SNS

Nomineer het SNS Communitylid van de maand

• 27 februari 2014
  • 365 Reacties
  • 33896 Keer bekeken

Het is tijd om jullie in het zonnetje te zetten. We zijn blij met jullie bijdragen en willen hier graag extra aandacht aan geven. Maandelijks roepen we een persoon uit tot communitylid van de maand. Een waardering voor jullie!

Wie wil jij tot communitylid van de maand te nomineren? Onderbouw je nominatie goed. Uit de nominaties zullen we maandelijks een nieuwe winnaar kiezen.

SNS Community lid van de maand 2017!
Februari: Wanda C

SNS Community lid van de maand 2016!
Januari: ReinoutS
Februari: Strider
Maart: Mr. Tinus
April: Barney6
Mei: rstoekenbroek
Juni: Olafd72
Juli: MarcelR
Augustus: Snuffelaar
September: jr777
Oktober: Bram Bouchier
November: Gerard met internet
December: Laurens043

SNS Community lid van de maand 2015!
Januari: Sjaakie93
Februari: eRik19
Maart: Fred Bauer
April: de Hond
Mei: KandO Frank
Juni: Hidde
Juli: J.G. Harder
Augustus: -
September: kkoenen
Oktober: Jan1953
November: Webcare
December Jos de Boer

SNS Community lid van de maand 2014!
Februari: TheVMaster
Maart: BigBen
April: Stefan
Mei: Pela
Juni: Eva van Goor
Juli: Novemberland
Augustus: Jaap Smit
September: Blacktomcat
Oktober: AnnaM
November: Sanne
December: Koos

Wie zou jij willen voordragen als communitylid van de maand? Laat het ons weten!

365 reacties

Reputatie 2
Badge
Ik vind dit vooral erg leuk:

"Zoals over de mobiel bankieren app en het inzichtelijk maken van creditcardtransacties. Zaken waar hard aan gewerkt wordt."
Hoezo zaken waar hard aan gewerkt wordt? We hebben juist over de het inzichtelijk maken van creditcardtransacties te horen gekreven dat we dat wel even kunnen vergeten.
Hallo Eva van Goor,

In dit topic besteden we aandacht aan onze communityleden. Als je verdere vragen en/of opmerkingen hebt over SNS-producten dan wil ik je vragen deze in het juiste topic te plaatsen. Het gaat hier om de inbreng van een communitylid, die ook reacties heeft geplaatst voor het inzichtelijk maken van creditcardtransacties in Mijn SNS.
Reputatie 2
Geen dank Wanda..ik was zeer verbaasd door de post die ik afgelopen weekend van jullie heb mogen ontvangen! Heel erg bedankt en hij zel zeker zeer goed besteedt gaan worden!

Naast het feit dat er aan die twee zaken hard gewerkt wordt, hoop ik wel dat ze ook binnen niet al te lange termijn gerealiseerd gaan worden natuurlijk, voor het hele creditcard verhaal loopt natuurlijk al een tijdje.... 🆒
Reputatie 2
Badge
Hallo Eva van Goor,

In dit topic besteden we aandacht aan onze communityleden. Als je verdere vragen en/of opmerkingen hebt over SNS-producten dan wil ik je vragen deze in het juiste topic te plaatsen. Het gaat hier om de inbreng van een communitylid, die ook reacties heeft geplaatst voor het inzichtelijk maken van creditcardtransacties in Mijn SNS.

Dat begrjjp ik en ik heb zeker geen zin om de discussie hier helemaal over te doen. Maar als jullie letterlijks schrijven dat hier hard aangewerkt wordt dan is dat gewoon niet waar. En dat schrijf ik dus.
Hoi Eva van Goor,

Ik kan me je reactie goed voorstellen. Helaas kunnen wij (nog) geen uitspraken doen over een eventuele realisatie. We hebben intern de boel nog eens flink opgeschud, waarbij we jullie klantwensen uiteraard gedeeld hebben. We hopen dat dit zo snel mogelijk geregeld zal worden 🙂.

@TheVMaster Ik ben je helemaal vergeten te feliciteren als SNS Communitylid van de maand. GEFELICITEERD!! 😃
Geen dank Wanda..ik was zeer verbaasd door de post die ik afgelopen weekend van jullie heb mogen ontvangen! Heel erg bedankt en hij zel zeker zeer goed besteedt gaan worden!

