SNS

Nieuw of al bekend? Stel jezelf voor!

• 17 januari 2012
  • 737 Reacties
  • 103075 Keer bekeken

Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

737 reacties

Hallo allemaal,
ik ben Mark, woon in Deventer en ben net lid geworden van de SNS-Community. Ik ben al sinds jaar en dag klant bij de SNS-bank (nog uit de tijd van de Bondsspaarbank), omdat mijn ouders ook altijd bij deze bank hebben gezeten. Natuurlijk heb ik wel eens klachten en vragen, dat is (bijna) onvermijdelijk en ik hoop dat via deze community een aantal vragen kan worden beantwoord.
Ik werk in het buitenland (Kazachstan) en gebruik daarom internetbankieren erg veel. Omdat ik word betaald in vreemde valuta (dollars) en geld in andere valuta moet opnemen (Kazakh Tengi) zullen mijn vragen en suggesties vooral met buitenlandse valuta te maken hebben.
Verder vind ik veel van de discussies die ik op de inlogpagina van internetbankieren zie interessant, dus wellicht zal ik me daar ook in gaan mengen....

Groeten,
Mark (Broer Konijn)
Hallo allemaal,
ik ben Mark, woon in Deventer en ben net lid geworden van de SNS-Community.
Groeten,
Mark (Broer Konijn)

Hoi Mark (Broer Konijn),

Wat leuk dat je je hier voorstelt; bedankt hiervoor en van harte welkom op de community! We kijken uit naar je bijdragen. 
Hallo!

Ik ben Esther en neem sinds vandaag de moderatie in het Denk Mee gedeelte van de community van Laura over.

Ik vind het leuk om te schilderen en naar de bioscoop te gaan. Daarnaast probeer ik minimaal 1x per jaar een verre reis te maken, zo ben ik net terug uit Indonesië waar ik orang-oetans van heel dichtbij heb kunnen zien.

Ik kijk er naar uit om samen met jullie in deze community op zoek te gaan naar manieren om de dienstverlening van de SNS bank verder te verbeteren. Ik hoop dan ook dat jullie allemaal veel aan ''Denk Mee'' zullen meedoen en de tijd willen nemen om te laten weten wat er volgens jou verbeterd kan worden!
Hallo!

Ik ben Esther en neem sinds vandaag de moderatie in het Denk Mee gedeelte van de community van Laura over.

Ik vind het leuk om te schilderen en naar de bioscoop te gaan. Daarnaast probeer ik minimaal 1x per jaar een verre reis te maken, zo ben ik net terug uit Indonesië waar ik orang-oetans van heel dichtbij heb kunnen zien.

Ik kijk er naar uit om samen met jullie in deze community op zoek te gaan naar manieren om de dienstverlening van de SNS bank verder te verbeteren. Ik hoop dan ook dat jullie allemaal veel aan ''Denk Mee'' zullen meedoen en de tijd willen nemen om te laten weten wat er volgens jou verbeterd kan worden!

Hoi EstherD
Welkom en viel plezier in het werk in ons midden.
Groet,
Ben 🆒
I
In mijn topics en posts heb ik -deels- verteld wie ik ben. Mijn schrijfstijl in al mijn posts laten het wel 'n beetje zien, voor mijn gevoel, ik denk 'nét' wat anders.

Ik heb met -zeer- jonge kinderen gewerkt in de intensieve jeugd(pleeg)zorg. Dat was zo'n 3-5 jaar, nadat ik op de Sociale Akademie, Kultureel Werk ben afgestudeerd -1985-, èn eerst nog bij KinderVuist mijn vervangende 'militaire' sociale dienstplicht heb vervuld. Na twee Browndalehuizen en 'n specifieke pleeginternaatgroepvoor kinderen die niet thuis èn niet in hun eerste pleeggezin met die pleegouders verder konden, was ik 'toe' aan mijn eerste burnout, ... . aug. 1993, mijn zus kreeg haar eerste zoon, ... . De tweede burnout kwam zo'n 10 -15 jaar later. In 1999 begon ik weer met betaald werk in de ICT-sector. De langste tijd daarvan -5 jaar- als systeembeheerder, helpdeskmedewerker, op de automatiserings-afdeling van een verzorgingstehuis, ... .

