Sticky

Nieuw of al bekend? Stel jezelf voor!

Toon eerste bericht

730 Reacties

Reputatie 3
PeterPan schreef:

Als klant niet tevreden over de dienstverlening van een van de bekende grootbanken kwam ik bij SNS terecht.
Het is even wennen, ik gebruik de functie contant geld storten regelmatig, ben ik inmiddels al een jaar klant bij SNS...................

Contant geld storten bij de SNS?????? Hoe of waar dan?
Zie bv. dit topic of dit topic .
Hallo,

Ik kom me even voorstellen, ik ben Dinozzo. Ben 30 jaar oud, ik heb altijd in de bewindvoering/budget beheer gezeten, en ik ga het vanaf 1 juni zelf allemaal zelf doen, zelf de betalingen doen en sparen enzo. heeft er iemand nog tips

het zou erg fijn zijn

Vriendelijk bedankt :D
Reputatie 3
Hallo DiNozzo, leuk dat je je even voorstelt. Welkom in de community. Wat fijn voor jou dat je straks uit de bewindvoering bent. Het blijft altijd lastig om anderen tips te geven, zeker als je nauwelijks iets van iemand weet. Wat ik denk dat wel belangrijk is, is dat je weet waar je geld aan uitgeeft. Als je bv. een schrift (of ander stuk papier) zou hebben, kun je daar elke uitgave in opschrijven. Niet alleen de pinpas betalingen of overschrijvingen, maar ook de contante geld betalingen.
Als je die uitgaven in een aantal rubrieken zet, weet je na verloop van tijd waar je geld naar toe gaat.
Hopelijk komt er meer binnen dan je uitgeeft, anders heb je (weer) een groot probleem.
Welke rubrieken voor jou handig zijn, weet ik niet, maar je ou eens kunnen kijken bij het huishoudboekje op de site van de SNS om inspiratie op te doen voor je eigen rubrieken. Mogelijk kan de site van het Nibud je ook verder helpen. Ik wens je veel succes en sterkte op eigen benen toe.
DiNozzo schreef:

ik ga het vanaf 1 juni zelf allemaal zelf doen, zelf de betalingen doen en sparen enzo. heeft er iemand nog tips

Hallo @DiNozzo,

Welkom op de community, wat goed en verstandig dat je je hebt aangemeld. Het is vast een stap om zelfstandig je bankzaken te gaan regelen na een periode van bewindvoering. Ik vind het knap dat je het oppakt en we helpen je graag. Als je goed in kaart hebt hoe je er financieel voor staat, zorgt dat al voor heel wat minder stress en zorgen. Om te beginnen verwijs ik graag naar 10 tips voor minder geldzorgen op onze site, ik hoop dat ze je op weg helpen. Laat gerust van je horen als we meer voor je kunnen betekenen.
Hi all,

Wilde me even voorstellen. Ik ben Jordy, 54 en ongeveer al net zolang een rekening bij de SNS. Probeer de ontwikkelingen bij de SNS bij te houden en derhalve maar eens aangemeld op het forum.

Gr., Jordy

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P