Naast het feit dat er aan die twee zaken hard gewerkt wordt, hoop ik wel dat ze ook binnen niet al te lange termijn gerealiseerd gaan worden natuurlijk, voor het hele creditcard verhaal loopt natuurlijk al een tijdje.... 🆒

Ook van mij alsnog proficiat met je uitverkiezing. Je bent de eerste in, hopenlijk, een lange rij.
Groet,
Ben 🆒
PS En je weet het; prijzen verplichten ...:)
Inderdaad @Ben, prijzen verplichten. Maar dan moet er natuurlijk wel een nieuw Communitylid van de maand verkozen worden. Wie wil jij nomineren? 😉
Inderdaad @Ben, prijzen verplichten. Maar dan moet er natuurlijk wel een nieuw Communitylid van de maand verkozen worden. Wie wil jij nomineren? ;)

Tsja, ik had me nog maar even stil gehouden. Maar helaas is het zo als meestal bij vragen om reactie hier; (zeer) weinig!
Het is ook wel lastig, wat voor criteria ga je gebruiken? Voor mij steek er ééntje met kop en schouders er bovenuit. Dit m.n. t.a.v. betrokkenheid, gelijkmatigheid (in positieve zin) en kennis van zaken (tijd wil ik maar even niet noemen).
Mijn voordracht is: ......... Stefan!! 😕
Groet,
Ben 🆒
PS. Maar ja, hij sleepte al vaker prijzen binnen (wel verdient natuurlijk)!:)
PS2. Ik zal es beter gaan opletten.
PS3. Ideetje; misschien moet de voorgaande het stokje doorgeven? Of komt er een"kleine commissie (oh nee niet weer)" van /met een paar leden? Of wordt iemand door de Mods geselecteerd?
Bedankt voor je reactie @Ben. Het idee van het stokje doorgeven is ook wel heel leuk.
@TheVMaster, wie zou jij nomineren?
Reputatie 4
Badge +1
Leuk initiatief! Als ik binnenkort wat meer tijd heb moet ik maar weer wat waker komen kijken ;)

als iemand de komende tijd in positieve zin opvalt zal ik dat hier melden.
Reputatie 2
Bedankt voor je reactie @Ben. Het idee van het stokje doorgeven is ook wel heel leuk.
@TheVMaster, wie zou jij nomineren?

Ik zou eigenlijk BigBen wel willen nomineren.....mede door zijn aanwezigheid in volgens mij zowat elke discussie (en dat zorgt dan ook in ieder geval voor zijn enorm hoge aantal reacties denk ik). Betrokkenheid ontbreekt er bij BigBen in ieder geval niet aan!
Leuk @Sanne dat je mee wil denken

@TheVMaster, bedankt voor de nominatie van @BigBen.

Wat vinden jullie van het idee om het stokje door te geven? Is dit een leuke en goede manier om het communitylid van de maand te benoemen? Of dragen jullie liever mensen aan waar wij een keus uit kunnen maken? Ik hoor het graag van jullie 🙂
Leuk @Sanne dat je mee wil denken

@TheVMaster, bedankt voor de nominatie van @BigBen.

Wat vinden jullie van het idee om het stokje door te geven? Is dit een leuke en goede manier om het communitylid van de maand te benoemen? Of dragen jullie liever mensen aan waar wij een keus uit kunnen maken? Ik hoor het graag van jullie :)

Helaas is het als bij veel zaken hier in de community; het aantal "leden" groeit wel, maar de betrokkenheid niet (nauwelijks).
Die "paar" leden die elkaar hier bijv. nomineren is ook niet echt leuk.
Naar mijn idee een (voorlopig) mislukte aktie.
Jammer.
Groet,
Ben 🆒
Helaas is het als bij veel zaken hier in de community; het aantal "leden" groeit wel, maar de betrokkenheid niet (nauwelijks).
Die "paar" leden die elkaar hier bijv. nomineren is ook niet echt leuk.
Naar mijn idee een (voorlopig) mislukte aktie.
Jammer.
Groet,
Ben 🆒

Zo snel wil ik niet opgeven hoor @Ben! Het activeren van communityleden kost nou eenmaal tijd.
Volgende week donderdag komt de nieuwsbrief weer uit, met het nieuwe communitylid van de maand. Er is dus nog ruim een week om leden te nomineren die positief zijn opgevallen!