In 2005 heb ik nog geprobeerd als vrijwillgger aan te monsteren bij 'Iederwijs', mss nog wel bekend van destijds, want 't haalde 't nieuws. Het blijft, blijkt, voor velen 'nieuw' te zijn dat het brein van een kind, écht anders werkt dan dat van de vorige generaties, de 'bekabeling, chemische reacties, etc. lopen écht anders, .... . het is mijn vermoeden dat het brein van élk mens andere schakeringen kent, ... . Maar oke in die tijd was ik zelfs bereid om met een PABO-opleiding te beginnen, omdat 'we' anders véél moeilijker van start mochten gaan v/d onderwijsinspectie, op instructie v/h ministerie, gekozen door 'onze' bevolking. De samenleving was toen nog niet toe aan het anders kunnen, willen en -zelfs moeten- inrichten van het onderwijs, ... . Toen ik die opleiding om diverse redenen niet kon voortzetten, 'hoefde' 't even voor mij niet meer. In 2006 was ik begonnen met het meedoen, mee-spelen in een zeer groot MMORP-G(ame), 'RuneScape'. Dit online spel sloot in mijn denken aan bij wat ik destijds las, de triologie van Arnold Cornelissen, 'de Logica van het Gevoel'. Vaak alleen onderweg i/d trein naar familie kwam ik pas écht aan lezen toe, ... .

Voor het moment en in deze omgeving, méér dan genoeg om mezelf bij deze wat nader geïntroduceert te hebben, ... .

...

Van een ander forum in de jaren 1998-2007, weet ik wat het is als je foto opduikt op een plaats waar je het niet verwacht. je zou zeggen datingsite's zijn beveiligd, ... . Nou in die tijd dus niet voldoende, ... . Goh, het heeft me veel denkwerk en -energie gekost om die persoon te overuigen mijn foto te laten verwijderen op 't openbaar publieke forum met een forumbeheer van 'n officieel bedrijf dat niet actief was. Vandaar dat 't mij al wel is opgevallen dat je hier 'n foto van jezelf kan plaatsen, maar ik daar -nu~even- 'nog' niet -weer- aan begin.

....

Tot een andere keer maar weer,

{;-) .

Hi Gustar, welkom op de Community! Gezien de drukte hebben we nog niet eerder op je voorstel-rondje kunnen reageren. Leuk om te lezen wat je achtergrond is. We hebben wat overeenkomsten; ik heb zelf Culturele Maatschappelijke Vorming gestudeerd en een maandje op de PABO vertoefd. Maar mijn kracht lag toch meer in het cultureel-maatschappelijke werkveld 🙂.

We zien dat je al aardig op dreef bent met het plaatsen van reacties. We merken dat je een hoop te vertellen hebt, leuk! Soms kan ik dit andere leden misschien ontmoedigen, lange teksten op het web lezen niet altijd even gemakkelijk weg 🙂.

Het plaatsen van een foto beslis je helemaal zelf, dat is absoluut geen vereiste. Een andere afbeelding, zoals iets waar je fan van bent of een kunstwerk mag natuurlijk ook 😃.

Dag moderator Lindsey,

Je bent vast een aangenaam persoon, maar ik zou als je voor een bank werkt vooral ook iets vertellen over je beroepsvaardigheden, je kijk op je huidige baan en de manier waarop je denkt de klanten van de SNS Bank van dienst te kunnen zijn. Of is dat maar dat een gek idee?

JvS
In mijn topics en posts heb ik -deels- verteld wie ik ben. Mijn schrijfstijl in al mijn posts laten het wel 'n beetje zien, voor mijn gevoel, ik denk 'nét' wat anders.

