SNS

Onze volgende auto

• 16 januari 2015
  • 27 Reacties
  • 3437 Keer bekeken

Vandaag dan de eerder gekochte gebruikte auto opgehaald. Niets bijzonders natuurlijk, maar dat kenteken, hè?  :)

Bij de Klantenservice in Utrecht konden ze er gisteren smakelijk om lachen, maar... geen procentje premiekorting of bonustrede extra voor deze rondrijdende free publicity :-;)

27 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Wat leuk, ook erg leuk dat je het hier post 🙂 Gefeliciteerd met je nieuwe auto, veel veilige kilometers toegewenst!
Hoi Ruchri,

Welkom op SNS Community. Leuk dat je dit gelijk met ons deelt 🙂.

Heb je veel moeite moeten doen om dit kenteken te bemachtigen? Helaas kunnen we je geen premiekorting aanbieden voor deze publicity. Wist je dat je wel in aanmerking komt voor pakketkorting, als je 3 of meer verzekeringen afsluit bij SNS?

Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen. Tot snel op de community.
Flitsende entree !
@allen: bednkt voor jullie spontane en positieve reacties.

@Dennis: nee, geen moeite; kwam de auto tegen bij de merkendealer waar een neeft werkt; het kenteken was dus puur toeval.
Bedankt voor je tip over de pakketkorting. Die korting is al jaren 5%, dus zo gek doet deze klant het bij SNS nog niet... 😃
Dan profiteer je inderdaad van een leuke korting op je premie. Veel plezier met je nieuwe auto 🙂.
Dan profiteer je inderdaad van een leuke korting op je premie. Veel plezier met je nieuwe auto 🙂.

Bedankt!

Als ik het goed heb dateert de 1e korting uit de tijd dat de bank nog Gelders-Utrechtse Spaarbank heette, vlak voor de fusie met Spaarbank Limburg tot SNS in 1987. En op z'n minst vanaf het moment dat de pakketkorting werd ingevoerd.
ruchri; Ook welkom in ons midden en gefeliciteerd met je nieuwe auto. Het lijkt me inderdaad leuk (ook al is het dan toevallig) om (als klant van ) SNS in je kenteken te hebben. Ik woon in Duitsland (Emsland) Mijn kenteken begint (altijd) met EL  Wij kwamen nog wel eens in Spanje en daar was men verwonderd over mijn kenteken. Adoreerde het eigenlijk.
Het kenteken was nog "mooier" bij hun, want ik had toen (nu dus niet meer) EL-BEN en nog een 3cijferig getal. Zo kan het dus ook leuk zijn.
Ondanks dat  de SNS medewerkers nog niet (of toch al?) op het idee kwamen je dan op andere wijze te "ondersteunen", wil ik hier een suggestie daarvoor doen.
Ik weet dat men "reclame" materiaal heeft. Wat zou het bijv. leuk zijn als je uit je auto stapt met een SNS petje met zonneklep op of dat je een medeweg gebruiker even op een papiertje kunt tekenen met een SNS pen hoe zijn te rijden route is. Misschien is er nog wel iets wat prachtig bij je auto past. Dus Mods ....
Ik wens ook veel plezier met je auto en veel veilige km-
Groet,
Ben 🆒
Hi Ben,

Wat een goed idee! Als er animo is voor SNS promotiemateriaal, hoor ik dat graag. Ik ga dan onderzoeken wat we kunnen betekenen voor onze promotors 🙂
@BEN  Ik dacht dat je in Duitsland je kenteken behield? Dus als je eenmaal EL-BEN-... had, dat je die bleef houden (zolang je in Emsland (EL)) bleef wonen.
Is dus blijkbaar niet zo. Hoe dan wel?

@Dennis  Wat is er dan zoal aan promotiemateriaal (te verkrijgen)?. Ik zo uwel een zonneparasol kunnen gebruiken. Kan iedereen die onze tuin passeert (en dat zijn er veel), die SNS-promotie zien. Mijn adres is bekend bij jullie en anders wil ik die nog wel een keer geven. 🆒
In dat geval zou ik een heel grote moeten hebben, zodat het vanuit de lucht goed zichtbaar is. Want voorbijgangers zin hier niet, wel luchtballonnen. Misschien een nieuw dak voor mijn schuur met een SNS-logo?
In dat geval zou ik een heel grote moeten hebben, zodat het vanuit de lucht goed zichtbaar is. Want voorbijgangers zin hier niet, wel luchtballonnen. Misschien een nieuw dak voor mijn schuur met een SNS-logo?

Je kunt ook andergekleurde dakpannen gebruiken (of spuitverf) om de letters SNS op je dak te krijgen. :)
Het gaat om golfplaten - anders gaat de gemeente steigeren als het om andere kleuren gaat.
Misschien moet jij golflaten als zonwering gebriken?
@BEN  Ik dacht dat je in Duitsland je kenteken behield? Dus als je eenmaal EL-BEN-... had, dat je die bleef houden (zolang je in Emsland (EL)) bleef wonen.
Is dus blijkbaar niet zo. Hoe dan wel?

