander is geplaatst. Ik probeer zoveel mogelijk on-topic te blijven.
MIJN  NAAM IS THEO.

WAAROM MOET JE 1 EUROCENT POSITIEF  gedurende  24 UUR OMDAN WEER JE LIMIET ROOD TE KUNNEN STAAN? WIE KAN MIJ DAAR EEN LOGISCH ANTWOORD OP GEVEN.
DAARBIJ KLOPT HET NIET DAT JE 4 WAARSCHUWINGS BRIEVEN KRIJGT VORDAT DE TERMIJN OM IS. TEN HOOGSTE 1 OF 2 BRIEVEN EN DAN HOUST HET OP. DUS WIE KONTROLEERT NU OF JE 1 EUROCENT POSITIEF STAAT 24 UUR ZODAT JE KREDIETLIMIET NIET VERVALT. MAG DAN STELLEN DAT DIT EEN FLAUWEKUL REGL IS.

B.V. IK WEET VAN RABOKLANTEN, DAT DIE DE VOLGENDE REGELING HEBBEN. ALS JE EEN KREDIETLIMIET HEBT VAN 1000 EURO MOET JE, EN HET MAAKT NIET UIT OP WELK
TIJDSTIP B.V. 1 EUROCENT BIJBOEKEN EN DAN KUN JE WEER GEBRUIK MAKEN VAN JE KREDIETLIMIET.
MJ ZOU DEZE REGELING WEL STIMULEREN OM DE ROODSTAND LANGZAAM MAAR ZEKER WEG TE WERKEN. MIJ ZOU DAT MOTIVEREN.
DE SNS DOET HELEMAAL NIETS OM ROODSTAND TEGEN TE GAAN.
Hallo Theo van Horck,

We hebben je vraag beantwoord in het topic 'Wanneer moet roodstand aangevuld worden?'. Als je hulp wilt hebben bij het aflossen van je kredietlimiet, willen we je natuurlijk altijd helpen. Op onze website vind je tips en telefoonnummers waar je contact mee kan opnemen.

Hopelijk kom je vaker een kijkje nemen op de community. Misschien is het ook leuk als je je nog iets uitgebreider voorstelt, daar is dit topic immers voor bedoeld 😉.
Yeah!!  Mijn naam is Eric,  ik ben 48 jaar en sinds mei 2000 werkzaam bij SNS Bank. Ik woon op de Veluwe. Ik ben getrouwd en heb 3 volwassen kinderen. Ik vind het leuk om andere community leden te helpen. Vandaar mijn aanweizgheid op dit Forum. Mijn skill is vnl Beleggen.

Goedemorgen,

mijn naam is Arvid. Ik werk sinds mei 2011 bij SNS Bank. De afgelopen twee jaar heb ik me bezig gehouden met Kennismanagement. Sinds kort werk ik bij de afdeling Productmanagement, met als aandachtsgebied Betalingsverkeer.

In mijn vrije tijd geniet ik graag van films, series, maar ook het strand krijgt de nodige aandacht. Ik houd enorm van lekker eten en probeer dat dan ook regelmatig in te plannen met vrienden, familie en collega's.

Vriendelijke groet,
Arvid
Ik ben Nanda, 33 jaar. Als nieuwe collega van Tibor, Tineke, Lindsay en Marnix zal ik me even kort voorstellen. Op 16 juli ben ik gestart bij de SNS Bank als medewerker webcare. Vandaar dat je mij in toekomst hier als moderator kunt tegenkomen. :)

Mijn indruk over de SNS Community is heel positief. Het is fijn om te zien hoe leden hier meedenken en -praten over bankzaken. Daar word ik best blij van. :)

En dan nog even iets over mezelf: in mijn vrije tijd ga ik vaak naar concerten en muziekfestivals. Daarom ben ik regelmatig te vinden in podia zoals EKKO en Tivoli in mijn woonplaats Utrecht. Qua festivals bezoek ik graag Where The Wild Things Are, Best Kept Secret en Into the Great Wide Open. Voor die laatste kon ik dit jaar helaas geen kaartje bemachtigen, wellicht volgend jaar wel weer!
@ Yeah!! @arvid @nanda,
Welkom binnen de community. Werkze en veel plezier bij dat werk.
Groet,
Ben 🆒
PS Zijn er ook mods nu weg? Of wordt het team groter?
@ Yeah!! @arvid @nanda,
Groet,
Ben 🆒

Bedankt Ben. Er zijn nu vijf moderators: Tibor, Tineke, Marnix, Lindsay en ikzelf. Onze collega Wilma is gestopt als moderator, dus het team is even groot gebleven.
Reputatie 4
Badge +1
Welkom Nanda!

Veel succes & plezier!
@ Yeah!! @arvid @nanda,
Groet,
Ben 🆒

Bedankt Ben. Er zijn nu vijf moderators: Tibor, Tineke, Marnix, Lindsay en ikzelf. Onze collega Wilma is gestopt als moderator, dus het team is even groot gebleven.

Jammer dat je dit ook alleen maar achteraf en na navragen te weten komt!
Wilma bedankt en succes voor je toekomst (wat ook de reden van vetrek was).
Groet,
Ben 🆒

Groet,
Ben 🆒

Ben, zonder al teveel uit te wijden lichten we dit graag aan je toe. Gezien de omstandigheden waarin het vertrek van Wilma plaats heeft gevonden, is dit destijds om persoonlijke redenen niet door Wilma zelf gecommuniceerd. Wij hebben Wilma onlangs nog gezien met een diner (want ons contact als collega's onderling is gelukkig nog altijd warm) en geven je wensen door Ben 🙂.

Groet,
Ben 🆒

Ben, zonder al teveel uit te wijden lichten we dit graag aan je toe. Gezien de omstandigheden waarin het vertrek van Wilma plaats heeft gevonden, is dit destijds om persoonlijke redenen niet door Wilma zelf gecommuniceerd. Wij hebben Wilma onlangs nog gezien met een diner (want ons contact als collega's onderling is gelukkig nog altijd warm) en geven je wensen door Ben 🙂.

Thanks.
Groet,
Ben 🆒