Ik heb met -zeer- jonge kinderen gewerkt in de intensieve jeugd(pleeg)zorg. Dat was zo'n 3-5 jaar, nadat ik op de Sociale Akademie, Kultureel Werk ben afgestudeerd -1985-, èn eerst nog bij KinderVuist mijn vervangende 'militaire' sociale dienstplicht heb vervuld. Na twee Browndalehuizen en 'n specifieke pleeginternaatgroepvoor kinderen die niet thuis èn niet in hun eerste pleeggezin met die pleegouders verder konden, was ik 'toe' aan mijn eerste burnout, ... . aug. 1993, mijn zus kreeg haar eerste zoon, ... . De tweede burnout kwam zo'n 10 -15 jaar later. In 1999 begon ik weer met betaald werk in de ICT-sector. De langste tijd daarvan -5 jaar- als systeembeheerder, helpdeskmedewerker, op de automatiserings-afdeling van een verzorgingstehuis, ... .

In 2005 heb ik nog geprobeerd als vrijwillgger aan te monsteren bij 'Iederwijs', mss nog wel bekend van destijds, want 't haalde 't nieuws. Het blijft, blijkt, voor velen 'nieuw' te zijn dat het brein van een kind, écht anders werkt dan dat van de vorige generaties, de 'bekabeling, chemische reacties, etc. lopen écht anders, .... . het is mijn vermoeden dat het brein van élk mens andere schakeringen kent, ... . Maar oke in die tijd was ik zelfs bereid om met een PABO-opleiding te beginnen, omdat 'we' anders véél moeilijker van start mochten gaan v/d onderwijsinspectie, op instructie v/h ministerie, gekozen door 'onze' bevolking. De samenleving was toen nog niet toe aan het anders kunnen, willen en -zelfs moeten- inrichten van het onderwijs, ... . Toen ik die opleiding om diverse redenen niet kon voortzetten, 'hoefde' 't even voor mij niet meer. In 2006 was ik begonnen met het meedoen, mee-spelen in een zeer groot MMORP-G(ame), 'RuneScape'. Dit online spel sloot in mijn denken aan bij wat ik destijds las, de triologie van Arnold Cornelissen, 'de Logica van het Gevoel'. Vaak alleen onderweg i/d trein naar familie kwam ik pas écht aan lezen toe, ... .

Voor het moment en in deze omgeving, méér dan genoeg om mezelf bij deze wat nader geïntroduceert te hebben, ... .

...

Van een ander forum in de jaren 1998-2007, weet ik wat het is als je foto opduikt op een plaats waar je het niet verwacht. je zou zeggen datingsite's zijn beveiligd, ... . Nou in die tijd dus niet voldoende, ... . Goh, het heeft me veel denkwerk en -energie gekost om die persoon te overuigen mijn foto te laten verwijderen op 't openbaar publieke forum met een forumbeheer van 'n officieel bedrijf dat niet actief was. Vandaar dat 't mij al wel is opgevallen dat je hier 'n foto van jezelf kan plaatsen, maar ik daar -nu~even- 'nog' niet -weer- aan begin.

....

Tot een andere keer maar weer,

{;-) .

Hi Gustar, welkom op de Community! Gezien de drukte hebben we nog niet eerder op je voorstel-rondje kunnen reageren. Leuk om te lezen wat je achtergrond is. We hebben wat overeenkomsten; ik heb zelf Culturele Maatschappelijke Vorming gestudeerd en een maandje op de PABO vertoefd. Maar mijn kracht lag toch meer in het cultureel-maatschappelijke werkveld.

We zien dat je al aardig op dreef bent met het plaatsen van reacties. We merken dat je een hoop te vertellen hebt, leuk! Soms kan ik dit andere leden misschien ontmoedigen, lange teksten op het web lezen niet altijd even gemakkelijk weg.

Het plaatsen van een foto beslis je helemaal zelf, dat is absoluut geen vereiste. Een andere afbeelding, zoals iets waar je fan van bent of een kunstwerk mag natuurlijk ook
:D.

