SNS

Nieuwe site online!

• 12 januari 2012
  • 7 Reacties
  • 721 Keer bekeken

Yes, ik ben een SNS TOPPER!!!!

Wat dat ook moge zijn!!

Nieuwe site dus online!

ZIET ER PRACHTIG EN VEELBELOVEND UIT!!!!

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Inderdaad, maar nog niet alle foutjes zijn eruit gehaald...
Inderdaad, maar nog niet alle foutjes zijn eruit gehaald...

Hoi Stefan,

Hebben wij toch niets meer te klagen??

Zullen nog vele volgen en ...... er zijn ook nog opties voor aanvullingen heb ik begrepen!

Bedrijf wat de opzet beheerd professioneel in forums bouwen, dus veel belovend.

Groet,

Ben

Foutje! Verkeerd item! Mis dus verwijderen!!!
Reputatie 3
Badge +1
Foutje! Verkeerd item! Mis dus verwijderen!!!

lol

(ik moet minimaal 10 tekens typen, anders had ik alleen "lol" laten staan)
Yes, ik ben een SNS TOPPER!!!! Wat dat ook moge zijn!! Nieuwe site dus online! ZIET ER PRACHTIG EN VEELBELOVEND UIT!!!!

Hi Ben,

wat goed dat je zo fanatiek aan het proberen bent of we al live zijn gegaan. Blij met je eerste reactie! Goed om te horen dat het veelbelovend is. Kijk maar even goed rond en probeer de nieuwe omgeving. Hoor graag meer van je!

@Stefan, geef vooral aan wat er nog niet helemaal werkt, dan kunnen we daarmee aan de slag. We hebben de algemene Live gaan e-mail nog niet verstuurd (voor einde van de middag verstuur ik de e-mail), zodat we eerst nog wat kleine aanpassingen kunnen doen.

Groet,

Charlotte
Reputatie 3
Badge +1
Yes, ik ben een SNS TOPPER!!!! Wat dat ook moge zijn!! Nieuwe site dus online! ZIET ER PRACHTIG EN VEELBELOVEND UIT!!!!

Hi Ben, wat goed dat je zo fanatiek aan het proberen bent of we al live zijn gegaan. Blij met je eerste reactie! Goed om te horen dat het veelbelovend is. Kijk maar even goed rond en probeer de nieuwe omgeving. Hoor graag meer van je! @Stefan, geef vooral aan wat er nog niet helemaal werkt, dan kunnen we daarmee aan de slag. We hebben de algemene Live gaan e-mail nog niet verstuurd (voor einde van de middag verstuur ik de e-mail), zodat we eerst nog wat kleine aanpassingen kunnen doen. Groet, Charlotte

Wat nu ook niet werkte is de link die je gemaild krijgt als je op een discussie een abonnement hebt (notificatie). De link die ik kreeg was:
https://forum.snsbank.nl/https://forum.snsbank.nl/showthread.php?t=6689&goto=newpost
Ik ben wat later, toen ik de mail kreeg klikte ik op de nieuwe link, waardoor mijn inlog gegevens uit m?n browser het niet deden.
Als ik dan probeer in te loggen met behulp van mijn eigen geheugen, en het lukt 3 keer niet.... dan ben ik het ineens spuugzat en dan kijk ik een week later wel weer eens. Dus vandaar

Een verbetering is het zeker ! en helemaal perfect is het zeker niet, maar goed ook, want perfectie is ook wel saai... toch?
Zo was er van mijn profiel ieder geval de foto niet meegekomen, en volgens mij miste ik ook de helft van de gegevens.
Maar da?s geen punt, heb ik al weer aangevuld.

Reageer