Als je dat wil kan dat inderdaad, maar  ... Als je een andere auto koopt en die op je naam laat zetten terwijl je nog even door rijd in je oude, gaat het dus weer niet. Als beide auto´s bijv. bij een garage staan en je wisseld dan, dan is er geen probllem.
Groet,
Ben 🆒
PS Ik heb ervaren dat veel Duitsers gissen waar een NL auto vandaan komt. Ze gaan er vanuit dat in NL hetzelfde systeem is als in DE. :)
Ik ga voor je informeren. Als er een parasol bij zit, krijg jij die Jan. Een dak met SNS logo zal niet in het assortiment zitten 😛.
Ik ga voor je informeren. Als er een parasol bij zit, krijg jij die Jan. Een dak met SNS logo zal niet in het assortiment zitten 😛.

Onze 16jr oude Picnik is ook aan vervanging toe. Nog iets soortgelijks, met bijv. SNS logo op het dak, in de aanbieding?
Krijgt ie ook een mooi EL kenteken, ik kan zoeken naar bijv. EL-SNS... 
Nou? :)
Groet,
Ben 🆒
Hai leden.
Heb ook een wagen van 16 jaar oud, zat te denken om een volledige elektrieke aan te schaffen ( geen wegen belasting) maar die gaan boven mijn budget en kunnen ook geen rolstoel vervoeren, en met een golfcar of iets dergelijks mag ik de openbare weg niet op.
een zogenoemde ameise ( voor vervoer van kinderen met een staanplaats voor de bestuurder) gaat me niet snel genoeg, en er zit geen dak op.\
Als iemand een verhelderend idee heeft hou ik me aan bevolen.
Over die kentekens:
In de USA zie je de meest ideeote kentekens ( 40grand op een porche) en zijn daar ook gewoon te koop.
In het VK is een levendige handel in kentekens, zo dat je bijvoorbeeld je geboortejaar op je auto kunt voeren.
In dit land moet het weer op de manier, waar om makkelijk als het moeilijk kan.
Groeten Mival
Hi allen,

Ik zie dat er in dit topic nog niet is gereageerd, excuses voor de vertraging. Er is helaas geen promotiemateriaal beschikbaar om langs deze weg te verstrekken. Wanneer er weer een live meeting is, zal er materiaal beschikbaar zijn. Ook kun je in een SNS Winkel terecht voor hebbedingetjes 😃.
Hi allen,

Ik zie dat er in dit topic nog niet is gereageerd, excuses voor de vertraging. Er is helaas geen promotiemateriaal beschikbaar om langs deze weg te verstrekken. Wanneer er weer een live meeting is, zal er materiaal beschikbaar zijn. Ook kun je in een SNS Winkel terecht voor hebbedingetjes 😃.

jammer; met het mooie weer in aankomst had ik een parasol goed kunnen gebruiken. Nu maar zelf op zoek gaan.

jammer; met het mooie weer in aankomst had ik een parasol goed kunnen gebruiken. Nu maar zelf op zoek gaan.

Enschede heeft toch ook wel een SNS winkel? Gewoon eens een babbeltje maken daar, als j e in de stad bent.
Groet,
Ben 🆒
PS :D
Enschede heeft toch ook wel een SNS winkel? Gewoon eens een babbeltje maken daar, als j e in de stad bent.
Groet,
Ben 🆒

Zeker; maar als het mooi weer is, ga ik geen SNS-winkel opzoeken om in de schaduw te zitten 🆒. Dan is mijn eigen terras met een eigen biertje toch lekkerder. En die schaduw creëer ik wel op een andere manier. 
Groet,
Ben 

Zeker; maar als het mooi weer is, ga ik geen SNS-winkel opzoeken om in de schaduw te zitten 🆒. Dan is mijn eigen terras met een eigen biertje toch lekkerder. En die schaduw creëer ik wel op een andere manier. 

Vandaag even, hebben ze daar ook een beetje afleiding. Gewoon vragen naar die parasol met SNS logo.:D
Groet,
Ben 🆒
Hi allen,

Dennis, in plaats van een parasol (die er niet schijnt te zijn) wil ik ook wel strandstoelen. Ik heb deze gespot in Magdeburg (D) op een zandstrandje aan de Elbe. 🆒
Is er inmiddels al een nieuwe live meeting geweest? Zo ja, wat is dan het nieuwe materiaal? :?
Hoi Blacktomcat,

Je had een stoel mee moeten nemen uit Duitsland, die kun je maandag wel gebruiken 😉. De stoelen op je afbeelding zijn natuurlijk van onze voorloper 'Sparkasse', wij hebben ze niet. Je weet toch dat wij een 'normale' bank zijn, zonder veel poespas en dure strandstoelen?
Je weet toch dat wij een 'normale' bank zijn, zonder veel poespas en dure strandstoelen?

Vind je zulke waterflesjes ook zonder poespas? Persoonlijk lijkt het me een dure aangelegenheid zulke flesjes met je etiket te voorzien.
De 'SNS waterflesjes' zijn een stuk goedkoper dan strandstoelen 😉. Het drinken van water is bovendien gezond, dat stimuleren we op deze manier.

Reageer