Dag moderator Lindsey,

Je bent vast een aangenaam persoon, maar ik zou als je voor een bank werkt vooral ook iets vertellen over je beroepsvaardigheden, je kijk op je huidige baan en de manier waarop je denkt de klanten van de SNS Bank van dienst te kunnen zijn. Of is dat maar dat een gek idee?

JvS

Hallo JvS,

Misschien is het ietwat onduidelijk, maar deze introductie is van gebruiker Gustar. Dat kun je zien als je de quotes leest. Dan had je ook gelezen dat je mijn naam met een a schrijft: Lindsay ;).

Mijn reactie op zijn post volgt eronder. Voor de zekerheid heb ik de verschillende quotes in typografie aangepast. Mijn onderdeel is nu onderstreept, zie je het verschil?

Word je verder al een beetje wijs in het gebruik van de Community? 🙂
Nou is een forum bij uitstek de plek om anoniem elkaar te helpen of je hart te luchten, op een community maak je er samen iets moois van en dat kan het beste semi-anoniem ;)

Ik ben Peter, 35 jaar en werkzaam bij SNS Bank in de Klantenservice.
Mijn specifieke skill is Beleggen dus ik ben in het Beleggen forum daarom ook het meest te vinden.
Ik werk al 14 jaar voor SNS Bank in uiteenlopende beleggingsgerelateerde functies op zowel de 'voorkant' als de 'achterkant'.
Van nature ben ik een vrolijk en opgewekt persoon. Ongefundeerde negativiteit heb ik een broertje dood aan. Bezint eer ge begint is wel bijna mijn levensmotto.

Waarom de naam Storm?
Het is een verwijzing naar het personage Storm in Crediteuren, Debiteuren. Zowel qua uiterlijk als sterke verhalen (als je me beter kent) vertoont het veel raakvlakken.
De foto van een draaikolk in een glas is een verwijzing naar een storm in een glas water. Vaak lijkt iets erger dan het uiteindelijk is. Als je rustig blijft verdwijnen de moeilijkheden vaak vanzelf.
Nou is een forum bij uitstek de plek om anoniem elkaar te helpen of je hart te luchten, op een community maak je er samen iets moois van en dat kan het beste semi-anoniem ;)

Ik ben Peter, 35 jaar en werkzaam bij SNS Bank in de Klantenservice.
Mijn specifieke skill is Beleggen dus ik ben in het Beleggen forum daarom ook het meest te vinden.
Ik werk al 14 jaar voor SNS Bank in uiteenlopende beleggingsgerelateerde functies op zowel de 'voorkant' als de 'achterkant'.
Van nature ben ik een vrolijk en opgewekt persoon. Ongefundeerde negativiteit heb ik een broertje dood aan. Bezint eer ge begint is wel bijna mijn levensmotto.

Waarom de naam Storm?
Het is een verwijzing naar het personage Storm in Crediteuren, Debiteuren. Zowel qua uiterlijk als sterke verhalen (als je me beter kent) vertoont het veel raakvlakken.
De foto van een draaikolk in een glas is een verwijzing naar een storm in een glas water. Vaak lijkt iets erger dan het uiteindelijk is. Als je rustig blijft verdwijnen de moeilijkheden vaak vanzelf.

Hoi Peter,
Welkom in ons midden.
In deze hectische tijd bij SNS beleggen (omschakeling Fundcoach naar SNS beleggen) lijkt je mij een welkome lid voor veel klanten. Ze smachten naar informatie op verschillende terreinen bij de overgang. Zelf tot en met klanten (blijf daar maar aan denken) die radeloos/onzeker/bang/boos hier hun zegje doen.
Bij een ander item had ik ook nog een tip voor je geplaatst;
@storm;
Misschien een kleine tip; vermeld voor de duidelijkheid even wie je bent. Het lijkt alsof je ook een "gewoon" lid bent van de community, i.p.v. (eigen info) "Senior medewerker Klantenservice Beleggen".
De inhoud van je bericht krijgt dan ook een andere lading/waarde.