Groet, Wanda
Vandaag een wat lastige en verwarrende dag.
We waren (mijn vrouw en ik dus) druk in de tuin. Ik heb vanmiddag onze benzine grasmaaier even weggebracht voor een service beurt. Bij terug komst had mijn vrouw zich net met een tak in haar oog gestoken. Geen direct zichtbare schade, maar toch de huisarts gebeld en even later op spreekuur bezocht. Doorverwezen naar een oogarts. Na 1,5uur en 15km omzwervingen (eerste was er niet, 2e ook al niet en jawel 3e was er en we konden er terecht) werd er (gelukkig) geconstateerd dat het bij een kras op de oogbol gebleven is. Zalf en voor een dag een "ooglap" moet het (pijnlijke) krasje weer verhelpen.
Om 18.30u weer thuis en om 19.00u een bode aan de deur. Ik dacht een pakje met een nieuwe voeding voor mijn laptop (stuk onder garantie, zouden nieuwe sturen) bleek deze een grote rode enveloppe voor mij te hebben!
JaJa Ben is community lid van de maand!! 
Totaal niet meer aan gedacht en dus echt een verrassing.
"Dank voor die bloemen". Mooie kadobon die ik goed ga besteden.
Dank voor het leuke bijliggende kaartje met lovende woorden.
En ondanks en ook dankzij dat ik nu die prijs in de wacht hebt gesleept, draag ik Stefan voor als volgende "communitylid van de maand". Mijn motivatie daarvoor heb ik al eerder geschreven. Ik had graag wat breder gekeken, maar vind dat hij eerst die complimenten hoort te ontvangen. 
Dus bij deze.
Nogmaals TheVmaster en de Mods dank voor deze nominatie en prijs!
Groet,
Ben 🆒
Vandaag een wat lastige en verwarrende dag.
We waren (mijn vrouw en ik dus) druk in de tuin. Ik heb vanmiddag onze benzine grasmaaier even weggebracht voor een service beurt. Bij terug komst had mijn vrouw zich net met een tak in haar oog gestoken. Geen direct zichtbare schade, maar toch de huisarts gebeld en even later op spreekuur bezocht. Doorverwezen naar een oogarts. Na 1,5uur en 15km omzwervingen (eerste was er niet, 2e ook al niet en jawel 3e was er en we konden er terecht) werd er (gelukkig) geconstateerd dat het bij een kras op de oogbol gebleven is. Zalf en voor een dag een "ooglap" moet het (pijnlijke) krasje weer verhelpen.
Om 18.30u weer thuis en om 19.00u een bode aan de deur. Ik dacht een pakje met een nieuwe voeding voor mijn laptop (stuk onder garantie, zouden nieuwe sturen) bleek deze een grote rode enveloppe voor mij te hebben!
JaJa Ben is community lid van de maand!! 
Totaal niet meer aan gedacht en dus echt een verrassing.
"Dank voor die bloemen". Mooie kadobon die ik goed ga besteden.
Dank voor het leuke bijliggende kaartje met lovende woorden.
En ondanks en ook dankzij dat ik nu die prijs in de wacht hebt gesleept, draag ik Stefan voor als volgende "communitylid van de maand". Mijn motivatie daarvoor heb ik al eerder geschreven. Ik had graag wat breder gekeken, maar vind dat hij eerst die complimenten hoort te ontvangen. 
Dus bij deze.
Nogmaals TheVmaster en de Mods dank voor deze nominatie en prijs!
Groet,
Ben 🆒

Dat is even schrikken @BigBen, hoe gaat het nu met haar?
Leuk dat we je toch nog hebben weten te verrassen 🙂 we horen uiteraard graag waar je de cadeaubon aan gaat besteden!

Dat is even schrikken @BigBen, hoe gaat het nu met haar?
Leuk dat we je toch nog hebben weten te verrassen 🙂 we horen uiteraard graag waar je de cadeaubon aan gaat besteden!

Tot vanavond (lapje) voor haar oog, daarna moet het snel genezen zijn. (volgens haar is het al "over".)
Ik had natuurlijk meteen m´n emails moeten lezen, dan had ik het bericht gezien. Nu dus niet, des te leuker.
Misschien moet ik maar een veiligheidsbril voor tuinwerk kopen!!?? Ik laat het nog weten.
 Groet,
Ben 🆒
Hoi Ben,

Namens webcare nogmaals gefeliciteerd met deze mooie prijs 😃. Gelukkig dat het weer beter gaat met je vrouw. Dat moet inderdaad even schrikken zijn geweest. Ik ben erg benieuwd of je een mooie veiligheidsbril voor haar gaat kopen 😉.
Het nieuwe community lid van de maand is betrokken, gelijkmatig en heeft kennis van zaken. BigBen heeft het stokje doorgegeven aan Stefan!

Stefan is al ruim 3,5 jaar actief lid en heeft al ruim 900 reacties geplaatst. Bedankt Stefan voor jouw bijdrage aan de community!

Wie zou jij voor willen dragen als community lid van de maand? Laat het ons weten!
Reputatie 4
Badge +1
Stefan van harte gefeliciteerd! Een terechte winnaar imho 🆒
Reputatie 2
Stefan van harte!
Reputatie 2
Badge +1
Bedankt allemaal, en in het bijzonder: dankjewel Ben voor de nominatie!

Groeten,
Stefan
Hoi Stefan,

Beter laat dan nooit, van harte gefeliciteerd met de uitverkiezing SNS Communitylid van de maand! 😃
Bedankt allemaal, en in het bijzonder: dankjewel Ben voor de nominatie!

Groeten,
Stefan

Proficiat.
Verdient!
Groet,
Ben 🆒
Het nieuwe community lid van de maand is altijd uiterst beleefd en correct in zijn bijdrages. Daarom heeft Stefan Pela voorgedragen als community lid van de maand!

Pela is ruim een jaar actief lid en heeft inmiddels ruim 100 reacties geplaatst, voornamelijk over sparen. Bedankt Pela voor jouw bijdrage aan de community! We hopen dat er nog vele waardevolle reacties mogen volgen 🙂

Reageer