SNS

Normaal!

• 27 juni 2015
  • 15 Reacties
  • 2167 Keer bekeken

Het ene Normaal is niet hetzelfde als het andere Normaal!
Of toch wel?
Bij welke Normaal is het nu zo druk?
SNS normaal? :D
Kijk hier voor de oplossing! (kijk naar een bijdrage uit Bentelo)
Groet,
Ben 🆒
PS Kan het flimpje helaas niet rechtstreeks linken!

15 reacties

Badge +1
Haha,

Nou Ben het lijkt wel of de Beatles gaan optreden 😉.

#nietnormaal
Ha Ha, heel "Normaal" ondertussen deze community opzet!
En nu maar paar nachtjes slapen om te zien hoe we de nieuwe opzet ook weer "Normaal" gaan maken!
Groet,
Ben 🆒
Ps Is Bennie Jolink eigenlijk ook klant bij de SNS?
ps2 Ik heb hem hier in de community nog niet een bijdrage zien plaatsen.
ps3  Ik draag hem voor als "eerste Communitylid van de maand in de nieuwe Community opzet" oid!
PS 4 Ik zie uit naar Wanda´s verslag van haar interview met hem.
Ps 5 Roffel ............... en nu op "alleen lezen"! :)
Psss BigBen Did it again!
Ps nog 1, knallen we in´t weekend door de 14000 ledengrens heen? Ik neem nog een Grolschje (bij wijze van dan 😉 )
Hi Ben,

Het gaat nu inderdaad echt gebeuren. Ik plaats zo dadelijk het laatste berichtje op dit platform en dan gaat de reactiemogelijkheid uit. In 2 dagen migreren we alle topics, nieuwsberichten en reacties naar het nieuwe platform. Als alles goed verloopt zijn we vrijdag weer volledig in de lucht.

PS Bennie is zeker klant bij SNS
PS2 Misschien moet ik hem eens uitnodigen op de community ;-)

Tot vrijdag!
Reputatie 2
Badge
Ik schijn geen nieuw topic aan te kunnen maken. Ik ben benieuwd of ik nog wel op een bestaand topic kan reageren.
Reputatie 2
Badge
Ik schijn geen nieuw topic aan te kunnen maken. Ik ben benieuwd of ik nog wel op een bestaand topic kan reageren.

Dat dan weer wel.
Eva,

Kun je het wel via forum pagina https://forum.snsbank.nl/ 'Vragen Stel zelf een vraag' en dan juiste categorie kiezen?
Reputatie 2
Badge
Eva,

Kun je het wel via forum pagina https://forum.snsbank.nl/ 'Vragen Stel zelf een vraag' en dan juiste categorie kiezen?

Nee dat lukt ook niet.
Eva,

Nee dat lukt ook niet.

Ik heb al dagen hetzelfde probleem en baal er enorm van.
Ik krijg (bijna) altijd een foutmelding; Foute link oid met adviezen hoe het "goed" te doen.
Groet,
ben 🆒:@
-
Alweer;
Er is iets fout gegaan
Helaas, de pagina die u zoekt is mogelijk verwijderd, verplaatst of heeft een andere naam gekregen.

Als je hier terecht bent gekomen via onze website, laat dan graag weten wanneer deze fout is opgetreden zodat we dit kunnen herstellen. Stuur een e-mail naar: community@sns.nl.

Ben je hier via een link op een andere website gekomen, dan is deze verwijzing onjuist opgenomen. Wij kunnen hier helaas niets aan veranderen. Je kunt wel de betreffende website van dit probleem op de hoogte stellen.

Wellicht helpt het volgende:

Controleer of de URL correct is, en geen spel- of typefouten bevat.
Ga naar: startpagina.
Klik 'vorige' in je browser als je een andere link wilt proberen.
Reputatie 2
Badge

Ik krijg (bijna) altijd een foutmelding; Foute link oid met adviezen hoe het "goed" te doen.
Groet,

Schrijven op een bestaand onderwerp is geen punt maar een nieuw onderwerp is me nog niet gelukt. Jammer want ik heb weer zo'n leuk onderwerp.

Groet,

Schrijven op een bestaand onderwerp is geen punt maar een nieuw onderwerp is me nog niet gelukt. Jammer want ik heb weer zo'n leuk onderwerp.

Bedankt voor de melding, ik heb het doorgezet naar de ontwikkelaars om zo snel mogelijk op te lossen.
Het probleem (blijft) nog steeds bij mij naar boven komen.

Daarnaast krijg ik iedere keer de melding van een "nieuw prive bericht" terwijl ik deze al gelezen heb en diverse malen weggeklikt. Suggesties?

Daarnaast krijg ik iedere keer de melding van een "nieuw prive bericht" terwijl ik deze al gelezen heb en diverse malen weggeklikt. Suggesties?

Zeker weten doe ik het niet, maar ik heb geklikt op inbox en dan op de tekst van betreffende mail geklikt. Je krijgt dan de optie om te reageren. Bij mij is de teller (en ook de meldingen) weer 0 (weg).
Groet,
Ben 🆒

Zeker weten doe ik het niet, maar ik heb geklikt op inbox en dan op de tekst van betreffende mail geklikt. Je krijgt dan de optie om te reageren. Bij mij is de teller (en ook de meldingen) weer 0 (weg).
Groet,
Ben 🆒

Ik wilde je oplossing uit proberen, maar lijkt niet meer nodig; geen pop-ups meer.

Welk probleem bedoel je Niek?

Groet,

Bedankt voor de melding, ik heb het doorgezet naar de ontwikkelaars om zo snel mogelijk op te lossen.

Het probleem met het niet kunnen aanmaken van een nieuw topic is opgelost.

Reageer