SNS

novemberland - afscheid als klant

• 27 september 2017
  • 4 Reacties
  • 8019 Keer bekeken

Beste SNS Bank,

Per 1-10-2017 komt de ondersteuning van jullie app voor WindowsPhone definitief te vervallen. Dat betekent voor mij dat ik het volle pond voor mijn rekening bij jullie blijf betalen, terwijl ik daarvoor minder service krijg. Ik heb dit afgelopen zomer ook al aangekaart toen jullie aankondigden te stoppen met de ondersteuning van de app voor WP. De moderatoren hebben mij toen aangeraden een klacht in te dienen. Dat heb ik gedaan, maar ik heb helaas geen adequate reactie ontvangen van de afdeling klachtenmanagement. De klacht is daarom ook niet opgelost! Omdat ik dat echt niet normaal vind, heb ik besloten dit keer met de voeten te stemmen. Ik ga per 1-10-2017 mijn rekening bij SNS-Bank opzeggen.

Door de ondersteuning voor WP te stoppen laat SNS-bank ook zien dat zij ten principlae geen volksbank is (en ook niet de intentie heeft dat te zijn), maar een bank voor de elite die de 'juiste' apparaten gebruikt. Dit is dan ook mijn laatste post op dit forum. dank voor de aandacht.

4 reacties

Badge +2
Goedemorgen novemberland,

Zojuist heb ik gereageerd op je bericht onder het topic over het verdwijnen van de mobiele app voor de Windows Phone. Nogmaals bedankt voor je actieve bijdrage en hopelijk tot ziens.
Wat een vreemde post.
Microsoft is per juli 2017 gestopt met Windows Phone. Dus moet de bank nu extra kosten voor een extra app blijven maken, terwijl de leverancier (Microsoft) z'n handen van het eigen platform af heeft getrokken?
Ik begrijp dat dit zuur kan zijn voor de eindgebruiker, maar dit is het enig juiste wat de bank hier kan doen.
Je zou een android telefoon kunnen nemen geeft minder rompslomp dan overstappen ,en de WP in een doosje doen en opbergen als een stukje geschiedenis.:)
Je zou een android telefoon kunnen nemen geeft minder rompslomp dan overstappen ,en de WP in een doosje doen en opbergen als een stukje geschiedenis.:)
Het gaat Novemberland om het principe.
En zeker ook Gert-Jan 1966 heeft een punt. (Misschien wel twee?).:)

Reageer