Ik hoop dat je het hier naar de zin krijgt.
Groet,
Ben 🆒
PS Met je verklaring van storm heb je bij mij drie streepjes voordeel verdiend!!!
Hoy     Mijn naam =Theo ten Vaarwerk en woon in Limburg  ook zou graag gebruik maken van julie kennis Belastingen ik betaal bijna ieder jaar ongev 700tot 800euro
                                aan belastingen ik hoop dan ook  mede door u deze bedragen kan minderen  heel veel  groetjes Theo
Hai Theo.tv,

Welkom op de community, leuk dat je jezelf voorstelt 🙂.

Op dit moment wordt geinventariseerd of onze klanten opnieuw behoefte hebben aan hulp bij het doen van belastingaangifte. Goed om te weten dat jij hierin geïnteresseerd zou zijn, mocht dit aangeboden worden.

Op onze website staan algemene tips voor het invullen van je belastingaangifte. Wellicht heb je hier al wat aan?

In dit handige topic 'Nieuw? Lees dit eerst' vind je als nieuwe gebruiker daarnaast tips en achtergrondinformatie over het gebruik van deze community.
Nou vooriut dan maar. Ik ben Hans en heb me op zoek naar een bank die een fatsoenlijke spaarrente uitkeert uiteindelijk maar een SNS spaarrekening geopend, dat leek er nog een beetje op. Jammer was het wel dat als je een internetrekening opent je toch nog langs moet bij een regiokantoor voor identificatie. Ook dat er snel werd medegedeeld dat de rente onder de 2 procent kwam was de tweede domper. Intussen nog even geswitcht met mijn geld naar NN maar die gingen snel nog lager zitten, dus maar weer mijn geld bij de SNS geparkeerd bij gebrek aan beter. 

Ik ben verder getrouwd, vader en eigen huis bezitter en werk als ZZP-er als organisatieadviseur. 
Badge +1
Leuk om te lezen Hans, en nogmaals welkom! :)

Na eenmalige identificatie hoef je in principe niet meer langs een SNS Winkel. Mocht je dus bijvoorbeeld een andere rekening willen openen, dan kan dat gewoon online.

Met betrekking tot de spaarrentes: momenteel is het inderdaad geen vetpot. SNS Bank probeert in ieder geval altijd marktconcurrerende rentes aan te bieden.
Hallo allemaal,

Mijn naam is Othman en ik ben een 'nieuwe' moderator. Ik werk sinds januari 2009 bij SNS Klantenservice. Een heleboel kennis en ervaring heb ik met alle bankproducten en processen. Hierin treed ik vaak op als probleemoplosser voor klantvragen die niet direct opgelost kunnen worden. Ik hoop dan ook dat ik een actieve bijdrage kan leveren aan onze community.  

In mijn vrije tijd voetbal ik en volg ik ook graag verschillende voetbalcompetities. Ik probeer soms een goed boek te lezen als ik daar de tijd voor heb en kijk graag films.

Tot snel! :D

@othman,
Hallo en welkom in ons midden. Er is hier (ook) inderdaad zo af en toe wel iets te doen. Vooral wanneer "men bij SNS" ons weer eens verrast met iets nieuws smile
Wat dat betreft is het hier bijna een "inkoppertje". confused
Groet,
Ben cool
PS Helaas kan ik mijn bericht in deze draad niet geheel bewerken, bijv. bij corrigeren van bericht geen Smiley meer plaatsen..
@ BigBen,

Bedankt voor de fijne ontvangst 🙂
[QUOTE=PeterR;52692]
Waarom de naam Storm?
QUOTE]

Vanwege een officiëler karakter aan mijn aanwezigheid op ons forum (ondersteuning van de moderators), maak ik nu weer gebruik van mijn eigen naam.
De Storm is gaan liggen ;) 

Groeten,
PeterR
[quote]
Waarom de naam Storm?
QUOTE]

Vanwege een officiëler karakter aan mijn aanwezigheid op ons forum (ondersteuning van de moderators), maak ik nu weer gebruik van mijn eigen naam.
De Storm is gaan liggen ;) 

Groeten,
PeterR

Welkom in deze officiele functie. Lijkt mij erg zinvol om via deze "directe deskundige inbreng" de kwaliteit van onze Community te verhogen.
Groet,
Ben 🆒
PS Wel weer jammer dat Storm verdwijnt, ik moest er altijd weer even aan denken en ... glimlachen. Het bejaardenhuis was ook een enorm prachtige serie.
Hoi BigBen,

Bedankt voor je welkom, al had je me de vorige keer al welkom geheten. :)
Ik heb ook enorm veel zin in deze nieuwe uitdaging.

