SNS

Peter - afscheid als moderator

• 4 januari 2019
  • 5 Reacties
  • 1501 Keer bekeken

Hoi allemaal,

Allereerst de beste wensen voor 2019 🙂 Het jaar is voor mij goed begonnen met een nieuwe functie binnen SNS. Ik ga me bezig houden met het bewaken van de kwaliteit van klantcontacten, het rapporteren hiervan en het verbeteren van de kwaliteit. Voor de community betekent het dat ik afscheid neem als moderator.

Ik heb genoten van alle nuttige, leuke en uitdagende topics en ik heb er vertrouwen in dat de community blijft groeien en bloeien. Iedereen bedankt, door jullie heb ik de afgelopen jaren met enorm veel plezier gewerkt.

5 reacties

Hoi allemaal,

Allereerst de beste wensen voor 2019 🙂 Het jaar is voor mij goed begonnen met een nieuwe functie binnen SNS. Ik ga me bezig houden met het bewaken van de kwaliteit van klantcontacten, het rapporteren hiervan en het verbeteren van de kwaliteit. Voor de community betekent het dat ik afscheid neem als moderator.

Ik heb genoten van alle nuttige, leuke en uitdagende topics en ik heb er vertrouwen in dat de community blijft groeien en bloeien. Iedereen bedankt, door jullie heb ik de afgelopen jaren met enorm veel plezier gewerkt.

Hoi Peter,
Gefeliciteerd met je nieuwe baan (promotie toch?).
2,5 jaar moderator (in een functie) is natuurlijk nog niet zo heel lang, vaak ook jammer voor de kwaliteit. Er moet immers weer een nieuw iemand worden ingewerkt en dat kost tijd. Maar anderzijds gaat het hier misschien toch goed komen. Je gaat je immers "bezig houden met het bewaken van de kwaliteit van klantcontacten". Aangezien de community ook bestaat uit "klant contacten", hou je hier dus ook een oogje in het zeil. Bovendien weet je ondertussen van wanten hier en neem ik aan dat je inmiddels al wel een lijstje van verbeter punten in je achterzak hebt?
We zullen het meemaken.
Veel suc6 in je nieuwe baan.
Groet,
Ben 🆒
peter, bedankt voor je inzet de laatste jaren voor de community. Ik wens je ook veel succes en vooral veel plezier in je nieuwe job.
Ik sluit me geheel aan. Ook de toevoeging van BigBen schoot door mij heen. Succes !
Reputatie 3
Badge +1
Peter, bedankt & veel succes voor de toekomst!
Ha Peter, mooi dat je blijft binnen de organisatie en je ervaring meeneemt. Je moet je forum-titel wel opgeven en laten omzetten van Moderator naar SNS Medewerker (voor sommige dingen moet je wat overhebben helaas).
Veel succes en laat hier maar horen welke plannen je allemaal hebt.
P.S.
Ik heb wel een leuk dossier voor jou 'Spook leden'.

Reageer