SNS

Nomineer het SNS Communitylid van de maand

• 27 februari 2014
  • 365 Reacties
  • 33896 Keer bekeken

Toon eerste bericht

365 reacties

Badge +1
Maandje over slaan of heb ik niet goed genoeg opgelet?
Ondertussen zijn de al benoemde leden toch wel in een exclusief groepje beland!
Helaas is het benoemen van een communitylid van de maand (bijna) een stille dood gestorven. Ik lees nog alles en moet zeggen dat ik toch weer een aantal klanten bijdrages heb zien leveren, waar ik m´n (SNS) petje voor afneem.
Aragon begon het item "Opgebouwde vermogen hypotheek mee laten wegen voor risico toeslag hypotheekrente" en heeft diepgravend door gebeten.
Inmiddels heeft Ferd de draad ook opgepikt en brengt zeer uitgebreide inbreng in ons midden en ... vooral bij de SNS.
Dus draag ik toch Aragon en Ferd voor als Communityleden van de maand.
Het is misschien niet zo leuk om te delen, maar anderzijds doen ze "het" op hetzelfde onderwerp.
Aanbevolen!
Groet,
Ben 🆒
Ps Tsja, ik kan het nog wel ...... 🙂
Gezien zijn bijdrage om de expertgroep te revitaliseren wil ik ook JanStel voordragen.
Ik ga voor wie dan ook, als er maar weer eens wat gebeurt. (O, was W er nog maar).
Hoi Ben en Koos,

Bedankt voor de bijdrage, het is een leuk idee. We nemen het mee.
Vakantie nog niet achter de rug of blijft het stilliggen hier?
Groet,
Ben 🆒
Ik vermoed dat wij experts als te lastig ervaren worden. Dus zal het een langzame, maar zekere dood tegemoet gaan........
Môgge Blacktomcat - welkom bij de club... 😃
Zullen we een "massale" plechtigheid beleggen op 7 oktober?
Dan benoemen we in één klap alle genoemden tot communitylid van de maand.
Er staan nog wat maanden leeg, kunnen ze lootjes trekken bij welke maand ze horen...
Omdat ze (nog) geen expert zijn, kan ik ze ook niet benaderen om 7 oktober aanwezig te zijn.
Deze is inderdaad aan onze aandacht ontsnapt. Jullie reminder heeft ons aan het denken gezet of we doorgaan met een topic dat enkele jaren draait. Het blijft leuk om af en toe extra aandacht de schenken aan de communityleden. De vraag is of dat in een vast maandelijks topic moet. Misschien is het verrassender om te variëren in vorm en frequentie. Wij denken hier de komende weken over na. Jullie suggesties zijn daarbij welkom.
Het hoeft mij voor mij geen vast pandoer van een bepaalde frequentie te zijn. Maar enige uitbreiding kan geen kwaad (tenzij de bank van de groep experts af wil). Ik denk dat de oud-moderators een goede stap zijn om de groep uit te breiden.

Deze is inderdaad aan onze aandacht ontsnapt. Jullie reminder heeft ons aan het denken gezet of we doorgaan met een topic dat enkele jaren draait. Het blijft leuk om af en toe extra aandacht de schenken aan de communityleden. De vraag is of dat in een vast maandelijks topic moet. Misschien is het verrassender om te variëren in vorm en frequentie. Wij denken hier de komende weken over na. Jullie suggesties zijn daarbij welkom.
Mij moet van de lever dat dit ondertussen de omgekeerde wereld is. De community draait al een tijdje en heeft in de loop van haar bestaan een aantal vaste patronen / items in samenspraak ontwikkeld.
Eenzijdig wordt er eerst niet gereageerd in een item / topic wat wel gebruikelijk is. Dan wordt gemeld dat het "inderdaad aan onze aandacht is ontsnapt". Ja natuurlijk, dat zijn we toch aan het melden? Met zo´n antwoord lijkt het alsof wij dus iets wereld vreemds hebben aangekaart.
En dan tenslotte eenzijdig vaststellen dat het niet meer gewenst is en wij met suggesties mogen komen ........
Sorry, maar dit gaat echt veel te ver. Ik voel me hier totaal voor joker zitten tikken.
Graag wil ik als klant en communitylid serieus genomen worden.
Graag daarvan akte.
Groet,
Ben 🆒
PS Het doet me denken aan mijn werk vroeger. Begeleide mensen met een verstandelijke. Nieuwe collega´s bedachten steeds weer nieuwe zaken voor die bewoners en die moesten dat dus maar ondergaan. Het werd hen niet gevraagd hoe zij erover dachten en of ze het überhaupt wel wilden. Afijn ...
Als Maurice de 7e nou eens zou komen, kunnen we het serieus over het vervolg hebben. Ik ben benieuwd.
Badge +1

PS Het doet me denken aan mijn werk vroeger. Begeleide mensen met een verstandelijke. Nieuwe collega´s bedachten steeds weer nieuwe zaken voor die bewoners en die moesten dat dus maar ondergaan. Het werd hen niet gevraagd hoe zij erover dachten en of ze het überhaupt wel wilden. Afijn ...

Ben, ik kan me helemaal vinden in de vergelijking die je trekt. Helaas heeft SNS geen PGB dus we moeten maar naar een andere zorgaanbieder...

Reageer