SNS

Nomineer het SNS Communitylid van de maand

• 27 februari 2014
  • 365 Reacties
  • 62023 Keer bekeken

Toon eerste bericht

365 reacties

......Tsja, en dan nog die "rode enveloppen"?........
Soms moet er iets geheimzinnigs blijven bij bepaalde verkiezingen.......
Dat houden we geheim, morgen sturen we de envelop naar Bram 🙂

Helemaal mee eens. Er is hier al vaak genoeg "vergelijkend krijg ik wat en wat dan wel, onderzoek". :S
Maar ja, als er een klant specifiek naar vraagt?
Het is nu dus opgelost: de verkozene krijgt bij haar/ zijn benoeming onze felicitaties, eeuwige roem en een verrassingsenveloppe van de SNS. Tsja, dit geld natuurlijk zolang we dit niet verrassende wijze wijzigen.:8
Groet,
Ben 🆒
PS Wat doen we (de SNS) met de enveloppen die worden terug gestuurd? 😃

Helemaal mee eens. Er is hier al vaak genoeg "vergelijkend krijg ik wat en wat dan wel, onderzoek". :S
Maar ja, als er een klant specifiek naar vraagt?
Het is nu dus opgelost: de verkozene krijgt bij haar/ zijn benoeming onze felicitaties, eeuwige roem en een verrassingsenveloppe van de SNS. Tsja, dit geld natuurlijk zolang we dit niet verrassende wijze wijzigen.:8
Groet,
Ben 🆒
PS Wat doen we (de SNS) met de enveloppen die worden terug gestuurd? :D

Oké, de verassing hoort erbij. Dat is dan wel het leuke. Ik heb inderdaad de speciale heilige enveloppe ontvangen. Super blij mee!
Gerard, van harte gefeliciteerd met je benoeming tot communitylid van de maand. Dat adel verplicht, hoeven we je niet te vertellen. Dus zien we je graag in diverse topics op dit forum. Ik proost op je benoeming.

Gerard, van harte gefeliciteerd met je benoeming tot communitylid van de maand. Dat adel verplicht, hoeven we je niet te vertellen. Dus zien we je graag in diverse topics op dit forum. Ik proost op je benoeming.

Mooi gesproken, Blacktomcat. Gefeliciteerd met je uitverkiezing, Gerard 😃
Badge
Hartelijk dank 🙂 Ik voel me zeer vereerd.
Vanochtend kreeg ik de "rode envelop" binnen. Ik ben er heel blij mee :D
Ik vind het leuk om mensen te helpen, en om mee te denken over vooruitgang. Mijn bijdrage zal ik dus blijven leveren.
Proost!

Gerard met internet, proficiat!!
Gerard met internet, ook van mij gefeliciteerd met je benoeming. Leuk dat je het waardeert!
Geniet er van!
Groet,
Ben 🆒
Hij is al bijna 2 jaar lid van de community en laat de laatste tijd weer wat meer van zich horen. We zijn blij met zijn positieve insteek en de ideeën die hij aanbrengt. Laurens043 is benoemd tot Communitylid van de maand, gefeliciteerd!
Badge
Laurens 043, van harte gefeliciteerd!:D
Dank je wel ,ik probeer mensen altijd te helpen als ik een oplossing er voor heb ,en zal dat komend jaar ook met mijn bijdrage blijven doen

ps en nog allemaal een mooi en gelukkig 2017 🆒
Gefeliciteerd, Laurens. Dat 2017 maar een vruchtbaar jaar voor de community mag worden 😃
Laurens, gefeliciteerd met de benoeming! Fijne jaarwisseling.
Laurens gefeliciteerd en welkom bij de club 🙂
Hoi Laurens,
Ook van mij gefeliciteerd met je benoeming tot SNS communitylid van de maand. Mooi meegenomen zo op de valreep naar 2017. Kan 2016 niet meer stuk, toch? En de SNS community al helemaal niet. :$
Geniet er van.
groet,
Ben 🆒
had zelfs een kadokaart van bol.com in de bus liggen ..dank je wel ervoor 😃
had zelfs een kadokaart van bol.com in de bus liggen ..dank je wel ervoor :D
Dat zijn de versierselen voor de benoeming :S
Het is tenslotte de tijd van het jaar voor kadootjes!
Groet,
Ben 🆒
Ik stel tjk voor als SNS-community lid van de maand!
Stel je voor dat je een opmerking plaatst, deze min of meer een beetje dood wordt gemaakt en dan alsnog reageren met;
Het sop is de kool nauwelijks waard, maar het gaat natuurlijk niet over hoe een andere bank z'n sleutelaar noemt, maar hoe de benaming digipas mij verwarde en dat het mij daardoor opviel dat uw hele begeleiding op papier beter kan: door middel van een geïllustreerde, genummerde, stapsgewijze instructie, zoals je die van goede fabrikanten bij apparaten krijgt.
Super toch?
Zulke klanten moet je zuinig op zijn en dus zeker benoemen tot SNS-communitylid van de maand.
Groet,
Ben 🆒
Reputatie 3
Badge +1
Ben,
Zoals wel vaker, ben ik het helemaal met je eens wat tjk betreft! Ik moest ook even breed glimlachen toen ik die reactie las :D
Groeten,
Stefan
Hoi Wanda C,
gefeliciteerd met je benoeming tot community (ere) lid van de maand!
Wat 1 bericht al niet kan opleveren :8
Zo sta je dus ineens aan de andere kant van de medaille.
Geniet ervan dat aan je gedacht wordt.
Groet,
Ben 🆒
Wanda Gefeliciteerd! Misschien leuk om een keer door SNS uitgenodigd te worden voor een rondleiding :D
In ieder geval, dank voor alles wat je voor de community en SNS hebt gedaan en succes bij je nieuwe baan. Als het goed is zien we elkaar over ruim een week nog een keer en dan druk ik je persoonlijk de hand.

Warme groet!
Wanda, gefeliciteerd met je benoeming tot communitylid van de maand. Dank voor de leerzame maar vooral leuke momenten samen. De koffie staat altijd voor je klaar 😉
Bedankt 🙂 wat een verrassing en mooie afsluiting van mijn tijd bij SNS!
Reputatie 3
Badge +1
Wie is er jullie positief opgevallen en willen jullie deze maand nomineren als communitylid van de maand?

Laat het ons weten 🙂

Reageer