Groeten,
PeterR
Hoi BigBen,

Bedankt voor je welkom, al had je me de vorige keer al welkom geheten. :)
Ik heb ook enorm veel zin in deze nieuwe uitdaging.

Groeten,
PeterR

Yes I now, but ... met meerdere petten kun je ook meerdere keren welkom worden geheten 😕:)
Groet,
Ben 🆒
Wanda Catsman,

gefeliciteerd met (uw?)/ je nieuwe functie bij Sns en dit team. In deze topic heb ik mij mezelf ook ooit 's voorgesteld.

De topic waarin ik heb gelezen dat er 'n nieuwe community-manager komt vind ik overigens verwarrend! Er is gereageerd door Mariëlla, die mij vanuit 'n leuke foto uit Amerika, New York, toelacht, maar ondertekend door Charlotte B., tussentijdse community-manager. Ik denk, vermoed, overigens dat ik 't beste hier kan reageren, hoop ik. Ik ben geen 'tweet'eraar, ... .  Het voordeel v/e forum is nl. dat alle gedachten(-processen) van jezelf en anderen wat langer zichtbaar blijven.

met vriendelijke groet,
Gustar

p/s
- het is mij de afgelopen maanden opgevallen dat er vlgs mij wel meer dan, i.i.g. 10!, verschillende topics over kas&/huishoudboekjes bestaan. Dat maakt het er uiteindelijk voor ons allen niet gemakkelijker op om zowel aan te kondigen, als te lezen, bij te houden, wat nu de meeste recente ontwikkelingen zijn, aangevuld met de grootste knel-punten en wat de komende tijd wel/(nog)niet opgepakt gaat worden. Het lijkt mij dat er geen klant-onderzoek/ -kwis gehouden hoeft te worden hoeveel verschillende topics over dit onderwerp zijn aangemaakt de afgelopen jaren, 10 is/was 'n schatting, ... .
Hallo Community leden,

Als nieuwe community manager stel ik me graag aan jullie voor. Mijn naam is Wanda Catsman, 33 jaar en per 1-2-2014 neem ik het stokje over van Charlotte. De afgelopen jaren ben ik voornamelijk bezig geweest met social media en het opzetten en uitbouwen van online platformen. In mijn carrière heeft klantcontact altijd centraal gestaan. Ik kijk er dan ook enorm naar uit om samen met jullie deze community naar een hoger niveau te tillen.

In mijn vrije tijd trek ik er graag op uit met mijn gezin. Ik ben dol op wandelen, in 2014 wandel ik 1000 kilometer voor het Reumafonds. Daarnaast vind ik het heerlijk om een ritje te maken op de motor of met een boek op de bank te kruipen.

@Gustar, bedankt voor de felicitaties. Ik ga je tips zeker meenemen!

Hartelijke groet,
Wanda Catsman
Hallo Community leden,

Als nieuwe community manager stel ik me graag aan jullie voor. Mijn naam is Wanda Catsman, 33 jaar en per 1-2-2014 neem ik het stokje over van Charlotte. De afgelopen jaren ben ik voornamelijk bezig geweest met social media en het opzetten en uitbouwen van online platformen. In mijn carrière heeft klantcontact altijd centraal gestaan. Ik kijk er dan ook enorm naar uit om samen met jullie deze community naar een hoger niveau te tillen. >>>> NOG HOGER???<<<<

In mijn vrije tijd trek ik er graag op uit met mijn gezin. Ik ben dol op wandelen, in 2014 wandel ik 1000 kilometer voor het Reumafonds. Daarnaast vind ik het heerlijk om een ritje te maken op de motor of met een boek op de bank te kruipen.

Hartelijke groet,
Wanda Catsman

Hoi Wanda,
Leuk om definitief weer een kaptein aan het roer te hebben. Ik hoop dat het je lukt je doelstelling te realiseren. Al lezend door de "oudere" berichten, zul je nog wel "een paar" plannetjes vanuit de Community tegenkomen. Ik hoop dat die passen binnen je doelstelling.
Veel succes,
Groet,
Ben 🆒
Hoi Charlotte,
Zo, je (huidige) periode zit er weer op! Opgelucht of verlang je al weer naar de volgende invalbeurt? :)
Ondanks dat we je nauwelijks op de voorgrond hebben gezien, toch bedankt en...
Het ga je goed!
Groet,
Ben 🆒
Hoi Charlotte,
Zo, je (huidige) periode zit er weer op! Opgelucht of verlang je al weer naar de volgende invalbeurt? :)
Ondanks dat we je nauwelijks op de voorgrond hebben gezien, toch bedankt en...
Het ga je goed!
Groet,
Ben 🆒

@BigBen,

ik hoop dat Charlotte iig mee blijft lezen. Er is de afgelopen maanden, weken veel veranderd gebeurd i/d community (binnen de gehele financiële sector) en voor iedereen die van gedachten wisselen houdt, kunnen gedachten van anderen interessant zijn. Ik hoop dat 't gehele SnsWebcare-team zich meer kan 'inbedden' binnen de gehele organisatie, zodat er vanuit die plaats ook haast 'vanzelf' meer aandacht voor de klant komt, er gaat komen. Waarbij én als de klant dit dan ook als zodanig ervaart. mooi meegenomen is en als extra stimulans wordt ervaren. Elke klant/mens heeft zo z'n eigen netwerk(je) en op die manier wordt er ook meteen gewerkt aan 't algemeen herstellen van vertrouwen in de financiële sector!

@Charlotte,
veel plezier op jouw 'core'-werkomgeving binnen Sns, wat dat ook mag zijn, ... .

@Wanda,
zoals inmiddels te lezen valt hoop ik dat de tips mogelijk ook binnen 'n andere context, interface a/d orde mag komen,

met vr. groet,
AGT
Hallo Community leden,

Als nieuwe community manager stel ik me graag aan jullie voor. Mijn naam is Wanda Catsman, 33 jaar en per 1-2-2014 neem ik het stokje over van Charlotte. De afgelopen jaren ben ik voornamelijk bezig geweest met social media en het opzetten en uitbouwen van online platformen. In mijn carrière heeft klantcontact altijd centraal gestaan. Ik kijk er dan ook enorm naar uit om samen met jullie deze community naar een hoger niveau te tillen.

Hartelijke groet,
Wanda Catsman

Goed weekend Wanda en Peter,

't is hier nu net 18.15, ik ga zo wat eten voor mezelf klaarmaken. Ik zag/zie dat jullie nog online zijn.

Wanda,'n klein puntje van aandacht? Ik lees hier dat je 33 bent en zie bij jouw profiel staan dat je in 1970 geboren bent en zodoende dus 44 bent. 't viel me al wat eerder op. Echter zo vlak voor 't weekend kun je 't één of ander nog veranderen. Voor anderen er vragen over gaan bedenken (maar ze wellicht niet stellen). Ik ben 52 en wordt dit jaar 53, ik hoef niet 10 jr jonger te zijn dan ik ben.
Vragen naar je gewicht zal ik niet doen, dat mag niet bij dames. Of is dat weer net te ongepast om a/d orde te brengen op deze plaats i/h forum?
Ik vind 't niet erg als 'delen' uit mijn posts verwijderd worden, als ik ongeveer weet wat en wrm. Meer hierover is te lezen binnen mijn prikbord-omgeving. Ook, als& in mijn reactie naar jullie collega v/'t webcare-team toe, ... .

nogmaals goed weekend,

mvr. grt,
Gustar